麗英

麗英取代吳海昕賣洗頭水廣告被轟:成個蘭茜咁 網民反擊好嘢嚟!

最新娛聞

廣告

「小薯茄」藝人麗英(鄧麗英)近年走出YouTube界,做埋歌手又拍埋廣告,以及為盧瀚霆Anson Lo拍MV、孖姜濤拍電影等。不過近日她接拍了一個洗頭水廣告,卻惹來不少網民狠批麗英樣衰趕客,更指她個樣愈來愈似蘭茜,但亦有網民反擊,指麗英係好嘢嚟,只係大家唔識欣賞!

麗英 麗英之前同姜濤拍電影《阿媽有咗第二個》,成功進軍大銀幕。
麗英之前孖姜濤拍電影《阿媽有咗第二個》,成功進軍大銀幕。(圖片來源:IG@laiyingdesu)

麗英25歲生日

近日麗英25歲生日,在IG發布了一張生日蛋糕的照片,並寫了一篇千字文,她說:「今年如常同自己最愛嘅家人朋友渡過,呢幾年仲多咗一班好錫自己嘅觀眾,所以每一年生日我都係覺得好幸福,好多謝你哋出現係我生命入面🫂 . 啲人話25歲係個轉捩點🫠但我覺得自己都係個繼續會講爛gag笑啲無聊野嘅傻仔lol (okay, time will tell la )回望發現今年都實現咗幾多夢想,演到想做嘅角色,整到想整嘅歌,而大部份係有大家陪我我先至做到,想講你哋真係好叻,世一嘅叻,希望來年繼續善良、繼續做好自己,同大家一齊再經歷啲神奇時刻。」不過網友看來就不太滿意,因為麗英並沒有發布單人照,派一些福利照給網友。

麗英 麗英25歲生日好低調。
麗英25歲生日好低調。(圖片來源:IG@ laiyingdesu)

而近日麗英終於在IG發布一些唯美照片,放在IG上,相中麗英裝扮得極斯文,不像平時的她自稱「全死角美少女」,也沒有面容扭曲,只是普通的微笑,竟然令網友大讚有女神Feel,她寫道:「聖誕前京都一轉?咁斯文仲唔係我。」

麗英 有仙氣喎。
有仙氣喎。(圖片來源:IG@laiyingdesu)
麗英 感覺唔同晒。
感覺唔同晒。(圖片來源:IG@laiyingdesu)

麗英IG粉絲數直逼童童

現年24歲的麗英身高不到150cm,直認無靚樣,自封「全死角美少女」,但在「小薯茄」人紅指數拍住童童、阿冰,在IG追蹤人數接近23萬,童童則接近27萬,直逼童童,而阿冰則有約35萬。大學修電影系的麗英,直言好有表演慾最想做演員,完全沒有受外形阻隔。近來她為某品牌拍攝洗頭水廣告,在鏡頭前大騷柔潤秀髮﹐卻惹來網民群起在該品牌社交網留言狂踩麗英樣衰,要求換代言人。

麗英 小薯茄三位幕前藝人,阿冰、童童及麗英,各有支持者。
「小薯茄」3位幕前藝人:阿冰、童童及麗英,各有支持者。(圖片來源:IG@laiyingdesu)
麗英 之前的代言人是吳海昕。
該款洗頭水之前的代言人是吳海昕。(圖片來源:FB@DOVE)

網民狂踩麗英:完全蘭茜化

麗英的廣告在FB一出即狂吸負評,網民留言:「佢真係好樣衰」、「完全蘭茜化」、「好似當年嘅蘭茜」、「長輩問梅小慧做咩後生左咁多,答唔到」、「搵佢拍廣告真係好癲,咩女會想用完呢支洗頭水似麗英?」、「洗完變咗麗英,唔好喇掛」、「點解唔傳統搵個靚女拍?」、「係咪走暗黑marketing」、「睇完個廣告我有ptsd」、「我要抵制呢個牌子」等等。

麗英 麗英在廣告中話自己好想去日本,但頭髮又乾又盛,一臉苦腦。
麗英在廣告中話自己好想去日本,但頭髮又乾又盛,一臉苦腦。(圖片來源:FB@DOVE截圖)
麗英 用完洗頭水後的麗英,頭髮順番晒,仲喺鏡頭前不停撥頭髮。
用完洗頭水後的麗英,頭髮順番晒,仲喺鏡頭前不停撥頭髮。(圖片來源:FB@DOVE截圖)

網民撐麗英身材好:波大遮三醜

但亦有網民反擊,加撐麗英係好嘢嚟:「依家唔興主流靚女,睇吓阿正,勁多廣告」、「麗英唔係賣樣,賣身材架」、「波大就是美啦,麗美好好波架」、「波大遮三醜」、「鬆身衫都睇到佢上圍勁」、「廣告成功咗啦,成功引起你地班人討論」、「支持麗英,可愛有自信」、「豬肉威都有人搵啦,麗英起碼有才華」、「品牌好明顯目標係班年輕人唔係廢佬啦」、「marketing贏晒!鬧佢嗰啲本身都唔會買,但睇開小薯茄嘅,會撐麗英去買,目標觀眾都唔同,今次肯定大賣」等。

麗英 麗英在IG晒泳衣照。
麗英在IG晒泳衣照。(圖片來源:IG@laiyingdesu)
麗英 麗英都有好多粉絲!同kayan9896各走不同路線。
麗英都有好多粉絲!同kayan9896各走不同路線。(圖片來源:IG@laiyingdesu)
麗英 麗英仲好唱得﹗
麗英仲好唱得﹗(圖片來源:IG@laiyingdesu)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地(部分內容轉載自New Monday)圖片來源:FB@Dove截圖、IG@laiyingdesu資料或影片來源:原文刊於NewMonday