【鬼同妳上位 】8個女參賽者起底!性感探靈「好淫邪」

最新娛聞

廣告

《鬼同妳上位》係ViuTV製作的一套真人Show暨靈異節目,8個女參加者賣性感玩「靈探」,15集入面湯沛宜、陳康琪、陳綺雯、林鈺洧、陳麗柔、羅翠雯、潘思朗及歐曼玉邊個有得留低?

原文刊於:東方新地 圖:ViuTV

講到明係 「淫邪」靈探

《鬼同妳上位》是ViuTV製作的一套真人秀暨靈異節目,主持係火火、吳保錡及「七師傅」七仙羽,於2020年9月14日在ViuTV首播,全輯共15集。今次8個女參加者,均有演出經驗,但距離「紅」則有段遠距離,她們因為不同理由,對娛樂圈、名利場仍有憧憬和夢想,亦寄望憑一次機會,可以突圍而出,透過靈探比賽,有驚、有笑、有淚,希望觀眾對自己留下深刻印象。

主持火火都承認今次嘅選手「好淫邪」⋯⋯
主持火火都承認今次嘅選手「好淫邪」⋯⋯
Toto Tong 湯沛宜 鬼同妳上位
F奶Toto Tong 湯沛宜穿上粉紫色綑綁型bra top上陣,首周成功上位。

新參賽者張若錡(Angus)

張若錡係DJ、Youtuber & KOL,在節目第二周登場,因為先後已有兩個女喜賓退出,所以急召大膽Agnus加入,比起其他劏豬咁嘈的女嘉賓,Angus嘅膽比起其他參賽者大,表現咄咄迫人 !

《鬼同妳上位》新參賽者張若錡(Angus)
《鬼同妳上位》新參賽者張若錡(Angus)

01| 林鈺洧 Denice 撞邪退出

已經退出咗嘅靚女參賽者林鈺洧(Denice)係林俊賢女兒,入行已有5年,因為喺ViuTV節目《對號入座》大爆自己性史被封為新一代「性女」,不過在《鬼同妳上位》就因為 好快就因為「疑似撞邪失控(詳情)」宣告退出宣布退出!

 鬼同妳上位 林鈺洧
《鬼同妳上位》 參賽者林鈺洧 Denice

《鬼同妳上位》張若錡(Angus)IG J圖集:

「退賽我真係十萬個不願意。我從來冇試過放棄任何一個工作機會。就算我嗰日腸胃炎,發燒,我都會頂硬上繼續出job….」

相關文章:【鬼同你上位】性女林鈺洧巨星故居玩探靈 疑撞邪失控 宣告退出

02| 陳綺雯 Aki

陳綺雯 Aki 已經30歲,2009年參加SONY 模特兒比賽奪得季軍,簽過入亞洲電視藝人合約,之後轉去HKTV,曾於《新城勁爆頒獎禮2014》奪得「新城勁爆新登場女歌手(銅獎)」

《鬼同妳上位》陳綺雯
《鬼同妳上位》參賽者陳綺雯 Aki

03| 羅翠雯 Mangie

《鬼同妳上位》 羅翠雯 Mangie
《鬼同妳上位》參賽者羅翠雯 Mangie

相關文章:《鬼同妳上位》26歲羅翠雯頂硬上半夜性感探靈 從工展小姐跳入電視圈坦言好驚

04| 歐曼玉

「貴族娛樂文化」藝人,曾參與微電影、網絡短片、廣告、電影、電視劇等演出工作⋯⋯

《鬼同妳上位》歐曼玉
《鬼同妳上位》歐曼玉

05| 潘思朗 SzeLong已退出!

思朗已是人妻,育有一子,唔夠一星期已經宣布退出!

《鬼同妳上位》潘思朗
《鬼同妳上位》參賽者 潘思朗

06| 陳康琪 Odila

《鬼同妳上位》 陳康琪
《鬼同妳上位》參加者陳康琪

07| 湯沛宜 ToTo

《鬼同妳上位》 湯沛宜 ToTo
《鬼同妳上位》 參賽者湯沛宜 ToTo

相關文章:【鬼同妳上位】湯沛宜拋F奶綑綁look探靈 網民:嗌到叫床咁!

08| 陳麗柔 Blueblue Girl 柔柔

柔柔2016年入行,自言「優秀很重要,但不會因此成為任何人」。

 鬼同妳上位 陳麗柔
《鬼同妳上位》 參賽者陳麗柔
 鬼同妳上位
《鬼同妳上位》性感靈探

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!