afterclass 鍾柔美

After Class鍾柔美炎明熹輪住訴苦 齊post扁嘴圖fans睇到好心痛!

最新娛聞

廣告

女團After Class自出道後備受關注,無論是合體活動還是個人活動,都會有大批粉絲到場支持,人氣可謂十分高!而最近After Class的成員鍾柔美(Yumi)以及炎明熹(Gigi),就輪番在社交平台上訴苦,引起不少網民的關注!
afterclass 鍾柔美 炎明熹出道後在中港兩地人氣都非常高。
炎明熹出道後在中港兩地人氣都非常高。(圖片來源:IG@yiminghay)
afterclass 鍾柔美 鍾柔美跳唱十分了得,人氣同樣高企!
鍾柔美跳唱十分了得,人氣同樣高企!(圖片來源:IG@yumichung1221)

學業壓力大讀到殘

作為應屆DSE考生,鍾柔美在學業上有不少的壓力,加上還要兼顧演藝事業,在種種外力的影響下導致靚樣「跌watt」!Yumi早前就係IG限時動態出post,仲扁住嘴表示因為考試搞到白滑嘅臉上連續爆咗兩粒暗瘡,令粉絲紛紛表示心痛Yumi!

afterclass 鍾柔美 鍾柔美係應屆嘅DSE考生,
鍾柔美係應屆嘅DSE考生,(圖片來源:IG@yumichung1221)
afterclass 鍾柔美 鍾柔美扁嘴表示自己因為考試而爆暗瘡。
鍾柔美扁嘴表示自己因為考試而爆暗瘡。(圖片來源:IG@yumichung1221)

瞓醒起身受教訓

除咗Yumi喺社交平台訴苦之外,隊友炎明熹都喺IG post相大呻:「論:尋晚起身撻咗落地係咩感受?故事教訓我哋起咗身唔可以即刻落床。」,原來Gigi起床時唔小心撻咗落地,令一眾fans非常擔心,就連陳煒同雷深如 (J.Arie)都有留言!

afterclass 鍾柔美 炎明熹同樣喺IG post扁嘴相。
炎明熹同樣喺IG post扁嘴相。(圖片來源:IG@yiminghay)
afterclass 鍾柔美 炎明熹仲搞笑表示呢張相唔係跌親之後影!
炎明熹仲搞笑表示呢張相唔係跌親之後影!(圖片來源:IG@yiminghay)
afterclass 鍾柔美 炎明熹post埋喊樣圖訴苦。
炎明熹post埋喊樣圖訴苦。(圖片來源:IG@yiminghay)
afterclass 鍾柔美 陳煒都有留言。
陳煒都有留言。(圖片來源:IG@yiminghay)
afterclass 鍾柔美 J.Arie留言分享自己的受傷經歷。
J.Arie留言分享自己的受傷經歷。(圖片來源:IG@yiminghay)

鍾柔美Yumi將出國留學 After Class要面臨解散 TVB改捧另一位「人氣王」

自「國民初戀」姚焯菲(Chantel)飛到紐西蘭專心讀書後,女團After Class成軍2年來鮮有齊人的畫面,而現年只有16歲的「聲夢小花」鍾柔美(Yumi)出道2年發展平平,論實力和人氣亦不及人氣王炎明熹(Gigi),加上資源被分薄的情況下,Yumi決定明年出國升讀大學,女團After Class再少一人,極大機會要面臨解散,TVB傳將改捧另一位「人氣王」!

afterclass 鍾柔美 Yumi 鍾柔美Yumi將出國留學
鍾柔美Yumi將出國留學(圖片來源:IG@yumichung1221)
afterclass 鍾柔美 Yumi 鍾柔美Yumi曾直言會將學業放第一位
鍾柔美Yumi曾直言會將學業放第一位(圖片來源:IG@yumichung1221)

