黎明

黎明演唱會|孖嘉賓張敬軒跳唱《我的親愛》 軒仔親揭唔敢直呼Leon真相

最新娛聞

廣告

昨晚(17日)黎明演唱會第八場嘉賓張敬軒,二人都是「早餐界」的代表人物。Leon有「唔可以空肚食早餐」經典金句,而軒仔因為經常分享家傭獨特廚藝而成為「早餐界KOL」,兩人台上講早餐,觀眾笑到拍手。而自認忠粉的軒仔,特別選唱經典快歌《我的親愛》與Leon合唱圓夢,他們更走勻全場跳經典手勢舞,非常High!

文:東方新地|圖:寰亞圖片

黎明演唱會金句贈張敬軒分享的早餐經歷

黎明表示自己媽媽是北方人,爸爸是南方人,而軒仔剛好調轉,軒仔笑說:「我哋都係南北方嘅混血兒。」然後他又對Leon說:「你就唔可以空肚食早餐,而我就食完早餐都空肚!」Leon問點解?軒仔說:「屋企請咗個十分優秀嘅家務助理⋯⋯」Leon恍然大悟。軒仔續說:「所以我哋上次食飯嘅時候,我咪食好多,食咗兩份。」Leon感嘆:「有時真係可以練到EQ!」全場爆笑。

黎明 演唱會 張敬軒
張敬軒任黎明第八場演唱會嘉賓﹗(圖片來源:寰亞圖片)

張敬軒:「多謝你令我返去最開心嘅時代﹗」

黎明跟張敬軒講完食早餐,軒仔手舞足蹈地說:「今日真係好開心,我真係無諗過可以企喺黎明嘅舞台!好神奇,只要前奏一響起,就好似坐上時光機,返到去最開心最快樂嘅時代,好多謝你今次開演唱會,令到我哋可以喺呢個美好回憶當中嚐到一點甜,好重要。」

黎明 演唱會 張敬軒
軒仔在演唱會上勁high﹗(圖片來源:寰亞圖片)
黎明 演唱會 張敬軒
軒仔相交原來因為一次飯局﹗(圖片來源:寰亞圖片)

認是黎明忠粉 自爆唔敢直呼Leon

軒仔自認是Leon忠粉,說:「以前有前輩同我講,如果遇到崇拜嘅藝人要保持距離,保持幻想空間。直至我同Leon近年食過一餐飯,之後才開始有聯絡。終於印證到,我2002年入行,行內每當有人提到黎明,大家都會話『佢真係好好人』。的確,Leon係我遇過、相處過嘅前輩最體貼嘅人。」他又笑言:「我一直稱呼佢黎生,但佢叫我嗌佢Leon,我心諗,一嗌Leon,就想叫自己做阿May,我覺得今晚係好夢幻嘅一晚。」

黎明 演唱會 張敬軒
黎明送心心﹗(圖片來源:寰亞圖片)
黎明式心心﹗(圖片來源:寰亞圖片)
黎明式心心﹗(圖片來源:寰亞圖片)

之後Leon問張敬軒唱咩歌?軒仔大賣關子:「我識唱晒你所有歌曲,今晚揀咗一首你好少喺公開場合唱嘅經典歌。雖然因為疫情唔可以同觀眾握手,但呢首歌都可以同大家互動,大家一定識唱同埋識做動作。今晚可以同你合唱呢經典名曲,我圓夢啦!」 (圖片來源:寰亞圖片)

(圖片來源:寰亞圖片)

張敬軒孖黎明合唱《我的親愛》㘣夢

前奏響起《我的親愛》,全場歡呼,軒仔問觀眾:「各位阿May準備好未?」全場觀眾立即站起來,一邊大合唱「Sayonara o Sayonara o」,一邊齊齊跳舞做手勢,非常High爆!圖片來源:寰亞圖片) 黎明演唱會|孖嘉賓張敬軒跳唱經典手勢舞 軒仔親揭唔敢直呼Leon真相

(圖片來源:寰亞圖片)

黎明同張敬軒大跳經典手勢舞,全場high爆﹗(圖片來源:寰亞圖片)
黎明同張敬軒大跳經典手勢舞,全場high爆﹗(圖片來源:寰亞圖片)
(圖片來源:寰亞圖片)
(圖片來源:寰亞圖片)
黎明幾cute﹗(圖片來源:寰亞圖片)
黎明幾cute﹗(圖片來源:寰亞圖片)
黎明充滿活力﹗(圖片來源:寰亞圖片)
黎明充滿活力﹗(圖片來源:寰亞圖片)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!