MIRROR

903籃球賽 | MIRROR全團親身回應姜濤受傷一事:「平時姜濤冇咁渣」

最新娛聞

廣告

原定9月舉行的《903 AllStar 籃球賽》」,終於在11月11日回歸,在亞洲國際博覽館Arena舉行。張繼聰、方力申、MIRROR、ERROR等人都有份參賽。當賽事舉行到第四場的時候,MIRROR姜濤突然與對方產生碰撞後倒地,隨後坐輪椅送院治理。

姜濤打波受傷倒地

昨日《903 AllStar 籃球賽》在第四節比賽的時候,姜濤為了衝前攔截對方的時候產生碰撞,跌到在地弄傷右膝蓋。隨後聖約翰救傷隊馬上上前為姜濤包紮,期間大會更一度用黑布圍住姜濤避免傳媒拍照,在擾攘10分鐘過後,姜濤坐上輪椅送院離場。

MIRROR 姜濤受傷倒地,狀甚痛苦。
姜濤受傷倒地,狀甚痛苦。(圖片來源:IG圖片)

Lokman回應:平時姜濤唔係咁渣!

事後,MIRROR一班成員接受傳媒訪問,成員們坦言當時依然不清楚姜濤的傷勢情況,隊長Lokman表示只知道姜濤發生事故是好痛,但詳細情況要等姜濤到醫院檢查才知道。有傳媒問到姜濤平時打波係唔係都係咁渣時,Lokman表示平時姜濤實力不俗,可能只是在比賽當時好勝心太強,所以才會用力過度拉親。另一成員AK亦有可能因為姜濤平時籃球只打開半場,但今次難得打全場,所以才會發生意外。

MIRROR MIRROR一班成員接受傳媒訪問,成員們坦言當時依然不清楚姜濤的傷勢情況
MIRROR一班成員接受傳媒訪問,成員們坦言當時依然不清楚姜濤的傷勢情況(圖片來源:Youtube@Viu1 HK)
MIRROR 教主AnsonLo在訪問時忍不住轉身流淚
教主AnsonLo在訪問時忍不住轉身流淚(圖片來源:Youtube@Viu1 HK)

森美回應直播中止一事

在姜濤不慎倒地時,網上直播一度停止轉播畫面,令一眾觀眾更加擔心。主持人森美就表示,因為怕手上畫面「唔好睇」,所以才會停播直播,隨後森美亦有向觀眾交代姜濤離場一事。

MIRROR 在姜濤不慎倒地時,網上直播一度停止轉播畫面,令一眾觀眾更加擔心。
在姜濤不慎倒地時,網上直播一度停止轉播畫面,令一眾觀眾更加擔心。(圖片來源:網上圖片)

網民事後鬧爆:想轉移媒體視線?

事後不少鏡粉都非常關心姜濤的傷勢,希望姜濤能夠盡快康復,同時亦有鏡粉鬧爆記者話姜濤受傷等如「渣」:「依d不是叫渣,係認真打波,點解d記者會咁樣講,黑人真」、「咪痴啦隊長…咩叫好勝心強?落場個個都係落力打波啦…!」等等。

除此之外亦有網民質疑姜濤受傷一事是否為了轉移MIRROR演唱會意外一事:「想轉移視線都有啲新意,唔係暈就跌親,番去問下魯生花姐點解要貪快偷功減料好過」、「高招!轉移阿MO單嘢嘅視線!」等。

MIRROR
(圖片來源:Facebook網民留言)
MIRROR
(圖片來源:Facebook網民留言)
MIRROR
(圖片來源:Facebook網民留言)
MIRROR
(圖片來源:Facebook網民留言)
MIRROR
(圖片來源:Facebook網民留言)
MIRROR
(圖片來源:Facebook網民留言)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:Facebook網民留言、網上圖片、Youtube@Viu1 HK