麥詩敏

前TVB主播麥詩敏離巢後大揭新聞部秘聞 公司借衫竟有臭狐味:著完痕痕哋

最新娛聞

廣告

曾有「TVB新聞女神」之稱的麥詩敏(Gloria),效力TVB八年,到今年5月答應男友求婚,6月宣布離巢TVB,回復自由身後她不時大曬婚紗相,準備做個靚新娘之餘,近日更連環拍片,大揭以往在TVB新聞部工作時的秘聞!
麥詩敏 麥詩敏於今年6月離巢無綫。
麥詩敏於今年6月離巢TVB。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 近年一班新聞小花逐漸崛起,當中的麥詩敏亦成為網民的焦點,升呢為最受網民歡迎的女主播之一。
近年一班新聞小花逐漸崛起,當中的麥詩敏亦成為網民的焦點,升呢為最受網民歡迎的女主播之一。(圖片來源:無綫新聞截圖)

前主播麥詩敏 大爆公司借衫恐怖經歷

麥詩敏在最新一段爆料片中,指在離開TVB後有好多人問她:「新聞主播出鏡服裝係咪公司提供?」而她的答案是有兩個選擇:「1.可以借衫,2.自己買。」

麥詩敏 麥詩敏笑指大家對主播出鏡報新聞時的服裝來源都好有興趣。
麥詩敏笑指大家對主播出鏡報新聞時的服裝來源都好有興趣。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 佢話除咗私伙衫之外,公司亦可以借衫。
佢話除咗私伙衫之外,公司亦可以借衫。(圖片來源:IG@glorrrrr)

大時大節要著到紅噹噹

麥詩敏首先講到主播出鏡時所著的服裝,好多時要因應節日或當日所報的新聞而選擇,例如大時大節就要著到紅噹噹或大紅大紫,報道死人塌樓之類的新聞時,就要著素色衫。

麥詩敏 麥詩敏指大時大節時,主播都要著到紅噹噹或大紅大紫。
麥詩敏指大時大節時,主播都要著到紅噹噹或大紅大紫。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 報道死人塌樓之類的新聞時,就要著素色衫。
報道死人塌樓之類的新聞時,就要著素色衫。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 著到紅噹噹報新聞時的麥詩敏。
著到紅噹噹報新聞時的麥詩敏。(圖片來源:IG@glorrrrr)

公司借衫試過著完痕痕哋

而講到在公司借衫,麥詩敏就大爆曾遇上過恐怖經歷,她憶述:「以前公司好好,會提供衫畀我哋借,好多時都會借到啲靚衫,有時仲借到大牌子都唔錯。不過有時都會遇到啲唔靚嘅衫,例如款式唔好或者Size唔啱,又試過著完個身痕痕哋,或者有陣臭狐味!」

麥詩敏 麥詩敏大爆在公司借衫,試過著完個身痕痕哋,或者有陣臭狐味!
麥詩敏大爆在公司借衫,試過著完個身痕痕哋,或者有陣臭狐味!(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 做主播每日都要穿著不同服裝。
做主播每日都要穿著不同服裝。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 佢舉例指呢幾件衫都係借嘅。
佢舉例指呢幾件衫都係借嘅。(圖片來源:IG@glorrrrr)

買私伙衫一係淘寶一係深水埗

麥詩敏又透露做主播八年,買落不少出鏡的私伙衫,她笑言效果不俗:「屋企人知我多衫,都特登整多個衣櫃畀我,仲有個walk in嘅衣帽間。不過由於我個人比較Cheap嘅關係,一係淘寶一係深水埗,有啲19蚊、15蚊,有啲貴啲40蚊、50蚊,著出嚟過鏡都唔錯。」

麥詩敏 麥詩敏指出她在出鏡時的淘寶造型。
麥詩敏指出她在出鏡時的淘寶造型。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 買衫一係淘寶一係深水埗。
買衫一係淘寶一係深水埗。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 最平15蚊一件!
最平15蚊人民幣一件!(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 更著上身示範,笑言「睇落唔似淘寶」。
更著上身示範,笑言「睇落唔似淘寶」。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 麥詩敏衣服甚多,屋企有個大衣櫃之餘,仲有個衣帽間。
麥詩敏衣服甚多,屋企有個大衣櫃之餘,仲有個衣帽間。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 麥詩敏公開屋企的衣帽間。
麥詩敏公開屋企的衣帽間。(圖片來源:IG@glorrrrr)

