黃浩然

黃浩然與太太恩愛慶祝結婚17年 曾染怪病 一度被瘋傳「此處」潰爛!

最新娛聞

廣告

「愛妻號」黃浩然近日與太太恩愛慶祝結婚17週年,太太莫家嘉亦在社交平台大曬甜蜜合照,獲得大批好友和網民的祝福。兩人一路走來並不容易,除了曾經經歷過婚姻危機之外,黃浩然在數年前更曾一度患上怪病,被外界盛傳怪病導致下體潰爛,幸得太太不離不棄!

黃浩然與太太恩愛慶祝結婚17年

近日47歲的黃浩然與太太莫家嘉慶祝結婚周年紀念,太太莫家嘉在社交平台上傳多張甜蜜合照,兩人不但在照片中做出17的手勢,黃浩然更為太太獻上鮮花,幸福滿滿。此外,莫家嘉亦上傳了一家四口的溫馨合照,從合照中可見兩位兒子非常精靈,特別細仔盡得黃浩然真傳,細細個已經非常靚仔!

黃浩然 太太莫家嘉在社交平台上傳多張甜蜜合照。
太太莫家嘉在社交平台上傳多張甜蜜合照。 (圖片來源:IG@kakainwonderland)
黃浩然 兩位兒子非常精靈,特別細仔盡得黃浩然真傳,細細個已經非常靚仔!
兩位兒子非常精靈,特別細仔盡得黃浩然真傳,細細個已經非常靚仔! (圖片來源:IG@kakainwonderland)
黃浩然 一家四口齊齊慶祝結婚週年紀念日!
一家四口齊齊慶祝結婚週年紀念日! (圖片來源:IG@kakainwonderland)

曾染怪病 一度被瘋傳下體潰爛

兩人亦曾經經歷過不少難關,黃浩然在數年前曾經患上罕有的免疫系統疾病「貝賽特氏症」,起初只以為是扁桃腺發炎的黃浩然,身上漸漸有多處潰瘍,足足10日不能進食。「貝賽特氏症」的患者最嚴重的情況更有可能會導致下體潰爛,l幸好黃浩然在住院半個月之後,親自回應表示大家不需要擔心他的生殖器,其他器官亦開始恢復正常。

黃浩然 因為太拼搏而換上罕見怪病的黃浩然,在康復後開始減產,用更多時間陪伴家庭。
因為太拼搏而換上罕見怪病的黃浩然,在康復後開始減產,用更多時間陪伴家庭。(圖片來源:IG@kakainwonderland)
黃浩然 黃浩然近年更加注重健康,經常上傳跑步做運動的近照。
黃浩然近年更加注重健康,經常上傳跑步做運動的近照。(圖片來源:IG@wonghoyinraymond)
黃浩然 閒時都會同老婆一起跑步。
閒時都會同老婆一起跑步。(圖片來源:IG@kakainwonderland)

兩人曾經歷婚姻危機

除了生死關頭之外,兩人亦曾經經歷過婚姻危機。曾經有人向傳媒發出足足19頁的告密信,信中除了指控莫家嘉傷害別人家庭之外,更附上莫家嘉和一名男子的親密照和曖昧短訊截圖。黃浩然當時挺身而出護妻,表示只是笑料一則:「其實係笑料但傷害都好大,咁我自己係呢一行當然唔怕,但譬如大仔,我嘅劇集出街時我個仔都會問我尋日做咗乜,因為佢同學都會睇,會話返畀佢知,變咗我擔心呢類新聞小朋友會睇到,佢哋心智未成熟消化唔到,家變實驚㗎,當然太太都會唔開心,自己責任要保護家庭,保護太太,保護小朋友,啱啱都有人提我12月1號結婚週年,突然諗返起我哋都13年,經歷好多事,呢個係小問題,已經過去咗。」

黃浩然 謠言無損兩人關係,依然經常在社交平台大曬恩愛!
謠言無損兩人關係,依然經常在社交平台大曬恩愛!(圖片來源:IG@kakainwonderland)

黃浩然 同老婆話題多多

黃浩然同老婆多年來出名恩愛,而家嘉除咗持家有道、教得兩個仔精叻乖巧入埋名校、煮得一手好菜可以開live教人之外,仲係圈中知名Stylist,咁多年都keep住咁潮,仲一手包辦老公造型。之前本刊影到黃浩然同老婆拍住拖行銅鑼灣,就見兩人雞啄唔斷由街頭傾到街尾,感情仲好過拍拖嗰陣!

黃浩然 早前黃浩然陪老婆去銅鑼灣shopping,老婆家嘉行足咁耐就講足咁耐,好老公黃浩然全程專心聽書不斷附和。
早前黃浩然陪老婆去銅鑼灣shopping,老婆家嘉行足咁耐就講足咁耐,好老公黃浩然全程專心聽書不斷附和。(圖片來源:新傳媒資料庫)
黃浩然 拍劇搵錢之餘,黃浩然亦都好顧家,除咗成日擠時間同兩個仔親子樂,同老婆行街拍拖嘅時間都少不了。
拍劇搵錢之餘,黃浩然亦都好顧家,除咗成日擠時間同兩個仔親子樂,同老婆行街拍拖嘅時間都少不了。(圖片來源:新傳媒資料庫)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:IG@kakainwonderland、IG@wonghoyinraymond、新傳媒資料庫