鍾柔美Yumi跳唱能力超強 可惜人氣輸隊友

鍾柔美(Yumi)童星出身,因樣子甜美向來有「小鍾嘉欣」之稱,她在《聲夢傳奇》中表現亦非常突出,比賽中以跳唱演繹郭富城歌曲《狂野之城》令人深刻,跳唱能力算在團隊中最強的成員,惟人氣和歌唱賽力始終不及兩位「聲夢人氣王」炎明熹(Gigi)和姚焯菲(Chantel),至去年才獲得機會推出首支個人單曲《y2k 還襯我麼?》,不過同期又撞正姚焯菲(Chantel)出新歌,單單是MV點擊率都被比下去。

afterclass 鍾柔美 Yumi 跳唱能力算在團隊中最強的成員
跳唱能力算在團隊中最強的成員(圖片來源:IG@yumichung1221)
afterclass 鍾柔美 姚焯菲 Chantel同Yumi於同日推出新歌。
姚焯菲新歌MV點擊率拋離鍾柔美足足8倍(圖片來源:IG@allaboutmusic)
afterclass 鍾柔美 Yumi 鍾柔美Yumi)童星出身,因樣子甜美向來有「小鍾嘉欣」之稱
鍾柔美(Yumi)童星出身,因樣子甜美向來有「小鍾嘉欣」之稱(圖片來源:IG@yumichung1221)

公司大細超 資源被分薄

雖然Yumi表面上看似不乏機會,早前更首嘗當節目主持滋味,不過論人氣及身價,似乎與Gigi和Chantel仍有一段距離,加上公司資源被分薄,連拍MV都只能在香港取景,相反Chantel卻被安排飛到日本拍攝,Yumi內心也許早已感不是味兒。

afterclass 鍾柔美 姚焯菲 Yumi主要係攝影棚入面拍攝MV。
Yumi主要係攝影棚入面拍攝MV。(圖片來源:鍾柔美《y2k還襯我麼_》截圖)
afterclass 鍾柔美 Yumi 姚焯菲 最多都係去東九龍取景。
最多都係去東九龍取景。(圖片來源:鍾柔美《y2k還襯我麼_》截圖)
afterclass 鍾柔美 Yumi 姚焯菲 成個MV得3個造型。
成個MV得3個造型。(圖片來源:鍾柔美《y2k還襯我麼_》截圖)

鍾柔美Yumi明年約滿無綫計劃出國升學

身為學霸的Yumi向來緊張學業,明年即將要應付DSE,早前她在出席活動時已提及過自己對於同時兼顧學業和事業而感到壓力,更直言自己會將學業放首位,有需要會減少工作,雖然曾對外表示想留港升讀大學,但實情卻已另有打算。有指Yumi母親近日向身邊朋友透露,女兒將於明年約滿無綫,並計劃出國升學,預計需要完成4年課程才會回歸無綫

afterclass 鍾柔美 Yumi 有指Yumi母親近日向身邊朋友透露,女兒將於明年約滿無綫,並計劃出國升學
有指Yumi母親近日向身邊朋友透露,女兒將於明年約滿無綫,並計劃出國升學(圖片來源:IG@yumichung1221)

炎明熹翻唱姜濤作品被質疑不知歌詞意思 獲本尊IG留言支持

TVB《聲夢傳奇》冠軍出身的炎明熹(Gigi)於10月7日舉行入行2年以來首場個人演唱會,並在演唱會上唱出隔離台ViuTV人氣男團MIRROR成員姜濤姜濤贈給亡友的《Dear My Friend,》,更唱到一度感觸落淚。作為TVB的皇牌,炎明熹難得翻唱ViuTV皇牌姜濤作品隨即引起網民熱議,不過卻反應兩極,甚至有姜濤的粉絲公開炮轟炎明熹不知道歌曲的意思,引起雙方粉絲罵戰……

afterclass 鍾柔美 炎明熹 姜濤 炎明熹Gigi在星期六7日)開首個個人演唱會,其中唱姜濤《Dear My Friend,》唱到激動落淚。
炎明熹Gigi在上周六(10月7日)開首個個人演唱會,其中更唱出姜濤的《Dear My Friend,》,唱到激動落淚。(圖片來源:東方新地)

炎明熹翻唱姜濤歌曲激動落淚

Gigi在處女騷中之所以演唱姜濤的《Dear My Friend,》,她當時表示一直覺得自己很幸運,在出道2年來身邊有一班很疼愛自己的家人和朋友們,因此希望憑歌寄意:「我非常感恩身邊有一群天使們,所以好想用呢首歌去多謝佢哋,亦好像將呢首歌送畀曾經的自己。」她更唱到尾段時感觸落淚,一度轉身背對舞台,邊哽咽邊唱到最後一句。

afterclass 鍾柔美 炎明熹 姜濤 Gigi唱到尾段一度喊到要背對觀眾。
Gigi唱到尾段一度喊到要背對觀眾。(圖片來源:東方新地)

「姜糖」怒轟炎明熹:佢知唔知首歌咩意思㗎?

