七月返歸

七月返歸|AK江熚生擔正男一 入圍紐約亞洲電影節:多謝大家留意我演出

最新娛聞

廣告

AK 七月返歸|由MIRROR成員江熚生AK與白靈主演的靈異港產電影《七月返歸》,入圍第22屆紐約亞洲電影節競賽單元,亦是唯一一部香港電影入選,而電影公司亦宣布:「嚟緊將會喺紐約進行世界首映!」

七月返歸|入圍紐約亞洲電影節AK江熚生、白靈主演

七月返歸
(圖片來源:IG@backhome606)

七月返歸|男主角AK江熚生表示好榮幸

身分男主角的AK亦立即表示:「好榮幸今次《七月返歸》入圍紐約亞洲電視節競賽單元,能夠喺咁重要嘅電影盛事上公映,我非常感恩同開心,希望香港演員同電影能夠俾更多唔同地方嘅人欣賞到,更多謝大家留意及畀機會我演出。」導演謝家祺興奮表示:「得知《七月返歸》有幸入圍紐約亞洲電影節競賽單元,又驚又喜。在此先感謝團隊上下,及一眾瞓身演出的演員。AK、白靈,他們值得更多人看見。希望世界各地可以有更多人留意到香港電影,感謝大家讓《七月返歸》走得更遠。」

七月返歸 《七月返歸》男主角AK江熚生表示好榮幸
《七月返歸》男主角AK江熚生表示好榮幸(圖片來源:《七月返歸》電影照片)

七月返歸|AK與白靈飾演一對母子

此外,電影早前公開首個先導海報,AK及白靈在海報中的表情引起不少討論,AK同白靈戲中飾演一對牽絆極深嘅母子。《七月返歸》講述AK飾演的主角自幼有陰陽眼,面對朋伴排擠,長大後移居外國生活,某日收到母親自殺不遂的消息,被迫回到香港的舊居,但同層的街坊行為怪異,當中包括太保、譚玉瑛飾演的老夫婦。夜半,樓上總傳來怪聲,迫使他到上層探過究竟,卻發生一連串疑幻似真的怪事。

七月返歸 《七月返歸》AK同白靈戲中飾演一對牽絆極深嘅母子
《七月返歸》AK同白靈戲中飾演一對牽絆極深嘅母子(圖片來源:《七月返歸》電影照片)
七月返歸
(圖片來源:IG@backhome606)

七月返歸|煞科興奮狂噴香檳 男主角AK:「多謝大家20日照顧」

由AK江爗生主演嘅港產鬼片《七月返歸》,前晚就順利煞科,一班演員狂噴香檳勁開心!第一次做電影男一嘅AK,都特別拍片多謝監製同導演揀佢拍呢套戲,同時又多謝台前幕後每一位工作人員對這套電影嘅付出,因為Feel到大家嘅熱誠,「今次第一次擔正做電影男一,喺戲中我體會到很多,亦學識好多嘢,多謝大家呢二十日嘅照顧。」佢仲約定大定戲院見呀! AK唔止得到監製導演賞識,拍檔都對佢讚不絕口咖,好似譚玉瑛姐姐就話佢嘅親和力係無懈可擊呀;而白靈姐姐都特別多謝佢,令大家共度咗一段美好時光喎。戲中仲有小童星Wesley同樣俾AK哥哥迷到呀,見到AK最後一場演技大爆發,佢話忍唔住想喊呀。唔使等演唱會都可以聽AK清唱之外,仲一齊扮Spider-Man玩fencing添,諗起兩個大小細路喺片場 鬥射蜘蛛絲,都幾好笑喎!

七月返歸|當AK遇上白靈

人氣男團MIRROR成員Anson Kong(AK)近年展開三線發展,唱歌、拍劇兼拍電影,身為影壇新貴的他非常搶手,之前拍過愛情電影《忽然心動》,ViuTV原創劇《死角》更是叫好叫座深入民心,早前宣布與白靈合作驚慄電影《七月返歸》,而《七月返歸》是新晉導演謝家祺首部執導的電影,去年更率先入選意大利烏甸尼斯遠東電影節FOCUS ASIA Section,令人相當期待,網民收到AK與白靈合作的消息後,紛紛表示希望能加插床上戲,咁又太過重口味!而且早前電影故事背景已公開,AK同白靈戲中飾演一對牽絆極深嘅母子。

七月返歸 白靈 29歲的AK,拍第二套電影就遘上白靈做對手。
29歲的AK,拍第二套電影就遇上白靈做對手。(圖片來源:IG@_kisang_)
七月返歸 白靈 55歲的白靈向來衣著大膽。
55歲的白靈向來衣著大膽。(圖片來源:IG@iambailing)

圖片來源:IG@backhome606、IG@mm2hongkong、IG@iambailing、IG@_kisang_