ai大頭貼 韓國

韓系AI大頭|盤點7位藝人齊變身 呢幾位男歌手瞬間走女神風好搶眼

最新娛聞

廣告

近年AI科技技術盛行,有唔少行業已經結合 AI 技術應用到工作上,提高做事效率。而最近韓國Snow相機推出咗付費新濾鏡「AI Profile」,引起唔少網民一齊玩號熱潮。喺社交網站中都可以見到唔少藝人都一齊玩,而男神Jeffrey魏浚笙竟然玩完後被網民批評,唔玩好過玩…
韓系AI大頭貼 韓國Snow相機最近推出的付費新濾鏡「AI Profile」引起熱潮。
韓國Snow相機最近推出的付費新濾鏡「AI Profile」引起熱潮。(圖片來源:Snow 截圖)

韓系AI大頭貼︳偶像秒變清新純慾男女

Snow新推出「AI Profile」濾鏡能讓人瞬間變韓系仙氣男女,用家只需上載個人相片,系統便能自行創建個人韓系AI大頭貼,甚至男生亦能秒變美女!

韓系AI大頭貼︳1. Jeffrey魏浚笙

近年人氣急升的男神Jeffrey魏浚笙也有玩「AI Profile」,更在社交平台上載多張AI大頭貼,鬼馬地表示「AI 的我 who are you? 漫畫的我好似起碼叫認得出」。隨即更hashtag 1秒變周董,不少網民紛紛表示「第一次見到有真人靚過AI」、「嘥錢,你真人仲靚仔過AI」。

韓系AI大頭貼︳2. JJ林俊傑

被譽為天使吻過的聲音JJ林俊傑也有玩「AI Profile」,早前在社交平台上載了8張美女圖,並留言「昨晚我問AI,怎麼樣才能更愛自己?它什麼都沒說。30秒後,回傳了這幾張圖給我…我只能說,我好喜歡」。原來8張美女圖都是AI以JJ的輪廓合成而成,每張相片都是「韓系美女」,好有氣質!網民亦紛紛留言表示「以後mv女主角不用找別人演了!」、「女版JJ很正」。

韓系AI大頭貼︳3.「細貓」應智越

曾參加首屆《全民造星》獲得第7名的「細貓」應智越也有玩「AI Profile」,並上載了多張美女圖,並留言「人人玩AI都玩返自己性別。What if MrLittleCat become MissLittleCat!?」。他特意變成女性,更搞笑hashtag 去泰國走翻轉。大家也和應留言表示「好靚女,妒忌喎」、「唔要做女人啊! 還我真男人應智越」。

韓系AI大頭貼︳4.Crystal張紋嘉

前HotCha成員Crystal張紋嘉也有跟上潮流大玩「AI Profile」,曬出多張AI製成的韓系美女圖,跟留言表示「Perfect !有無人like 完先發現,呢個係我嘅account。如果我真係咁靚就好啦。世界上無完美嘅我存在㗎」。網民隨即鼓勵偶像「真Qui最靚最吸引」、「我真係唔覺得呢個你,靚得過真實現有的您,自信去咗邊?咪比時間年月打低你嘅自信」。

韓系AI大頭貼︳5.微辣霍哥

除了明星之外,有不少YouTuber也一同玩「AI Profile」。當中霍哥分別上載了多張男女AI大頭貼,不但化身成為帥氣的OPPA,同時又化身成為美麗動人的霍姐。而網民野打趣表示「AI 都救唔到你」、「每一張都自帶咸咸地又濕濕地韻味」。

韓系AI大頭貼︳6. 微辣Hugo

然而同樣在微辣的Hugo也有大曬自己的AI大頭貼,並表示「New hair cut」。系統幫Hugo配上近年韓國流行的髮型,網民隨即表示:「嘩,我而家先知原來你有頭髮」、「點解後生咗咁多嘅?」、「使唔使咁x靚仔?」,可見髮型的重要性。

韓系AI大頭貼︳7. 同場加映 東方昇變身肌肉男

除了大玩「AI Profile」之外,有不少藝人有善用AI技術,大玩形象改變。如東方昇「用AI 整咗啲寫真相」,展現多張肌肉猛男相,更指趣怪問網民:「我就覺得冇乜了不起,同我真人個body都差唔多,你哋覺得呢?」

韓系AI大頭貼︳同場加映 張繼聰秒變藝術畫

然而,張繼聰也有「同AI 做吓朋友」,上載2張自己肖像的AI畫作,指「雖然鍾意Vintage嘢,不過都要與時並進」。許多網民紛紛大讚「好靚仔啊」。

圖片來源:ig@louischeung2013, ig@wong_kar_wai, ig@hu9z, ig@jeffreyfok_224, ig@quicheung, ig@mr_littlecat, ig@jjlin, ig@jeffreyngai, Snow 截圖資料或影片來源:原文刊於NewMonday