黃子恆

黃子恆歷年緋聞多多 16年曾介入裕美婚姻

最新娛聞

廣告

36歲無綫藝人黃子恆今日被指曾搭上一名28歲內地女粉絲,雙方曾發生性行為,現時女方發現懷孕四個月,但男方卻玩失蹤!黃子恆雖然近年受力捧,但其實以前形象認真麻麻,2016年被指介入裕美婚姻,又曾力追大台女藝人,真識食!

撰文:東方新地|圖片:東方新地、微博、Instagram

黃子恆被指搞大女粉絲肚

今日有報道指,一位名為Michelle的28歲內地女子,自稱係黃子恆的忠實粉絲,透露去年4月在廣州粉絲聚會中,首次與偶像見面,之後二人一直透過微博聯絡。Michelle稱一星期後有禮物送俾黃子恆,所以相約於深圳一酒店式住宅會面。

送禮物兼發生關係

Michelle向傳媒爆料時表示,當時佢認為黃子恆係一個公眾人物,唔覺得對方係壞人,所以放心前去。最後兩人先後洗澡後,在床上發生關係。不過在發生關係後,黃子恆半年來都未有同佢見面,只係間中閒聊幾句,亦未提及二人關係。

回復朋友關係 再發生性行為

報道稱,Michelle與偶像發生關係後卻被冷待,傷心得足不出戶、茶飯不思,後來事件在粉絲群組爆出,黃子恆為平息事件,承認雙方是好朋友,不過中間發生了誤會。Michelle聲稱今年1月時二人回復朋友關係,7月又再相約在深圳見面,並發生了第二次性行為!

粉絲鬧爆「渣男」揚言要黃子恆失業

發生第二次性行為後,黃子恆再次玩失蹤,但Michelle不久後卻發現自己懷有身孕,但男方至今都未再有任何回覆。Michelle直斥黃子恆係一個「渣男」,誓要搞大件事,揚言要男方連工都無埋!Michelle表示手握對方做錯事而哭訴的語音檔案及留言,又稱將會選擇墮胎。

曾聲淚俱下道歉

Michelle又大爆黃子恆的語音檔,原來兩人玩facetime時,黃子恆曾以普通話及廣東話喊晒口道歉,內容大致上係講對唔住、好抱歉做出傷害對方之事,佢唔知道點面對,唔知道點樣去彌補。

黃子恆認曾發生關係:做足安全措施!

事件曝光後,男主角黃子恆接受傳媒訪問時,承認的確曾與Michelle發生性行為,但就只有一次,而且有做足安全措施,不介意去驗DNA以證明自己的清白。黃子恆又謂控制唔到對方做啲咩,只希望謠言唔好再散佈。

|黃子恆16年被指介入裕美婚姻

其實黃子恆都唔係第一次出現負面新聞㗎啦,2016年時佢被指介入裕美與老公林恩浩的婚姻,兩人被拍到一齊到街市買餸,期間男方更主動攬實女方腰!親蜜關係不言而喻。兩人買完餸後就返到男方位於西貢的村屋,兩人夾手夾腳準備晚飯,裕美留低過夜之餘,更被拍到在露台晾Bra!

裕美:一班人開大食會

當時裕美個講法係當日係假期,所以一大班人開大食會,同行亦有其他幕後人員。一行人大約在八、九點離開,佢並沒有留低過夜。裕美又話自己正拍攝劇集,雖然同劇沒有黃子恆,不過自己好多嘢唔識,要向對方請教。最後佢話唔會理其他人點講,正如有人話佢整容一樣,佢唔會去理。

裕美驚爆離婚

之後被問到老公會否介意,裕美就驚爆已經搞緊離婚!佢話自己已單身半年以上,現在辦離婚手續,不過就唔回答是否出現第三者,只係話兩人性格出現問題,曾經試過挽救呢段婚姻,但最終都係解決不了。

裕美撻著有米外藉男友

裕美現任男友Alex係英意混血兒,家住半山豪宅,身家豐厚而且事業有成,曾在一間大型私人銀行任投資工作,現在是本地一間外語學校的創辦人。

裕美網上暗示手已分

不過裕美近日於網上暗示甩拖,喺IG一張相打上「一個人也能好好過」、「Enjoying the solitude(享受孤單)」、「Lonely Christmas(寂寞聖誕節)」等hashtag,裕美向傳媒表示兩人已分開一個月以上,話因為兩人分隔兩地、自己又要照顧媽媽,最終和平分開。

|曾力媾女神Ali不果

黃子恆早年曾力媾當時上位中的李佳芯(Ali),出動靚車接載對方到西貢撐枱腳食燭光晚餐,雖然最後齊齊返男方寓所,但據知Ali當時嫌對方仍是七線奀星,所以緋聞無疾而終。其後,Ali專心拍劇,更憑《潮流教主》人氣急升,現已為大台一線花旦!

|吳若希落閘

黃子恆又曾被拍到與吳若希去赤柱食飯而傳緋聞,不過事後吳若希即落閘說:「朋友食飯,冇咩特別,我哋識咗好多年,佢好似哥哥咁。」黃子恆見未能得手,亦惟有認命只表示跟對方係朋友。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!