Gigi翻唱姜濤作品的影片和報道一出,即惹來網民熱議,有網民指對她失望,表示不明白和解Gigi要唱姜濤的歌曲;部分姜濤粉絲「姜糖」們更留言炮轟覺得Gigi抽水博話題,指姜濤《Dear My Friend,》是為了逝死摯友而作,但Gigi竟然用此曲送給自己和身邊的朋友,質疑她根本不清楚歌曲的原意:「係都要夾硬拎人首歌嚟唱!」、「演唱會唔係唱自己歌嘅咩,好心啲人了解下首歌背後意思先 」、「抽得就抽,不知所謂」等。

afterclass 鍾柔美 炎明熹 姜濤 雖然有姜糖讚Gigi...
雖然有姜糖讚Gigi…(圖片來源:網民留言截圖)
afterclass 鍾柔美 炎明熹 姜濤 就連Gigi粉絲都話對Gigi失望!
就連Gigi粉絲都話對Gigi失望!(圖片來源:網民留言截圖)
afterclass 鍾柔美 炎明熹 姜濤 又有網民鬧Gigi唱唔到扮喊,同楊千嬅一模一樣。
又有網民鬧Gigi唱唔到扮喊,同楊千嬅一模一樣。(圖片來源:網民留言截圖)
afterclass 鍾柔美 炎明熹 姜濤
(圖片來源:網民留言截圖)

炎明熹在台上解釋選曲原因「送畀過去的自己」

不過,其實Gigi一早就知道姜濤創作《Dear My Friend,》的原因,並有在台上詳細解釋選曲的原因:「呢首歌就係我之前講無論我點樣唱都會喊。雖然呢首歌係姜濤先生送畀佢離世朋友,但係我暫時就係想送畀好錫我嘅朋友,因為佢哋陪住我去成長,同埋粉絲們都係我好大嘅動力源泉。同埋我話想送畀過去嘅自己,所以我都忍唔住喊。我覺得人成長之後,可能以前嘅自己都會唔見咗,所以我都希望佢會返翻嚟,我覺得佢都係會返嚟嘅,所以我會慢慢等佢。」

afterclass 鍾柔美 炎明熹 姜濤 Gigi唱完首歌都有解釋選唱《Dear My Friend》係為咗送畀過去的自己。
Gigi唱完首歌都有解釋選唱《Dear My Friend》係為咗送畀過去的自己。(圖片來源:東方新地)

姜濤轉發炎明熹翻唱片段

姜濤今日(9日)在社交平台轉發炎明熹翻唱《Dear My Friend,》片段,並留言指:「很棒,加油」。雖然炎明熹為對家的皇牌,但姜濤依然特意轉發相關片段,部分網民都大讚姜濤夠大方,不過亦有網民笑指姜濤「好Mean」,事關姜濤所轉發的片段正正就是炎明熹唱到哽咽的部分:「專登po人地唱唔到果part話很棒,棒在哪?」、「偏偏Po呢段,擺明玩嘢啦」等。

afterclass 鍾柔美 炎明熹 姜濤 網民指姜濤特登轉發Gigi唱唔到嘅部分「好Mean」。
網民指姜濤特登轉發Gigi唱唔到嘅部分「好Mean」。(圖片來源:IG@keung_show)

姜濤去年同樣唱到泣不成聲

姜濤在2021年推出單曲《Dear My Friend,》送給已故好友,並在2022年初《叱咤樂壇頒獎典禮》時憑此曲奪得「叱咤樂壇我最喜愛的歌曲」。姜濤在領獎時簡單說了句「送畀你」就開始演唱歌曲,途中多次背向觀眾席穩定情緒,長至尾段更一度泣不成聲。

afterclass 鍾柔美 炎明熹 姜濤 姜濤演唱《Dear My Friend,》時候都唱到泣不成聲。
姜濤演唱《Dear My Friend,》時候都唱到泣不成聲。(圖片來源:《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》截圖)
afterclass 鍾柔美 炎明熹 姜濤 之後又好似Gigi咁背對觀眾。
之後又好似Gigi咁背對觀眾。(圖片來源:《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》截圖)

撰文:東方新地圖片來源:IG@yiminghay、IG@yumichung1221