黃祥興

黃祥興宣布離巢TVB 遺憾未有機會上台講感言:多謝樂小姐,珍姐

最新娛聞

廣告

日前繼王晶女兒王子涵宣布離巢TVB,現年44歲的黃祥興(前名黃長興、黃致豪)於今日(8/18)亦宣布離巢,結束18年與TVB的賓主關係。
黃祥興
(圖片來源:IG@stefanwch)

黃祥興宣布離巢TVB 效力18年 遺憾未有機會上台說出感言

今日(8/18)黃祥興在社交網發文宣布正式離巢效力18年的TVB,並貼出一張站在TVB電視城門口的照片,他表示感激樂小姐和珍姐多年的栽培與照顧,又感謝台前幕後的同事及監制,他寫道:

眨下眼18年!
我成日希望有機會在台上講呢幾句由衷說話,不過相信現在只有喺我呢個平台講了!
好想多謝樂小姐,珍姐,多謝你們多年的栽培和照顧。
多謝台前幕後咁多位同事,好多謝用過我嘅監製,希望大家保持身體健康,繼續工作愉快!
我會畀心機行一條新路,相信有緣江湖再見👋🏼
After 18 years, it’s time to move on

黃祥興 黃祥興一家五口非常幸福
黃祥興一家五口非常幸福(圖片來源:IG@stefanwch)

黃祥興參加《香港先生選舉》入行僅兩年獲提名「飛躍男」

在法國長大的黃祥興於2005年參加《香港先生選舉》,雖然獲得「最突出表現組別大獎」,但卻被所屬「健力組」的鄭建樂打敗,三甲不入,不過及後獲無綫電視主動邀請簽約,跟一線花旦郭羨妮合演劇集《滙通天下》。他因其「半唐番」外型,甫出道就得到不少戲劇演出機會,比同屆香港先生冠軍高鈞賢還要多;其弟黃長發於《2006年度香港先生選舉》中取得冠軍。他加入娛樂圈僅兩年就獲提名2007年《第11屆萬千星輝頒獎典禮》「飛躍進步男藝員」,並進入最後四強的名單,可惜之後都一直未有機會得獎。而未播出的《痞子無間道》將成為他的告別作。

黃祥興 黃祥興有份參演《法言人》
黃祥興有份參演《法言人》(圖片來源:IG@stefanwch)
黃祥興 黃祥興有份參演《法言人》
黃祥興有份參演《法言人》(圖片來源:TVB劇集截圖)
黃祥興 黃祥興
黃祥興(圖片來源:IG@stefanwch)

黃祥興參加過《舞動奇蹟》因樂小姐錯失賺人仔機會

黃祥興於同年2007年亦獲得公司安排到內地參與《舞動奇蹟》,雖然贏面十分低,但當時他出盡全力日練夜練,甚至獲得湖南衛視高層賞識,他曾受訪時透露對方主動問他有無興趣一齊發展,當時他望一望身後的樂小姐,見到她擰頭然後話:「佢係我嘅」,黃祥興未有因錯失賺人仔機會而感到可惜,反而十分感謝樂小姐對他的重視。

黃祥興
(圖片來源:TVB節目截圖)
黃祥興 黃祥興與另外兩位香港先生高鈞賢和袁偉豪多年好友
黃祥興與另外兩位香港先生高鈞賢和袁偉豪多年好友(圖片來源:IG@stefanwch)

型佬黃長興安於當配角 黃長興:做主角要犧牲好多家庭時間

黃長興既要拍劇,又要搞餐飲,太太Peggy剛誕下第二胎,都未能抽空照顧家庭,令他帶點愧疚。去年聖誕前夕,他的心情更矛盾,期待接到第四套劇,但又想與家人過聖誕新年。「有三個月我都忽略咗屋企人,夜晚好夜先返屋企,甚至半夜返,都想有個break陪佢,最後我冇收到新通告,可以放假一齊去玩。希望新一年好快有監製打俾我,『長興,可以開工喇!』咁就好開心喇。」

