黎明

黎明演唱會│Juno做第7場嘉賓 唱〈忘記和記〉向黎明致敬 難忘膽粗粗邀合唱

最新娛聞

廣告

黎明(Leon)《Talk & Sing 2021紅館演唱會》昨晚第7場演出,每晚Leon在台上都會提及麥浚龍(Juno)的〈耿耿於懷〉,昨晚終於邀請了原唱者擔任特別嘉賓,令全場歡呼。Juno與黎明合唱〈忘記和記〉被譽為向Leon 90年代電訊廣告歌致敬,Juno自認有冒險精神,才會速成合作。

撰文:東方新地 圖片:寰亞娛樂

黎明指Juno專唱失戀歌

黎明在第7場請來Juno麥浚龍做嘉賓,Juno一上台,Leon對他說:「頭先講嘅故事係真㗎,真係我朋友個仔嘅失戀故事,我啲歌開心啲,你多啲失戀歌。」然後他發現二人心有靈犀全黑造型,再說:「我鍾意彩色多啲,你鍾意黑白,估唔到今晚襯咗!」

黎明演唱會
黎明每晚都在台上提及Juno的〈耿耿於懷〉,請他做嘉賓早有玄機。(圖片來源:寰亞娛樂)
黎明演唱會
黎明介紹Juno出場。(圖片來源:寰亞娛樂)

邀合作好冒險

前年Leon與Juno首度合唱〈忘記和記〉,成為多個流行榜冠軍歌,Juno憶述當日邀請Leon合唱,過程是個冒險之旅。Juno在台上說:「我打畀Leon合作之前,我先問Mark(雷頌德),佢立即同我講:唔得㗎,唔得㗎,你算吧啦!我諗住機會一半一半,都打畀Leon試吓啦!而你亦好快答應。每次追求新創作,當中都有冒險成份,好刺激,亦孕育咗我哋嘅合作,我希望唔係只此一次。」

黎明演唱會
Juno回憶前年膽粗粗自己打畀黎明。(圖片來源:寰亞娛樂)
黎明演唱會
Juno表示希望再與Leon有合作。(圖片來源:寰亞娛樂)

Leon讚Juno有創意

Leon非常認同Juno:「Yes!」又說:「通常我好爽快,畀我諗一晚。嗰次我真係諗咗一晚就答應,因為真係寫得好好。」然後他們合唱〈忘記和記〉,全場觀眾亮起手機燈,紅館變成繁星晚空,非常美麗。當晚前來捧場的還有寰亞傳媒執行董事葉采得、騰訊音樂高層Cussion、蘇志威、佘詩曼、陳伶俐、方皓文和江海迦(Aga)等,阿佘仲睇到好投入,不停揮動手機燈跟住大合唱。

黎明演唱會
Juno呢首被譽為向Leon 90年代電訊廣告歌致敬的〈忘記和記〉,真係好正!(圖片來源:寰亞娛樂)
Juno與黎明襯到絕。(圖片來源:寰亞娛樂)
Juno與黎明襯到絕。(圖片來源:寰亞娛樂)
陳伶俐與老公。(圖片來源:寰亞娛樂)
陳伶俐與老公。(圖片來源:寰亞娛樂)
方皓文(圖片來源:寰亞娛樂)
方皓文(圖片來源:寰亞娛樂)
蘇志威(圖片來源:寰亞娛樂)
蘇志威(圖片來源:寰亞娛樂)
佘詩曼(圖片來源:寰亞娛樂)
佘詩曼(圖片來源:寰亞娛樂)