193

戀講嘢|193郭嘉駿自爆最難忘前女朋友是謝安琪熟人 被狠飛日日爆喊

最新娛聞

廣告

ViuTV清談節目《戀講嘢》於2021年8月24日首播起請到無數女嘉賓大爆戀愛史,為了慶祝播出第100集,特意邀請到謝安琪(Kay)做嘉賓,昨晚(2日)的一集謝安琪反客為主做主持兼追問193(郭嘉駿)的戀愛經歷,問到見慣大場面的193口啞啞!
193 謝安琪 主持人193今集做嘉賓被採訪。
主持人193今集做嘉賓被採訪。(圖片來源:ViuTV影片截圖)

193曾一星期換一個女友

謝安琪坐在主持位置上,訪問嘉賓身份的193,問他有沒有比較難忘的前度,193表示前度的數字數也數不清:「中學嗰陣拍散拖,一星期拍一次拖,所以真係數唔到,真係唔記得!」主持之一的郭奕芯隨即把握機會問個飽:「你拍拖會做啲咩㗎,係唔係同所有人都做晒親密行為?」193即表示無辜:「梗係唔係啦!我個人好合法㗎!拖埋手、有錫錫,好出奇咩?年青人係咁㗎啦!」

193 謝安琪 193分享以前拍拖的經歷。
193分享以前拍拖的經歷。(圖片來源:ViuTV影片截圖)
193 謝安琪 被三位靚女主持鄭伊琪、郭奕芯及譚凱倫寸。
被三位靚女主持鄭伊琪、郭奕芯及譚凱倫寸。(圖片來源:ViuTV影片截圖)

193最難忘被前女友狠飛

之後193又表示,自己的前女友之中有一個是謝安琪身邊的熟人,當時兩人於英國留學時認識:「我哋拍咗半年、幾個月,分手係因為當時鬧交嗰啲,當時我都唔知點解,我係會死纏爛打叫佢唔好分手,求佢,去佢屋企附近等!」他坦言身邊的朋友都向他必表示不解,質疑這個女朋友憑什麼:「當時讀緊大學,18、19歲,其實我係一整年冇拍過拖,因為係佢講分手先,被人飛多數都會好hurt,我嗰排係咁聽周杰倫嘅失戀歌,每日都聽到喊!」

193 謝安琪 193表示自己的前女友之中有一個是謝安琪身邊的熟人。
193表示自己的前女友之中有一個是謝安琪身邊的熟人。(圖片來源:ViuTV影片截圖)

入行後重遇前度 原來係謝安琪身邊熟人

他表示與這位前度分手之後一直沒有再聯絡,而中間亦有再與其他人拍拖,直到他入行成為藝人之後再次與她相遇:「有一次拍劇,你(謝安琪)嚟客串,我一直都冇見到佢,因為我個人比較高,亦都好高傲,所以我唔係好望人,拍完嘢突然間有人走過嚟『喂』,我即刻縮一縮,然後諗點解佢會喺度,然後夜晚收到個DM,佢話『而家見到你咁樣,我都開心,恭喜你!』」他表示當時覺得對方很好,但最後都因為面子問題沒有回覆她:「當年你飛我,而家?我梗係唔出聲!」

193 謝安琪 謝安琪都聽過呢個故事。
謝安琪都聽過呢個故事。(圖片來源:ViuTV影片截圖)

193因謠言怕咗謝安琪

193坦言,曾在記者口中聽到謝安琪身邊的人曾數落過他,因此他初時很怕謝安琪:「我以前見到你覺得好尷尬唔夠膽出聲,因為我知有人成日數我,仲講到我分手打佢,可能娛樂圈以訛傳訛!」謝安琪隨即表示「冇聽講過」,又笑言193終於有機會為自己平反,193馬上表示認同:「我其實一直好介意呢件事,我都冇咁做過,唔好屈我啦。」

193 謝安琪 193表示以前見到謝安琪覺得好尷尬。
193表示以前見到謝安琪覺得好尷尬。(圖片來源:ViuTV影片截圖)

撰文:東方新地圖片來源:ViuTV影片截圖