ak首度回應膊頭有花論 力撐edan

AK@MIRROR否認「膊頭有花論」暗踩Frankie 力撐Edan IG千字文:叻仔!

最新娛聞

廣告

男團MIRROR成員AK(江熚生)昨日(4日)出席電影宣傳活動,在接受傳媒訪問時首度回應早前惹起爭議的「膊頭有花論」,直接回覆網民指他的發言是踩低隊友Frankie(陳瑞輝)一事,亦對於隊友Edan(呂爵安)於演唱會後分享的回應Haters千字文表作出評論,引起網民關注。
ak首度回應膊頭有花論 力撐edan AK出席電影首映禮。
AK出席電影首映禮。(圖片來源:Viu影片截圖)

「膊頭有花論」惹熱議 網民質疑團隊內部不和

早前Frankie在出席活動時,被問到MIRROR年尾是否會缺席各大頒獎禮,他當時表示收到公司通知,但不清楚有SOLO的隊友們會否出席頒獎禮,當AK再被追問有關年尾的頒獎禮時,竟然說:「點會問Frankie㗎」、「大家嗰陣時太過魯莽,應該問個膊頭有花,問副隊長㗎嘛呢啲嘢」等言論,引起網民們不滿,認為他「唔畀面」和踩低隊友。AK昨日開腔回應事件,表示自己和Frankie的感情很深厚,不是幾句話就能影響到的,粉碎團隊內部不和的傳言。雖然網民們因為AK的言論而猜測他與Frankie之間的關係,但是事件的另一位主角一於懶理傳言,孖Lokman及Alton一同現身戲院觀賞首映禮,並在社交平台上「打卡」大讚:「無得頂呀!做得好好」和標註了AK,而AK亦有轉發該限時動態並回覆:「Thanks bro」,可見二人的關係並非如網民推測般惡劣。

ak首度回應膊頭有花論 力撐edan AK接受訪問時表示傳言並沒有影響與Frankie的感情。
AK接受訪問時表示傳言並沒有影響與Frankie的感情。(圖片來源:Viu影片截圖)
ak首度回應膊頭有花論 力撐edan 不少網民為Frankie抱不平。
不少網民為Frankie抱不平。(圖片來源:IG@frankie729)
ak首度回應膊頭有花論 力撐edan
(圖片來源:IG@_kisang_)

大讚Edan為藝人發聲 認同:Artist都係人

Edan於演唱會期間連日來被網民以不同的途徑騷擾及惡意攻擊,令他最終忍無可忍反擊回應惡評,在IG長文中提及「我唔認同做藝人就要啞忍、就要硬食」、「想同haters講,你哋做緊嘅嘢,係同樣地有人會對你偶像咁樣做,而佢哋亦都會受困擾,我相信你哋都唔會想佢哋suffer。所以,己所不欲,勿施於人」,AK在訪問時更大讚Edan做得好:「well said,真係叻仔!」他又表示haters們的惡意行徑對行業風氣不會有任何幫助,希望大家能夠做到將心比己。

ak首度回應膊頭有花論 力撐edan Edna於演唱會上以talk show形式回應惡評。
Edna於演唱會上以talk show形式回應惡評。(圖片來源:IG@edanlui)

AK澄清MIRROR不出席頒獎典禮傳言

對於有指MIRROR將會缺席2023年尾及2024年初所有頒獎禮一事,身為MIRROR副隊長的AK早前出席活動時回應指:「大家嗰陣時太過魯莽,應該問個膊頭有花,問副隊長㗎嘛呢啲嘢,點會問Frankie㗎?我哋係好想出席頒獎禮,公司宜家協商緊個行程點做,因為我哋嗰陣時應該要排演唱會,但係宜家就仲係度緊個期,睇吓點樣排到演唱會又可以去到頒獎禮。」AK指頒獎典禮是每年一年一度的樂壇盛事,自己亦很想出席頒獎典禮與其他歌手交流切磋。

ak首度回應膊頭有花論 力撐edan AK AK在《七月返歸》首映禮中澄清頒獎禮出席與否仍有待公司安排。
AK在《七月返歸》首映禮中澄清頒獎禮出席與否仍有待公司安排。(圖片來源:東方新地)

Frankie承認缺席頒獎禮準備演唱會排練

Frankie(陳瑞輝)早前出席公開活動時,對於MIRROR年尾缺席頒獎禮一事作回應,他承認自己有收到公司通知,但不知道其餘有份SOLO的MIRROR隊友會否缺席頒獎禮。Frankie表示非常想出席頒獎禮的盛事,但可惜每年演唱會排練都非常趕急,而且每次完騷後都覺得本應可以更熟練,所以對於公司今次的決定以示尊重。他續稱,尤其今次是補場,所以覺得應該要作更多準備交出good show。至於今次演唱會的保險會否加大,Frankie則表示不清楚。

ak首度回應膊頭有花論 力撐edan edan mirror mirror 缺席 Frankie承認自己有收到公司通知缺席頒獎禮。
Frankie承認自己有收到公司通知缺席頒獎禮。(圖片來源:IG@frankie729)

