黎耀祥 梁朝偉

黎耀祥梁朝偉演技評價惹熱議 網民嘆:演完「柴九」後返唔到轉頭

最新娛聞

廣告

近日61歲的影帝梁朝偉於《第80屆威尼斯電影節》獲得終身成就金獅獎,成為首位獲得呢個殊榮的華人演員,可謂「華人天花板」。不過,近日有位網民發起一個非常有趣討論,就係認為59歲黎耀祥點會比唔上梁朝偉的話題。
黎耀祥 梁朝偉 梁朝偉 據知當年豬八戒第一人選原為吳孟達,但他因為檔期問題而辭演,結果由黎耀祥執二撻後成功上位。
據知當年豬八戒第一人選原為吳孟達,但他因為檔期問題而辭演,結果由黎耀祥執二攤後成功上位。(圖片來源:新傳媒照片庫)
黎耀祥 梁朝偉 梁朝偉 風再起時
(圖片來源:《風再起時》)

59歲黎耀祥 VS 61歲梁朝偉 網民讚演技好啲係佢

影帝梁朝偉拎咗《第80屆威尼斯電影節》終身成就金獅獎後,成為唔少網民熱討的對象。但竟然有網民喺討論區出post,發起「只講演技,有冇人覺得黎耀祥x打梁朝偉?」的討論,列舉3大理據。首先認為黎耀祥咩角色都carry到,又指「柴九同豬八戒成就理應超越梁朝偉,當年呢兩套都係好x hit,可惜生不逢時」。

黎耀祥 梁朝偉 tvb 巾幗梟雄 無綫 當年《巾幗》口碑收視雙豐收。
當年《巾幗》口碑收視雙豐收。(圖片來源:TVB

網民:梁朝偉拍笑片麻麻

其次又認為梁朝偉拍唔到黎耀祥啲角色「梁朝偉拍唔拍到生化壽屍嗰種x街」「流氓無賴角色 梁朝偉輸幾皮啦」「起碼唔覺得梁朝偉做到豬八戒同韓信」最後覺得梁朝偉拍笑片麻麻「梁朝偉做笑片真係唔掂,好格硬」更有網民認為梁朝偉其實真係吹大咗等,討論引起唔少人的負評,笑言只有做基層角色係真係咩角色都carry到。

黎耀祥 梁朝偉 梁朝偉 生化壽屍 當年黎耀祥在電視圈已經闖出名堂。
視帝黎耀祥當年憑住《西遊記》中飾演豬八戒而為人熟悉,及後勇闖影壇,在《生化壽屍》中飾演爛牙駒的他亦都有極離地的經典對白「搭𨋢啦!前世未行過呀?一樓嚟㗎呢度,行樓梯!」,相信至今仍能引起不少港人共鳴(圖片來源:《生化壽屍》劇照)
黎耀祥 梁朝偉 梁朝偉 黎耀祥相隔24年再度扮演豬八戒,獲讚造型與當年差別不大。
黎耀祥相隔24年再度扮演豬八戒,獲讚造型與當年差別不大。(圖片來源:《大夢西遊之五行山》劇照)

黎耀祥氣場輸蝕 網民:唔會演到一代宗師

網民就認為黎耀祥演技普通,而且氣場都係一般,指佢喺黃秋生、湯鎮業面前即刻變返3、4線藝人「黎耀祥無主角樣」「完全唔同水平,冇得比」「梁朝偉演笑片都好好睇」「先唔講戲路多係咪等於演技好,掉翻轉黎耀祥都唔會演到周先生同易先生」「黎點都做唔到一代宗師掛」「黎耀祥做市井之徒,小人物最啱佢,同梁朝偉比真係爭太遠,睇下一代宗師個種氣場… 就算尚氣唔出聲一個眼神就贏你九條街」其次有網民認為黎耀祥自從演完「柴九」之後就返唔到轉頭「以前佢仲演電影嗰陣覺得佢好戲,但條演完柴九之後套套都係柴九嚟」

黎耀祥 梁朝偉 梁朝偉
(圖片來源:《色戒》)
黎耀祥 梁朝偉 梁朝偉 梁朝偉唔sell靚仔一樣得
梁朝偉唔sell靚仔一樣得(圖片來源:《東成西就》)
黎耀祥 梁朝偉 梁朝偉 梁朝偉與張學友拍的喜劇《阿飛與阿基》一樣非常大讚
梁朝偉與張學友拍的喜劇《阿飛與阿基》一樣非常大讚(圖片來源:《阿飛與阿基》)
黎耀祥 梁朝偉 梁朝偉 梁朝偉亦有演過「流氓」的角色
梁朝偉亦有演過「流氓」的角色(圖片來源:《流氓醫生》)

《巾幗4》終於開拍 柴九CP回巢救收視

由黎耀祥、鄧萃雯主演的《巾幗梟雄》系列當年紅遍電視劇,近年亦多次傳出將會開拍《巾幗梟雄4》,不過有傳曾經因為投資方突然撒資加上疫情影響開拍日期,令《巾幗梟雄4》一度開拍無望。今次時隔7年終於開拍經典神劇《巾幗梟雄》第4輯,令一班「柴九CP」粉絲都表示非常期待。

黎耀祥 梁朝偉 tvb 巾幗梟雄 由黎耀祥、鄧萃雯主演的《巾幗梟雄》系列當年紅遍電視劇,近年亦多次傳出將會開拍《巾幗梟雄4》
由黎耀祥、鄧萃雯主演的《巾幗梟雄》系列當年紅遍電視劇,近年亦多次傳出將會開拍《巾幗梟雄4》(圖片來源:微博圖片)

《巾幗梟雄4》劇情講乜?24字故事大綱曝光

過去《巾幗梟雄》第一至第三輯都有動蕩的時代背景,今輯由張華標重掌劇本,令人關注故事以哪個時代作背景,當中可能牽涉重大場面,而無綫也在資料中披露了24字故事大綱,不但預告了全劇集數,故事背景似乎與抗戰年代有關係:

商戰風雲,崢嶸歲月

抗戰時代,亂世烽煙

氣勢磅礡,血脈賁張

三十集史詩式長劇

黎耀祥 梁朝偉 tvb 巾幗梟雄 無綫 《巾幗》系列的「柴九CP」最受觀眾喜愛。
《巾幗》系列的「柴九CP」最受觀眾喜愛。(圖片來源:TVB

撰文:東方新地圖片來源:劇照、新傳媒照片庫資料或影片來源:原文刊於NewMonday