黃宗澤 收藏

42歲黃宗澤自爆收藏古董車其中一架值300萬 仲講吳卓羲有拖拍:互爆呀!

最新娛聞

廣告

現年42歲的黃宗澤(Bosco)近日現身由蝦頭及連詩雅主持的網上節目《絲打圍佬》,訪問中黃宗澤大方講到現時的擇偶條件、興趣及事業發展,仲爆好兄弟吳卓羲有拖拍!
黃宗澤 收藏 黃宗澤 黃宗澤早前官仔骨骨一身西裝打扮出席新加坡活動。
黃宗澤早前官仔骨骨一身西裝打扮出席新加坡活動。(圖片來源:IG@boscomine)

黃宗澤被朋友稱「黃三歲」

黃宗澤笑言從小時候已不喜歡跟小朋友玩,享受獨自一人玩。但去到中學便有所改變,因為認識了一班好朋友,現時還有保持聯絡,是好友的關係。黃宗澤透露童年十分喜歡睇《多啦A夢》,相信隨意門時光機等法寶,恍如大細路,黃宗澤話自己身邊朋友成日話佢低能,似足小朋友,所以稱佢做「黃三歲」!

黃宗澤 收藏 黃宗澤同蝦頭關係好好,傾得好開心。
黃宗澤同蝦頭關係好好,傾得好開心。(圖片來源:《絲打圍佬》截圖)
黃宗澤 收藏 連詩雅自爆以前好迷黃宗澤。
連詩雅自爆以前好迷黃宗澤。(圖片來源:《絲打圍佬》截圖)
黃宗澤 收藏
(圖片來源:IG@ boscomine)

黃宗澤愛收藏古董車 其中一架值300萬

而黃宗澤其中一個喜好便是收藏靚車,他愛車如命,更鍾情古董車,一睇到古董車便會心心眼,「你話我會唔會買一架超跑,我又未必會,但見到古董車我就流晒口水。」

黃宗澤自爆目前已有八架車,收藏最貴的一架汽車價格高達300萬,不過並非全部是古董車,有些是開工車,有些是舊時買下的汽車。他回想起第一架古董車大概是10萬元,叫MG,也曾經在中環遮打道古董車展示一次。

黃宗澤 收藏 鍾意買車。
鍾意買車。(圖片來源:《絲打圍佬》截圖)
黃宗澤 收藏 一年多前,Bosco新入手古董車Ford Mustang Shelby GT500。
一年多前,Bosco新入手古董車Ford Mustang Shelby GT500。(圖片來源:IG@boscomine)
黃宗澤 收藏
(圖片來源:IG@boscomine)

黃宗澤要求朋友上車要小心 唔容許愛車有一點損傷

黃宗澤表示每當朋友要上他的古董車,自己就會特別告訴朋友要小心,還會親身指導坐姿應該要怎樣,首先必須要臂部坐下去,再抬起腳,縮放下來,便不會造成任何破損了!另外,Bosco分享一個小習慣有陣時睡不着的時候,就會跳上自己的車開開引擎,聆聽車子的聲音,還會刻意去聞一下皮革氣味,直言這種行為很過癮!

黃宗澤 收藏 黃宗澤都有超跑!
黃宗澤都有超跑!(圖片來源:小紅書截圖)

擇偶條件除咗要過阿媽呢關 仲有5大條件

談到擇偶條件,黃宗澤表示:「如果女孩喜歡車,我當然開心,因為有共同嘅嗜好,也不會阻止你買車。」不過古董車不會讓另一伴揸,因為保險上條款不允許。目前如果有自己心動的女孩首要要得到黃媽媽准許,「過到我阿媽先算啦」。

黃宗澤又分享:「我擺朋友第一位先,如果拍拖我會帶埋佢出去,如果佢哋唔啱,佢應該唔會做到我女朋友」,另外條件方面:「首先個性開朗,孝順,獨立,絕對不能黐身,也不能太撒嬌!」他直言可以不生小朋友,沒有下一代也沒有關係!

黃宗澤 收藏 揀女朋友好高要求。
揀女朋友好高要求。(圖片來源:IG@ boscomine)
黃宗澤 收藏 節目中,兩個互相調情
節目中,兩個互相調情(圖片來源:IG@ boscomine)

黃宗澤爆返吳卓羲有拖拍

早前黃宗澤被吳卓羲在《無限超越群星演唱會》爆有拍拖,令黃宗澤哭笑不得。今次節目中到佢反擊兼強調:「佢講笑啫,佢講佢自己啫,互爆呀!」所以目前黃宗澤直言還是單身的!

黃宗澤 收藏 黃宗澤 聽到吳卓羲爆料之後,黃宗澤不但冇出聲否認,仲嚇到唔識畀反應。
聽到吳卓羲爆料之後,黃宗澤不但冇出聲否認,仲嚇到唔識畀反應。(圖片來源:《無限超越群星演唱會》截圖)

撰文:東方新地圖片來源:IG@ boscomine 《絲打圍佬》截圖