網民錯重點指撞樣裕美

網民紛紛大讚麥詩敏貼地又真實:「講得好貼地又無架子」、「好真實,好貼地,好可愛」、「一係淘寶一係深水埗,夠true」、「好盞鬼又幽默」、「鍾意你好誠實」等,亦有網民錯重點,直指麥詩敏離巢後樣貌大不同,竟撞樣裕美:「以為係裕美轉行做主播」、「咁似林作女朋友」、「同之前出鏡報新聞個樣差咁遠」等。

麥詩敏 呢個係真·裕美。
呢個係真·裕美。(圖片來源:IG@wadahiromi)
麥詩敏 比起做主播時的正經打扮,現時麥詩敏造型有更多變化。
比起做主播時的正經打扮,現時麥詩敏造型明顯有更多變化。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 出道6年的麥詩敏,被網民指愈來愈靚。
在無綫8年,麥詩敏也曾被網民指愈來愈靚。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 離巢後麥詩敏剪頭髮,笑指之前做主播髮型長度有限制,更要求端莊成熟,依家剪埋瀏海,即時童顏咗。
離巢後麥詩敏剪頭髮,笑指之前做主播髮型長度有限制,更要求端莊成熟,依家剪埋瀏海,即時童顏咗。(圖片來源:IG@glorrrrr)

做《香港早晨》3點半要起身

除了公開主播衣著秘聞外,麥詩敏日前又拍片分享當年主持《香港早晨》的返工流程,原來要前一晚8點鐘就要瞓,到第二朝3點半就要起身,用15分鐘極速梳洗再坐車返TVB化妝吹頭,6點正式做節目。

麥詩敏 新聞主播每日要直播報新聞,做《香港早晨》時更要3點半就起身。
新聞主播每日要直播報新聞,做《香港早晨》時更要3點半就起身。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 麥詩敏公開她主持《香港早晨》時的作息時間表。
麥詩敏公開她主持《香港早晨》時的作息時間表。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 網民都話3:30起身真係好難頂,難怪麥詩敏要離巢。
網民都話3:30起身真係好難頂,難怪麥詩敏要離巢。(圖片來源:IG@glorrrrr)

重提講錯「中東呼吸綜合症」

此外麥詩敏又以「新聞主播最驚遇到乜嘢稿?」為題,重提自己當年講錯「中東呼吸綜合症」事件,稱主播最驚遇到四大類型的稿:「第一係難讀字或者啲唔肯定嘅字,我哋當然識得去查字典啦,冇理由入到廠先唔識讀,唔知點算。比較印象深刻嘅例如渣滓唔係渣『宰』,骨骼而唔係骨『樂』。」

麥詩敏 麥詩敏指好多人問她:「新聞主播最驚遇到乜嘢稿?」
麥詩敏指好多人問她:「新聞主播最驚遇到乜嘢稿?」(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 原來主播們最驚遇到呢四大類型嘅稿。
原來主播們最驚遇到呢四大類型嘅稿。(圖片來源:IG@glorrrrr)

要練多幾次先敢入廠

麥詩敏續說:「第二就係啲敏感字眼,有啲字要好小心讀,例如小溪、西九、港交所。第三係好長嘅人名或者地名,好多時係外電稿翻譯過嚟,例如阿塞拜疆同亞美尼亞有主權爭議嘅納卡地區,即納戈爾諾卡拉巴赫地區,我自己見到呢啲字,都會讀多幾次、練多幾次先敢入廠,因為真係驚會食螺絲。最後係啲病嘅名,有時都好長好複雜,例如肌萎縮性脊髓側索硬化症,仲有中東呼吸綜合症。」

林婷婷 麥詩敏曾將「中東呼吸綜合症」讀成「中東呼吸中級綜合呼吸中東呼中級呼吸中東呼吸綜合症」,而成為網民熱話。
2015年麥詩敏曾在報道泰國「中東呼吸綜合症」疫情時,將病症名講成了「中東呼吸中級綜合呼吸中東呼中級呼吸中東呼吸綜合症」,成為經典報新聞「食螺絲」事件。(圖片來源:無綫新聞截圖)
林婷婷 不過麥詩敏早前報道蔡天鳳案時一度眼濕濕,不但未有受網民斥責,反而大讚她人美心善!
早前麥詩敏在報道蔡天鳳被碎屍案時,一度眼泛淚光、神情哀傷,情緒似乎有點波動,亦曾引起網民熱議,不過網民不但未有斥責她不夠專業,反而大讚她有同理心,人美心善!(圖片來源:無綫新聞截圖)