叱咤903節目副總監未收到通知

當奴作為叱咤903節目副總監,他於上周六(26日)出席電台活動時被問及MIRROR年底將缺席頒獎典禮一事,表示尚未收到任何通知。他稱距離叱咤頒獎禮還有4個多月,現時只是籌備主題方向的階段,還有很多變數,亦要等有關方面去通知確定MIRROR會不會出席。當奴又稱,不論MIRROR會否出席,都不會影響得獎結果。

ak首度回應膊頭有花論 力撐edan edan mirror 當奴亦有去Edan演唱會。
當奴亦有去Edan演唱會。(圖片來源:東方新地)

Edan自爆收黑粉DM質問 以3句金句回應

Edan在首場演唱會中播出惡搞MIRROR成員的影片,更扮姜濤在街頭學「姜糖」舉燈牌,卻惹黑粉不滿留言狠批Edan將隊友「擺上檯」,Edan在第2場自爆瘋狂收鬧爆自己的DM。他完騷之後,今日(28日)在IG公開自己反擊黑粉的截圖,並教大家面對所有黑粉時都只用3句作回應:「感恩感恩」、「應該可以嘅,等我問下我經理人先」、「呢條係一條好好嘅問題」,更直言:「有呢三句應付真係個心都舒服啲,希望大家做人都可以relax ddddd,應該會過得開心啲啲!」

ak首度回應膊頭有花論 力撐edan edan mirror edan 呂爵安 又扮姜濤喺街頭劇燈牌。
Edan首場扮姜濤喺街頭舉燈牌,又狂抽姜濤水。(圖片來源:東方新地)
ak首度回應膊頭有花論 力撐edan edan mirror Edan 惹來姜濤粉絲不滿。
惹來姜濤粉絲不滿。(圖片來源:網民留言截圖)
ak首度回應膊頭有花論 力撐edan edan mirror Edan 姜糖不滿Edan擺「隊友」上檯。
疑似姜糖不滿Edan擺「隊友」上檯。(圖片來源:網民留言截圖)
ak首度回應膊頭有花論 力撐edan edan mirror
(圖片來源:IG@edanlui)
ak首度回應膊頭有花論 力撐edan edan mirror
(圖片來源:IG@edanlui)
ak首度回應膊頭有花論 力撐edan edan mirror
(圖片來源:IG@edanlui)

大篇幅回應網民批評

Edan今日就發出千字文反駁網民批評,對於外界指自己小家,他回應指自己一直「接受理性、坦白嘅意見」,不介意有禮貌的批評獲意見,但部分網民故意DM人身攻擊、刻意扭曲自己的原意,所以才會轉發DM對話表達自己的不滿。他直言:

「梗係知我咁樣做有人會覺得我好小家(所以我係唔會鬧佢㗎☺️),覺得一個公眾人物唔應該咁做。喂!啲天皇巨星都唔會咁做啦!你啱啊!我真係唔係天皇巨星level啊嘛。」

「我想同haters講,你哋做緊嘅嘢,係同樣地有人會對你偶像咁樣做,而佢哋亦都會受困擾,我相信你哋都唔會想佢哋suffer。所以,己所不欲,勿施於人。」

ak首度回應膊頭有花論 力撐edan Edan Edan指一直虛心接受各界的意見,只是不接受為攻擊而攻擊的評論。
Edan指一直虛心接受各界的意見,只是不接受為攻擊而攻擊的評論。(圖片來源:東方新地)

企出嚟為藝人發聲:我唔認同做藝人就要啞忍

Edan指雖然有網民會叫自己「唔好理啲haters、無視佢Block咗佢就算」,但Edan指藝人都係人,有權表達不滿或反擊網民的攻擊,但外界卻以「偶像、藝人係唔應該反擊」的潛規則去禁止藝人表達感受:「藝人都係人,藝人都會有感受,但個世界好似禁止咗藝人有感受/表達感受」、「好多人就係藉住『偶像、藝人係唔應該反擊』哩條規則而為所欲為。而好多Artist都因為哩條『潛規則」而選擇『啞忍』,殊不知內心已經千瘡百孔,甚至情緒病。」

ak首度回應膊頭有花論 力撐edan Edan Edan向來敢言,今次更為一眾藝人們發聲,認為藝人有權表達不滿或反擊網民的攻擊。
Edan向來敢言,今次更為一眾藝人們發聲,認為藝人有權表達不滿或反擊網民的攻擊。(圖片來源:東方新地)

