黎諾懿胡杏兒

黎諾懿胡杏兒囝囝勁老友!齊齊催爸媽生豬B

最新娛聞

廣告

藝人黎諾懿早前就透露希望可以生多個女,仲表示依家已經『造緊嘢』,全力以赴追生豬女,希望湊成「好」字。日前,黎諾懿上載了一段影片,片中囝囝小春雞與胡杏兒囝囝Brendan坐喺波波池玩得不亦樂乎,呢位貪玩爸爸仲幫影片配上「搞笑」對白,兩個小朋友相當可愛!

撰文:Chloe | 圖片:lokyilai IGhakkaphil IG|編輯:東方新地

黎諾懿胡杏兒囝囝 催爸媽生豬B

昨日,黎諾懿同胡杏兒老公李乘德 帶同兩個寶貝仔Brendan與小春雞又再見面。隨後,黎諾懿喺社交網上載了一段影片,片中兩個得意囝囝Brendan與小春雞 老友鬼鬼坐喺波波池,似乎玩得不亦樂乎。

兩個1歲幾大 仲未識講嘢嘅小朋友坐埋一齊玩啲咩?Brendan同小春雞齊齊玩波波「邊玩邊笑」,之後似乎越玩越激動,唔知以為佢哋有拗撬。

黎諾懿仲幫呢條影片配上搞笑對白,就好似兩個小朋友係度爭吵「邊個媽媽先生弟弟妹妹」。

Brendan: 「我先有細佬妹啦!」Lugus: 「你講咩呀?我先有啦!」

Brendan: 「媽咪話一齊努力呀!」Lugus: 「好啦,等我催下媽咪爹D先!」

相比表情多多又精靈嘅小春雞,杏兒囝囝Brendan就一如既往咁超呆萌,真係好得意!

黎諾懿太太更轉載留言表示,豬年生B真係好趕,得返4個月就截止,仲叫老公:「真係要加油。」

黎諾懿自爆努力造「豬女」

黎諾懿早前現身廣告頒獎典禮,佢表示希望可以生多個女「呢個係明年最大嘅project,生個豬女,如果豬仔都OK,不過生埋呢個唔會再追」,仲大方透露依家已經「造緊嘢」,會全力以赴。

黎諾懿笑指歲半的囝囝峰峰比較痴佢,經常惹來太太的妒忌,這亦是他最值得驕傲的地方,仲試過「唔肯瞓」由凌晨三時陪他玩到朝早六時。

結婚周年送粒綠寶石戒指

之後,黎諾懿就透露今年拍咗八個廣告,仲話之前結婚周年送咗粒綠寶石戒指畀太太,希望下年可以送大粒啲。

Brendan垂頭喪氣地趴沙發

早前,胡杏兒老公李乘德難得分享了兒子的近照,雖然沒有正臉,但同樣搞笑。李乘德留言話:「Naughty boy got told off。」

照片中的奕霆Brendan穿著黑白條紋的連體褲,只見他將頭放喺沙發上,肉嘟嘟的小臉上似乎寫滿了「不開心」,就連雙手都是有氣無力的樣子。垂頭喪氣的Brendan,真係難得一見。


將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!