麥詩敏父親有份演《毒舌大狀》

現年31歲的麥詩敏父親是曾主持《警訊》長達15年的麥振江,《警訊》有史以來主持時間最長的經典主持,正氣凜然的外表令人印象深刻,有觀眾誤以為他是警務人員,稱呼他為「麥警司」。麥振江曾修讀TVB藝訓班,1994年開始退居幕後,直到近日再度復出,於電影《毒舌大狀》飾演判王丹妮入獄的高等法院原審法官。

麥詩敏 麥詩敏與父親麥振江合照。
麥詩敏與父親麥振江合照。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 麥詩敏父親麥振江是《警訊》元祖主持。
麥詩敏父親麥振江是《警訊》元祖主持。(圖片來源:《警訊》截圖)
天線得得B 天使得得B 麥詩敏
麥詩敏又曾分享小時候與父親及妹妹的合照。(圖片來源:IG@glorrrrr)

家境富裕住西貢獨立屋

麥詩敏讀書時期原來都有拍過《警訊》,在很多的案發故事中擔綱演出,曾演女學生、受害者及目擊者等等。麥詩敏又被指家境富裕,與家人同住西貢獨立屋,學歷亦不俗,曾修讀香港科技大學工商管理學士,據知該學科屬熱門之選,競爭好大。到2015年麥詩敏加入無綫新聞部,去年擢升為無綫新聞台首席主播,至今年6月離巢。

天線得得B 天使得得B 麥詩敏
麥詩敏家住西貢獨立屋,之前曾晒一家四口賀年照。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 麥詩敏加入無綫後機會不斷,除了做新聞主播,更有份主持其他新聞資訊節目。
麥詩敏加入無綫八年機會不斷,除了做新聞主播,又做過天氣女郎,更有份主持其他新聞資訊節目。(圖片來源:IG@glorrrrr)
天線得得B 麥詩敏 童年陰影
麥詩敏主持過的資訊節目有《睇新聞,講英文》、《探古尋源》等。(圖片來源:IG@glorrrrr)
天線得得B 天使得得B 麥詩敏
麥詩敏與前無綫主播羅鈺文(左)及梁凱寧(右)是好姊妹,三人都已先後離巢無綫。(圖片來源:IG@glorrrrr)
梁凱寧 今年31歲的麥詩敏即將升呢做人妻,並在最近剛宣布離巢,她笑言希望將來還有機會在其他平台同大家見面。
今年31歲的麥詩敏即將升呢做人妻,並在月前宣布離巢,她笑言希望將來還有機會在其他平台同大家見面。(圖片來源:IG@glorrrrr)
梁凱寧 麥詩敏父親是《警訊》前節目主持麥振江,20歲時的她正就讀於香港科技大學,修讀工商管理系學士。
20歲時的麥詩敏正就讀於香港科技大學,修讀工商管理系學士。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 近日她透露在離巢後接觸了更多新任務, 包括做主持人、參加大學學會活動、品牌宣傳、Events等。
麥詩敏透露在離巢後接觸了更多新任務, 包括做主持人、參加大學學會活動、品牌宣傳、Events等。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 麥詩敏經常在社交網分享自己近況。
麥詩敏經常在社交網分享自己近況。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 麥詩敏今年5月宣布答應男友求婚的喜訊,一班網民和主播好友都紛紛留言祝賀。
麥詩敏今年5月宣布答應男友求婚的喜訊,一班網民和主播好友都紛紛留言祝賀。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 麥詩敏的婚紗Look獲網民大讚充滿仙氣。
近月麥詩敏不時大曬婚紗照,獲網民大讚充滿仙氣。(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 身前Deep V仲開到落肚臍!
身前Deep V仲開到落肚臍!(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏
(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏
(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏 仲曬埋泳衣照!
仲曬埋泳衣照!(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏
(圖片來源:IG@glorrrrr)
麥詩敏
(圖片來源:IG@glorrrrr)

撰文:東方新地圖片來源:IG@glorrrrr、無綫新聞截圖、《警訊》截圖、IG@wadahiromi