黃心穎 招募

黃心穎舉辦Fans見面會超緊張 網民跟足步驟想參加但留言超級Mean

最新娛聞

廣告

黃心穎自安心事件後一直潛水,不過在今年情人節時候,忽然宣布轉戰做歌手,自資出歌拍MV。短短四個月便出了兩首歌,網上評價有好有壞,同時黃心穎信心十足。正式轉做獨立歌手再出道的黃心穎,公布即將舉行首個歌迷聚會,現正進行粉絲招募,網民反應兩極。
黃心穎 招募 黃心穎 34歲的黃心穎今年自資出歌轉做歌手!
34歲的黃心穎今年自資出歌轉做歌手!(圖片來源:IG@jacquelinebwong)
黃心穎 招募
(圖片來源:MV截圖)

一齊睇下片!

黃心穎神隱4年 今年進軍樂壇

黃心穎今年撞正舊愛馬國明生日當天,無預警下宣布出歌,新歌《Crown Me》在情人節當天上架,一手包辦作曲填詞,以英文歌詞自嘲「naught」、「bitch」、「cheap」,忽然轉航道做跳唱歌手,已經夠晒耐人尋味。相隔四個月,上月再出新歌《沙包》,今次以「罪人」自稱「只要做一個麻木沙包好了」。更以歌手身份接受商台《叱咤樂壇》謝茜嘉等訪問,宣傳新歌!

黃心穎 招募 黃心穎 黃心穎今年2月自資出歌《Crown Me》拍埋MV,排埋舞,有意轉營做跳唱歌手!
黃心穎今年2月自資出歌《Crown Me》拍埋MV,排埋舞,有意轉做跳唱歌手!(圖片來源:IG@jacquelinebwong)
黃心穎 招募 黃心穎 上月再出歌《沙包》,MV中又展示舞技!
上月再出歌《沙包》,MV中又展示舞技!(圖片來源:IG@jacquelinebwong)

黃心穎宣布搞歌迷聚會:好緊張

安心事件當中的男主角許志安還在外地開騷試水溫,在港的曝光率少之有少。而黃心穎今年全力進軍香港樂壇,更與媒體大搞粉絲聚會,黃心穎在社交網轉貼消息大呼「好緊張」。該娛樂平台以粉絲招募方式,為黃心穎舉行粉絲聚會,預告主角會即席獻唱新歌。而參加辦法同抽電影戲飛相若,要在「招募粉絲」的帖文下留言想問黃心穎三個問題及tag兩位朋友,like and share這個post,便有機會被抽中。

黃心穎 招募 黃心穎 黃心穎舉行首個歌迷聚會,大叫好緊張!
黃心穎舉行首個歌迷聚會,大叫好緊張!(圖片來源:IG@jacquelinebwong)
黃心穎 招募 黃心穎 「安心事件」男主角許志安在美加登台試水溫,女主角黃心穎已走入香港群眾!
「安心事件」男主角許志安在美加登台試水溫,女主角黃心穎已走入香港群眾!(圖片來源:大會提供)

「單位數」報名!網民:趁鄭秀文開唔成騷衝出嚟搶位?

有網民被吸引去到留言,雖然跟足指示表示想參加黃心穎粉絲聚會的,但目前留言數量少得可憐,只有20多名網民留言。不過大部分網民留言極其絕核,「出席嗰班全部係人哋老公」、「我幫你通知安仔」、「Sammi係咪神秘嘉賓?」、「趁鄭秀文開唔成騷,黃心穎就衝出嚟搶位」、「娛樂圈小強」、「係咪泥鯭啲粉絲去撐場?」、「1點解死唔同Sammi道歉?2點解仲發明星夢?3點解無人想睇你仲出嚟獻世?希望抽中我」、「睇咗成日,得一個半個跟足指示話想參加,呢個活動係咪直接取消?」、「我想去,帶定臭雞蛋」、「會去嘅只有麻甩佬」、「佢好勇,安仔都未敢咁張揚,佢就主動走入群眾,等畀人鬧」。

黃心穎 招募 黃心穎 黃心穎上月上電台宣傳新歌《沙包》,坦言發生「安心事件」後有一段日子不敢接觸人,「再難聽嘅說話都聽過去,人哋點樣對我都係我嘅因果」。
黃心穎上月上電台宣傳新歌《沙包》,坦言發生「安心事件」後有一段日子不敢接觸人,「再難聽嘅說話都聽過去,人哋點樣對我都係我嘅因果」。(圖片來源:IG@jacquelinebwong)
黃心穎 招募 黃心穎 黃心穎已融入泥鯭的音樂圈朋友堆,更意外揭發ViuTV女神李昭南同音樂監製拍緊拖!
黃心穎已融入泥鯭的音樂圈朋友堆,更意外揭發ViuTV女神李昭南同音樂監製拍緊拖!(圖片來源:IG@huichongkee)
黃心穎 招募 黃心穎 兩位家姐有機會到撐場!
兩位家姐有機會到撐場!(圖片來源:IG@jacquelinebwong)

撰文:東方新地(部份內容轉載自New Monday)圖片來源:IG@jacquelinebwong、IG@huichongkee資料或影片來源:原文刊於NewMonday