黑豹

網民超高質改圖 香港版黑豹零違和感!

最新娛聞

廣告

《復仇者聯盟3無限之戰》已上映一段日子,相信無論係唔係粉絲都已經入咗場睇,唔睇真係冇話題!電影中重要角色「黑豹」(Black Panther) 由查特域克保斯曼飾演,不過近日有網民喺討論區分享一系列超高質改圖,將一位TVB男藝人惡搞成「港版黑豹」,仲要完全零違和感!

撰文:東方新地|圖片:連登討論區

 

《復仇者聯盟3無限之戰》中,一眾超級英雄迎戰終極反派Thanos,片尾一場大戰在黑豹的王國瓦干達(Wakanda)展開,黑豹聯同其他英雄,率領瓦干達軍隊對抗敵人來襲,非常壯烈!

 

創意無限的網民近日喺討論區上載一張陳豪於2011年TVB劇《天與地》的劇照,照片中佢赤裸上身打拳,胸口有多個黑色菱形紋身,竟然同黑豹的戰衣造型甚相似!於是網民將佢立即「變黑」,加入電影場景中,零違和感!

其中一張圖係改自《黑豹》其中一幕,黑豹下跪喝下藥物,去除豹神力量變回凡人之軀。網民將陳豪完美key入呢一幕中,不過小編承認第一眼誤會了…(你懂的)

網民仲幫「陳豪版」黑豹諗埋對白,包括「幫朕check吓敵人喺邊」、「走住音講Wakanda Forever」,成個post完全係有聲有畫面,小編笑到停不了…

《復仇者3》預告片其中一幕,黑豹做出招牌手勢後,帶領眾戰士衝向敵人,變咗陳豪版後喜感十足!

另外仲有《美國隊長3英雄內戰》中,黑豹追捕寒冬戰士期間被警察包圍,緩緩除下頭盔的一幕。

網民們愈改愈起勁,再惡搞埋其他香港藝人~

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!