黃德斌

黃德斌 張耀揚踩車行大運 跪地求神

最新娛聞

廣告

趁住新年流流,人人都神心拜神,祈求新年得神保佑又順手攝番個太歲,勢估唔到,信眾好運由行到入廟一刻已經開始,竟然有得一次過野生捕獲黃德斌、林國斌、張耀揚三個型佬去拜神。加埋都成165歲,年初四(2月19日)山長水遠踩車踩到入粉嶺雲泉仙館手持巨香拜神,有氣有力亦都有心,一定心想事成!

撰文:東方新地
圖片:新傳媒圖片庫

黃德斌 張耀揚 林國斌 猛男出征

年過半百,仲可以有相同興趣,揀番個好日,放低女友家人聚一聚,又踩轉車行番個大運,呢啲咪就係男人的浪漫囉!年初四(2月19日),黃德斌、林國斌、張耀揚全身專業級踩車裝備、聯同兩位年紀相若老友,由九龍踩到入粉嶺、由早上踩到太陽落山,終於到達目的地雲泉仙館。

猛男上香

新年流流,館內人頭湧湧,不少師奶信眾見到三位單車褲猛男都興奮莫名要求合照,三位亦來者不拒心情靚到一個點。

三缺一唔見啟華

一行五人由廟外拜到廟內,入埋香油錢亦都買埋巨型香燭,一字排開跪地神心拜拜後,便坐在大殿內吹水回氣,一吹就係半粒鐘。眼見太陽就快落山,吹水先告一段落,三位連同友人齊齊站在中庭巨型福祿壽像前影番張大合照打卡先。

黃德斌組星級車隊

其實呢隊星級型佬單車隊陣容又點止黃德斌、張耀揚同林德斌?仲有林韋辰、何啟南,以及中堅分子吳啟華。平時踩勻港九新界、又帶隊踩到去澳門、台灣,不過今個新年吳啟華就去咗美加登台,搵真銀緊要!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
黃德斌