黃子華

黃子華被Do姐大爆以前運氣「衰到不得之了」 點名大讚阿Dee「呢樣嘢」

最新娛聞

廣告

去年憑《飯戲攻心》、《毒舌大狀》和舞台劇《最後禮物》大豐收的黃子華,近日連同《毒舌大狀》的導演吳煒倫上鄭裕玲(Do姐)主持的商台節目《口水多過浪花》接受訪問。轉數快嘅兩位在訪問中雞啄唔斷,Do姐仲大爆黃子華以前「衰到不得之了」!子華亦表示籌備的新工作極震撼,搞到Do姐要逼功問佢係咪復出棟篤笑!

Do姐大爆黃子華以前「衰到不得之了」

雖然黃子華去年無論舞台劇,還是電影都大豐收,但曾經黃子華都被外界稱為「票房毒藥」,事關他自資拍攝的電影《一蚊雞保鏢》和與梅艷芳合作的電影《男歌女唱》等多套作品都票房仆直。同黃子華老友鬼鬼嘅Do姐當然唔放過呢個機會,在節目笑黃子華以前的運程衰到貼地,「你自己拍嗰啲乜乜保鏢,嗰啲衰到不得之了,依家都冇理由要你個人咁衰㗎,所以自從你喺《男親女愛》遇到我之後,一路一路咁好上去。」轉數快的黃子華亦笑言:「係呀,我喺屋企直情有香爐畀你㗎!」

黃子華 阿dee 黃子華 Do姐今次邀請了黃子華上《口水多過浪花》接受訪問,仲大爆黃子華以前運氣「衰到不得之了」!
Do姐今次邀請了黃子華上《口水多過浪花》接受訪問,仲大爆黃子華以前運氣「衰到不得之了」!(圖片來源:IG@do_do_cheng)
黃子華 阿dee 黃子華 《一蚊雞保鏢》令子華蝕到入骨,他亦被封為「票房毒藥」。
《一蚊雞保鏢》令子華蝕到入骨,他亦被封為「票房毒藥」。(圖片來源:《一蚊雞保鏢》劇照)

黃子華感恩遇到好角色 怕好運好快行完

當黃子華被問到會否想要轉型,不再飾演喜劇的時候,黃子華連聲否認:「冇,我好感激​​我遇到呢啲角色,最主要嘅問題係呢啲角色都寫得好好,但如果正劇啲角色寫得唔好唔好睇,我都冇乜興趣做,其實我幾鍾意做喜劇㗎!」當被問到有沒有竅門去選擇好角色的時候,黃子華就表示一切都是運氣,亦很感恩能夠遇到好角色:「首先就真係有運,要有個好劇本去到你度,就係呢點都已經好難,所以而家我有啲驚,我驚啲運氣行完咗。」

黃子華 阿dee 黃子華 今年黃子華一撇「票房毒藥」,無論舞台劇定電影作品都大賣,其中《飯戲攻心》票房更大收7000萬,黃子華謙虛表示一切都係運氣。
今年黃子華一撇「票房毒藥」,無論舞台劇定電影作品都大賣,其中《飯戲攻心》票房更大收7000萬,黃子華謙虛表示一切都係運氣。(圖片來源:《飯戲攻心》劇照)
黃子華 阿dee 黃子華 黃子華與潘燦良合演的舞台劇《最後禮物》口碑亦很好
黃子華與潘燦良合演的舞台劇《最後禮物》口碑亦很好(圖片來源:《最後禮物》海報)

黃子華自嘲係「神」 被插香供奉

無論《飯戲攻心》還是《毒舌大狀》,戲中都主要由新晉演員擔任重要角色,大前輩黃子華亦大讚一班新演員都非常用心工作,亦非常尊重自己:「我係神嚟㗎嘛,佢哋好敬仰我,每人預定3支香畀我,我嘅感覺咪好似食香咁囉!」

大讚阿Dee努力工作 自我要求高

黃子華亦表示自己會在不越權的情況下,提點他們演戲的竅門和態度,黃子華今次就特別點名提到有份一起合作《毒舌大狀》的阿Dee(何啟華):「其實個個都好積極,好熱血。好似阿Dee,佢話『子華神,其實我最想嘅,唔係跳舞、唱歌,我最想係演戲,我人生最重要係演戲。』我覺得佢演得好好,其實佢哋對自己都好有要求。」

黃子華 阿dee 何啟華 主角之一的何啟華遲到,搞到一出場就被鬼馬的黃子華寸:「果然身價高嘅人係唔同啲!」
黃子華今次訪問仲點名大讚阿Dee,讚佢演得好好!(圖片來源:IG@deegor_hkwa)
黃子華 阿dee 黃子華 子華對阿Dee刮目相看
子華對阿Dee刮目相看(圖片來源:《毒舌大狀》劇照)

震撼性僅次於我復出做棟篤笑

去到訪問最後,Do姐問他之後接下來的工作計劃,黃子華竟大賣關子說:「有,仲係非常震撼,但係秘密,你信我,大家期待!」Do姐自然繼續追問:「電影?電視?舞台?返番去做棟篤笑?你哋上嚟唔放低少少,你咪旨意走,你又要講話好震撼,咩意思呢?」黃子華立即投降:「 OK,我講,佢嘅震撼性僅次於我復出做棟篤笑!」Do姐回覆說:「即係講咗啲乜嘢…咩係僅次於?幻想空間太大啦!」導演吳煒倫為黃子華打圓場:「起碼頭先佢嗰番說話,應該唔係棟篤笑先,其他幾個範疇,大家就估一估!」

黃子華 阿dee 黃子華大爆與發哥相識經過 背後原來有段感人故事!
黃子華指新計劃震撼性僅次於復出做棟篤笑。(圖片來源:東方新地)
黃子華 阿dee 黃子華 Do姐今次訪問《毒舌大狀》導演吳煒倫及男主角黃子華,大講拍攝花絮
Do姐今次訪問《毒舌大狀》導演吳煒倫及男主角黃子華,大講拍攝花絮(圖片來源:IG@do_do_cheng)

怕拍電視劇冇得瞓 不由得心生恐懼寒意

子華最近上了ViuTV節目《爆谷一周》,就略為提過重新拍電視劇:「我不敢說完全不會,但問題是我以前拍電視劇都很辛苦,我的時間表是『0628』(開早上6點,翌日凌晨4點才收工),其實就是不用睡,而且是接下來三個月也不用睡,所以提起都有一種由心底產生的恐懼和寒意。」但如果工作形式改成每日只拍八個小時就沒有問題。對於觀眾問他會否在《金盤啷口》後復出演棟篤笑舞台,子華就笑指:「『Never Say Never』,我在棟篤笑上已退休,但有時候在晚上睡不著,會想起一個值得講的笑話,或者某個方向想下去應該會很有趣,的確會有這種誘惑,所以看看誘惑大得自己抵抗不住。」

黃子華 阿dee 子華一想到要長時間拍劇便覺得心寒。
子華一想到要長時間拍劇便覺得心寒。(圖片來源:ViuTV《爆谷一周》截圖)
黃子華 阿dee 子華直言可能有一天忍不住便會復山做棟篤笑。
子華直言可能有一天忍不住便會復山做棟篤笑。(圖片來源:ViuTV《爆谷一周》截圖)

圖片來源:IG@do_do_cheng、《毒舌大狀》宣傳片截圖、《飯戲攻心》劇照、IG@deegor_hkwa、網民留言截圖、IG@aguiltyconscience_movie