黃祥興 黃長興
一家人靚仔靚女,黃長興笑自己fashion sense不高,裝扮以舒適為主,小朋 友的打扮交由太太話事,「有時我都要太太幫我揀衫。」(圖片來源:東方新地)

Stefan曾經一連拍攝三劇,安守本分做配角,在仔細老婆嫩的階段下,未上位一線都是一件好事。「做主角所花時間同精神,係好難照顧兩個小朋友,雖然有媽咪同工人姐姐喺度,但做一個主角要百分百投入角色。反而我依家嘅角色可以令我認真拍嘢,有事業又可以睇到小朋友成長。等佢哋大少少,希望我可以慢慢擔任重啲嘅角色。」

黃祥興 黃長興
黃長興的細仔去年5月出世,家中湊成一個「好」字,他一直都想做多仔公,但見到太太湊兩個非常辛苦,需要休息一下,並專心照顧兩個小朋友,待小朋友大一點再決定。(圖片來源:東方新地)

黃祥興曾改名黃致豪 60日地獄式操肌

黃祥興(曾改名黃致豪)坦言為了送給自己這份生日禮物,犧牲了不少東西:「我進入咗六十天嘅地獄式運動訓練,除咗做GYM、食營養餐,我仲要犧牲唔少同家人及朋友聚會嘅時間。我一向鍾意熱鬧,經常三五知己大吃大喝,操肌期間就要謝絕約會、食得清淡、滴酒不沾,點知偏偏撞正世界盃,晚晚睇波要忍口,真係苦上加苦!不過,就係要有呢份堅持,先可達成我嘅目標。」黃致豪不諱言一直有做gym 的習慣,但從來未嘗過「爆肌」滋味,於是找教練為自己打造一排「40歲朱古力」,當谷出完美body後,黃祥興拉大隊飛到泰國取景,記錄這個歷史時刻。

不過,黃致豪自爆當中出現小插曲:「由於操練太劇烈,中途試過整傷腰骨,喺最後階段又曬傷皮膚,心情大受影響,正想放棄泰國拍攝之行,但諗番過程幾艱辛都捱得過,冇理由最後一步行唔到,於是決心照飛。結果當看到影片出來嘅效果,就知道呢份生日禮物係何等珍貴、值得回味。」講到改名原因,黃長興接受傳媒訪問時透露,自己相信風水,早前更有人告知佢個名對健康不太好,而且是在10年後,他認為有小朋友,健康最重要,如改名能避凶,一改無妨!

黃祥興
(圖片來源:東方新地)
黃祥興
(圖片來源:東方新地)
黃祥興
(圖片來源:東方新地)
黃祥興
(圖片來源:東方新地)
黃祥興
(圖片來源:東方新地)

黃祥興一家五口住千4呎相連單位

型佬黃祥興(原名黃長興)老婆在2020年1月誕下孻仔 Damien,一家五口現居於紅磡一個大型屋苑實用面積約1,400呎的相連單位,屋中既有供小朋友玩樂的 Playground,亦圍起了一個供大朋友打機用的角落,空間闊落又舒適,即使在疫情期間一家大細都要留家抗疫,亦不愁無娛樂節目!黃祥興出名係好老公兼好爸爸,與太太Peggy結婚將有10年,育有8歲的大女Paige、6歲的二仔Tristan,還有2020年出生的細仔Damien,雖然黃祥興自細在法國長大,但他指自己的父親是潮州人,家庭觀好重,所以他自己由細到大亦都好重視家庭。

黃祥興家住1,400呎相連大屋 大人細路各有玩樂area
(圖片來源:東方新地)
留家打機抗疫不失為一個消磨時間的好節目,黃祥興就在家中一角建立了一個打機Area,當中有兩部大屏幕,更有一張電競椅。
留家打機抗疫不失為一個消磨時間的好節目,黃祥興就在家中一角建立了一個打機Area,當中有兩部大屏幕,更有一張電競椅。(圖片來源:東方新地)

圖片來源:TVB、IG@stefanwch