黃嘉樂

黃嘉樂留鬚演出大突破 「暖男型」江湖大佬獲激讚

最新娛聞

廣告

無綫劇《果欄中的江湖大嫂》今個星期進入結局篇,黃嘉樂飾演的陳政勇慘被殺死,搞到兩位靚女江嘉敏及馮盈盈為佢哭得死去活來!一直被封「御用細佬」的黃嘉樂今次留鬚演江湖大佬,造型大突破之餘,演出霸氣與柔情兼備,獲不少觀眾激讚!

撰文:東方新地|圖片:Instagram、劇集截圖

黃嘉樂於《江湖大嫂》慘死

《果欄中的江湖大嫂》中,作為前江湖大佬的黃嘉樂,幾經辛苦先可以同乖乖女江嘉敏成為戀人,不過之後佢卻為救女友而被死對頭李天翔殺死!

江嘉敏 馮盈盈鬥喊功

之後劇情講到馮盈盈去認番哥哥條屍,雖然盈盈演出經驗未算多,不過今次喊戲表現亦算不俗,睇到人好心痛!

「暖男型」江湖大佬

黃嘉樂今次喺《果欄中的江湖大嫂》純屬客串,只係短短出場六集,不過就令唔少觀眾對「勇哥」呢個角色留下深刻印象!首先嘉樂一改形象,留咗濃密鬍鬚扮演江湖大佬,不過呢位大佬既有霸氣亦有柔情一面,對女友江嘉敏同妹妹馮盈盈溫柔萬千,可謂一個「暖男型」的江湖大佬!

留鬚man爆

現年39歲的黃嘉樂入行多年,雖然一直未有咩代表作,但其實佢條件都相當唔錯,身高182cm,外表俊俏有型。之前黃嘉樂造型多是斯文靚仔,不過留鬚後佬味十足,眼神帶點憂鬱,加上角色勁有暖男feel,女觀眾們睇到心心眼!有唔少人仲覺得佢同關楚耀好似樣?

以往黃嘉樂俾人感覺都係青靚白淨、官仔骨骨,唔知大家鍾意佢邊一個人style多啲呢?

無綫「 御用細佬 」

黃嘉樂雖然差唔多40歲,不過長得青靚白淨又帶點稚氣,扮演年紀輕的角色都完全無問題,話說佢入行15年至今,竟然飾演過14次弟弟角色!被譽為無綫的「 御用細佬 」!

黃嘉樂曾經講過,對於經常演年紀小的角色有點抗拒,甚至因為自己被定型而氣餒,不過幸好佢後來改變了心態,近年演出的角色都愈來愈多元化!希望嚟緊有更多機會俾黃嘉樂發揮啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!