193 造型師

193獲力捧搞造型師真人騷 記招拉埋Stanley@MIRROR落水鬥「巨龍」

最新娛聞

廣告

繼MIRROR全面復工之後,ViuTV亦力捧與MIRROR同期出道的ERROR,令ERROR的工作浪接浪。ViuTV早前又宣佈將會舉行新的選秀節目《Fashion Killer (原名:造型師大賽)》,由有自家時裝品牌的193(郭嘉駿)擔任主持,節目落實於下周一(1月9日)22:30首播,主持仲有MIRROR成員「大表哥」邱士縉女朋友李炘頤(Alina)。

193 造型師 獲力捧的193與MIRROR成員「大表哥」邱士縉女友Alina主持新節目。
獲力捧的193與MIRROR成員「大表哥」邱士縉女友Alina主持新節目。(圖片來源:ViuTV)

193Alina記者會造勢拉埋Stanley落水

《Fashion Killer》招募最強造型師,來一場時裝界大比試。節目首播在即,ViuTV今日特意舉行記者會,邀得節目主持193和Alina為節目宣傳造勢。193繼續發揮搞笑本色,好彩「大表嫂」Alina招架得住,Alina指有啲驚193,指他有啲惡,193即說:「我對你超溫柔喎!」提到是否因大表哥的關係而唔敢對Alina惡?193搞笑說:「你知Stanley幾大隻啦,佢搵個胸夾爆我個頭點算!」Alina:「我好想俾佢試下!」問Alina係咪試過,可能調返轉夾大表哥?193即說:「冇可能!因為Stanley好正經。」

193 造型師 Stanley與女友Alina非常甜蜜。
Stanley與女友Alina非常甜蜜。(圖片來源:Alina IG)

193九龍灣金剛棒vsStanley馬鞍山巨龍

193說:「Stanley身形着咩都OK!佢唔着最OK!」Alina即爆料:「好似多咗個腩!」問193覺得自己唔着OK啲定Stanley唔着OK啲?193越講越露骨:「我覺得Stanley唔着上半身OK,我唔着下半身OK!」Alina即幫男友說話:「佢係馬鞍山巨龍喎!」193激動表示:「佢自稱之嘛,我都係九龍灣金剛棒啦!」193今個月14日33歲生日:「難得而家賺到少少錢,可以請屋企人去旅行!」

193 造型師 193怕Stanley以巨胸夾他的頭。
193怕Stanley以巨胸夾他的頭。(圖片來源:《iSwim 》劇照)

參賽者千奇百趣

記者會上,部份參加者以出位造型亮相,為觀眾介紹身上精心配搭的穿搭,193和Alina更一起選出當日最佳造型。

193 造型師 193指參賽者次次都紫色出場,令人留深刻印象。
193指參賽者次次都紫色出場,令人留深刻印象。(圖片來源:ViuTV)
193 造型師 爛牛紅呔當fashion?
爛牛紅呔當fashion?(圖片來源:ViuTV)
193 造型師 蛋糕裙似做婚禮姊妹多啲!
蛋糕裙似做婚禮姊妹多啲!(圖片來源:ViuTV)
193 造型師 MK look!
MK look!(圖片來源:ViuTV)
193 造型師 中性打扮妖咗啲!
中性打扮妖咗啲!(圖片來源:ViuTV)
193 造型師 參賽者大合照!
參賽者大合照!(圖片來源:ViuTV)

193擔任新節目《造型師大賽》主持

近日獲專注力捧的ERROR又有新節目,繼4子一同主持的《尾二一屆口罩小姐》之後,193將會擔任新節目《造型師大賽》的主持。有「九龍灣時裝之鬼」之稱的193在入行前曾經做過時裝買手,入行後又創立了自家時裝品牌「LILABOC」,可見他對時裝有一定的認識。

至於參賽者方面,參加者的經驗不拘,背景、職業不限,只要是熱愛時裝就可以參加。冠軍更會獲得與不同藝人合作的機會,透過節目正式加入造型師行業。

(圖片來源:ViuTV)

193 造型師 ERROR ERROR成員工作浪接浪,ViuTV早前又宣佈將會舉行新的選秀節目《造型師大賽》,更表示將會由有自家時裝品牌的193郭嘉駿)擔任主持。
ERROR成員工作浪接浪,ViuTV早前又宣佈將會舉行新的選秀節目《造型師大賽》,更表示將會由有自家時裝品牌的193(郭嘉駿)擔任主持。(圖片來源:IG@deniskwok193)
193 造型師 ERROR 有「九龍灣時裝之鬼」之稱的193將會擔任新節目《造型師大賽》的主持
有「九龍灣時裝之鬼」之稱的193將會擔任新節目《造型師大賽》的主持(圖片來源:Facebook@ViuTV)

網民紛紛讚好 召喚許廷鏗造型師參賽

《造型師大賽》節目消息一傳出,網民都一致認為香港一直缺乏時裝節目,加上ViuTV的女子組合COLLAR多次被指造型炒車,可以借呢次機會「換曬ViuTV的造型師」。此外,有網民留言召喚前排鬧出滿城風雨的許廷鏗造型師參賽,表示「睇好佢會拎冠軍」。

193 造型師 193 ERROR 網民召喚早前「撞衫風波」的許廷鏗參加《造型師大賽》
網民召喚早前「撞衫風波」的許廷鏗參加《造型師大賽》(圖片來源:Facebook@ViuTV)
193 造型師 193 ERROR 網民都十分支持ViuTV將推出的新節目《造型師大賽》
網民都十分支持ViuTV將推出的新節目《造型師大賽》(圖片來源:Facebook@ViuTV)
193 造型師 193 ERROR 有網民表示希望呢個節目可以直接換走ViuTV原有的造型師團隊
有網民表示希望呢個節目可以直接換走ViuTV原有的造型師團隊(圖片來源:Facebook@ViuTV)

193 Alina搞笑對話!

193自家時裝店靈感來自經典電影

193郭嘉駿在在2019年創立個人時裝品牌「LILABOC」,店名靈感來自湯漢斯主演的《阿甘正傳》中的名句「Life is like a box of chocolates」,而logo圖像靈感都是源自電影經典海報。193入行前曾從事時裝工作,是一名時裝買手。

193 造型師 193自家品牌出過Tee、口罩等。
193自家品牌出過Tee、口罩等。(圖片來源:FB@郭嘉駿193)
193 造型師 193設計的自家品牌圖像「火柴人」,靈感都係來自電影《阿甘正傳》。
193設計的自家品牌圖像「火柴人」,靈感都係來自電影《阿甘正傳》。(圖片來源:FB@郭嘉駿193)

因為搵唔到食放棄夢想

193在節目中透露其實夢想是當甲一籃球員,但英國讀書畢業回港後便取消念頭,因為「讀完書返嚟之後好現實,覺得打波搵唔到食,所以放棄咗﹗」

193 造型師 193中學時已是籃球健將,為學校籃球隊成員,更曾入選南華籃球少年隊。
193中學時已是籃球健將,為學校籃球隊成員,更曾入選南華籃球少年隊。(圖片來源:IG@deniskwok193)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:Facebook@ViuTV、IG@denisekwok193、Facebook@許廷鏗 Alfred Hui、Youtube@The Show Must Go On