香港小姐

香港小姐2023︱麥美恩疑似敏感發作!2號黃泳嘉再表演牧童笛+7大必睇焦點

最新娛聞

廣告

每年香港小姐總決賽都總有唔少甩轆位,今年《2023香港小姐競選》都唔例外,一齊睇睇7大必睇焦點!

《2023香港小姐競選》現場直擊7大必睇焦點:

2023香港小姐競選︱1. AI主持Evelyn生硬兼奇怪

今年《2023香港小姐競選》其中一名大會司儀陳婉嫣(Evelyn),是由 AI 透過綜合過往 50 年港姐冠軍的參賽片段生成出來,更是史上第一位 AI 港姐司儀!雖然勇於挑戰新科技值得鼓勵,但可惜技術依然未夠成熟,AI主持Evelyn動作都非常生硬又奇怪,睇到網民都非常尷尬。

2023香港小姐 AI主持Evelyn動作生硬又奇怪,網民都話浪費資源不如唔好搞。
AI主持Evelyn動作生硬又奇怪,網民都話浪費資源不如唔好搞。(圖片來源:TVB截圖)

2023香港小姐競選︱2. 介紹環節超尷尬 四位主持不停照稿讀

今年由四位「愛妻號」陳豪、陳山聰、蕭正楠和陳展鵬擔任主持,不過雖然四位演技了得,但主持功力就認真麻麻。在首個環節開始就開始瘋狂照稿讀,其中以陳豪最為嚴重。網民都留言狠批:「四條友講野悶到,講啲野同班佳麗啲對答無關係嘅。」

2023香港小姐 陳豪、陳山聰不停照稿讀。
陳豪、陳山聰不停照稿讀。(圖片來源:TVB截圖)
2023香港小姐 陳展鵬同蕭正楠相比下對答得比較自然。
陳展鵬同蕭正楠相比下對答得比較自然。(圖片來源:TVB截圖)

2023香港小姐競選︱3. 嘉賓由黎明「降呢」到吳業坤

去年有天王黎明做嘉賓,大陣仗到飛機登場,不過今年就只得吳業坤坤哥做嘉賓。雖然坤哥表現得唔錯,又有台風,但網民都指未免「降呢」得太誇張:「坤哥都上到位」、「睇嚟大台真係幾拮据」、「做咩有個毒X唱歌」等。

2023香港小姐 今年由坤哥做嘉賓。
今年由坤哥做嘉賓。(圖片來源:TVB截圖)
2023香港小姐 香港小姐 黎明只在港姐騷上獻唱了一曲《一生幸福》。
去年有黎明做嘉賓(圖片來源:TVB 截圖)

2023香港小姐競選︱4. AI佳麗50年後樣貌:點解選美要睇阿婆?

今年為了符合AI主題,有一Part用AI為一班港姐合成50年後的樣貌,再疑似搵一班配音員返嚟配音扮AI,讓佳麗與「未來」的佳麗對話。大批網民都狠批呢Part超悶又無聊:「邊有選美比賽會走去老化自己啲佳麗」、「最新嘅科技都可以用到咁大陣老人除」、「農曆7月…玩呢味野」、「我想睇女 點解會有呀婆」等。

2023香港小姐 要佳麗同老版自己對話。
要佳麗同老版自己對話。(圖片來源:TVB截圖)
2023香港小姐 睇到網民頭都大埋。
睇到網民頭都大埋。(圖片來源:TVB截圖)
2023香港小姐 其中17號王敏慈皺紋最多,超嚇人。
其中17號王敏慈皺紋最多,超嚇人。(圖片來源:TVB截圖)
2023香港小姐 15號莊子璇都搞到一頭白髮。
15號莊子璇都搞到一頭白髮。(圖片來源:TVB截圖)

2023香港小姐競選︱5. 泳裝環節包到實一實

到真正泳裝環節之前,16位佳麗都只換上比基尼上衣,不過又著外套,又著長褲包到實一實,得有份晉級10強的佳麗先有份著「真泳衣」進行泳裝問答環節,睇到一班網民眼火爆:「係唔係入左圍之後先除褲除衫泳裝問答」。

2023香港小姐 宣佈10強之前大家都著得好密實。
宣佈10強之前大家都著得好密實。(圖片來源:TVB截圖)
2023香港小姐 到泳裝環節先著「真正」泳衣出場。
到泳裝環節先著「真正」泳衣出場。(圖片來源:TVB截圖)

2023香港小姐競選︱6.黃泳嘉再表演牧童笛繼續走音

2號黃泳嘉(Jessica)早前在才藝表演中選擇表演小學時經常吹的牧童笛,但技術卻非常一般,甚至吹《 My Heart Will Go On 》吹到嚴重走音,該段片段更獲得超過1萬個Like。今日到泳衣環節,Jessica又再表演牧童笛,不過都係繼續走音,笑爆全場。

2023香港小姐 本身都好認真咁吹。
本身都好認真咁吹。(圖片來源:TVB截圖)
2023香港小姐 但都係繼續走音,搞到自己都忍唔住笑。
但都係繼續走音,搞到自己都忍唔住笑。(圖片來源:TVB截圖)
2023香港小姐競選 梁倩淇 2號黃泳嘉Jessica)選擇表演小學時經常吹的牧童笛,但技術卻非常一般。
2號黃泳嘉(Jessica)選擇表演小學時經常吹的牧童笛,但技術卻非常一般。(圖片來源:TVB

2023香港小姐競選︱7.麥美恩疑似敏感發作 超專業繼續主持

有份主持泳裝環節的麥美恩疑似敏感發作,心口前有多噠紅印,網網民都話睇落都覺得痕。不過麥美恩依然非常專業,一啲都冇表現出不適神情!

2023香港小姐 心口紅曬。
心口紅曬。(圖片來源:TVB截圖)
2023香港小姐 睇到網民好擔心。
睇到網民好擔心。(圖片來源:TVB截圖)
2023香港小姐 播完廣告之後有好啲,但依然都係好紅。
播完廣告之後有好啲,但依然都係好紅。(圖片來源:TVB截圖)

撰文:東方新地圖片來源:TVB截圖