網民大讚Edan反駁得有條理

今次Edan出盡力反擊網民挑機,為一直受到攻擊的藝人發聲,不少網民都留言大讚Edan反駁得有條有理:「有文有路既,講野公道、識撈」、「認同既,但佢夠多fans先講得先多人支持,呢堆野係tvb人講就一定比人鬧死,希望佢都幫下一直被欺凌既藝人發聲」、「佢願意用自己嘅影響力去講都算係咁」、「今次反鏡都撐佢」。

ak首度回應膊頭有花論 力撐edan Edan 網民大讚Edan今次反駁得有條理,就連「反鏡粉」都留言力撐。
網民大讚Edan今次反駁得有條理,就連「反鏡粉」都留言力撐。(圖片來源:東方新地)

Edan反駁網民攻擊全文:

好啦,本身諗住開Live先講,但見有人開始擔心我冇PR,覺得我係嬲豬,覺得我個人唔humble,我惟有早啲同大家分享下我嘅諗法同目的啦☺️(白紙黑字寫低都好嘅👍🏻)

1. 你係咪唔可以俾人話啊?

其實不嬲我都好接受理性、坦白嘅意見(如果唔係我都唔會cut短talk part啦😮‍💨),因為我都好想做好啲繼續進步
好唔好睇,好唔好聽,好唔好笑,完全係base on個人喜好,咸魚青菜,各有所好,唔鍾意係完全冇問題,我亦都好樂意接受。
但如果係直接msg我一啲人生攻擊,完全扭曲我原意嘅嘢,我就真係想講句「有心啦!」❤️

2. 你唔好理啲haters啦!無視佢Block咗佢就算啦!

其實個個都會咁講,但我可以分享一個比喻俾大家feel下其實係咩感受😂
「你俾人好大力打咗一巴落塊面到,然後身邊嘅人同你講:「算啦,有佢啦。」」
喂大佬!我塊面仲痛緊㗎喎!點無視啊!
藝人都係人,藝人都會有感受,但個世界好似禁止咗藝人有感受/表達感受。

3. Po dm出嚟好小家,好冇PR。

首先,講真,你公海_我我真係算數😂你直接msg我,但係又唔俾我公開(名都遮埋啦喎),哩個係咩logic?😂😂
再講真,我梗係知我咁樣做有人會覺得我好小家(所以我係唔會鬧佢㗎☺️),覺得一個公眾人物唔應該咁做。
喂!啲天皇巨星都唔會咁做啦!
你啱啊!我真係唔係天皇巨星level啊嘛🤣🤣🤣🤣

咁點解我要咁樣做呢?就係因為我想俾大家知道做偶像做藝人每日係會suffer啲乜嘢
好多人就係藉住「偶像、藝人係唔應該反擊」哩條規則而為所欲為。
而好多Artist都因為哩條「潛規則」而選擇「啞忍」,殊不知內心已經千瘡百孔,甚至情緒病。
我比較好彩,我心臟真係算強大,情緒都算係比大部分人穩定。但當我發現連我都會被哩啲嘢牽動情緒嘅時候,我想嘗試去做少少嘢,想嘗試去改變少少嘢。
我唔認同做藝人就要啞忍、就要硬食,我相信只要你唔係發脾氣,你有道理,你有禮貌地表達,總有明白事理嘅人係會明白你係會支持你。

4. 將心比己

其實老實講,街外大把唔鍾意我嘅人,但佢哋係唔會浪費時間特登走去睇我啲嘢仲走嚟dm我㗎😂😂
所以我想同haters講,你哋做緊嘅嘢,係同樣地有人會對你偶像咁樣做,而佢哋亦都會受困擾,我相信你哋都唔會想佢哋suffer。所以,己所不欲,勿施於人。
我想改變嘅嘢唔係淨係想唔好再有人嚟_我(我亦都冇咁天真覺得我咁樣講完就會冇),而係希望大家可以將心比己,其實大家無仇無怨,冇必要製造咁多負面嘅情緒,哩啲完全係vicious cycle。
如果你哋控制唔到,發現_完我先會舒服啲嘅,咁不如你哋dm鬧完之後同我講聲:「辛苦晒,我舒服了。」咁我可能都可以當係做咗善事,唔放喺心到🙏 (當然可能你哋就係想我放喺心😂😂)

5. 總結

講咁多,其實都係想大家做人relax啲,同埋想話俾大家知其實所有人都只係一個普通人。
哩一年發覺,做人要經常開心事事順利身體健康其實一啲都唔容易,每日都有好多不幸嘅事情發生,其實好多人都過得好「苦」。
喺咁嘅前提下,點解仲要想去製造更多嘅「苦」,又何必呢?
不如真係試吓放鬆啲,嘗試欣賞多啲or用另一個角度去睇嘢,可能大家都會開心啲。
唔鍾意咪唔好睇囉,但冇必要傷害人姐,right?

最後我想講我唔係話個個人都要好似我用咁嘅方式去表達,每個人都有佢嘅自由同方法同capacity去應對,但我相信每一個人(包括藝人)都係絕對有權去有禮貌地表達自己的。

其實我個talk show就係想表達類似嘅嘢,有機會再同大家分享多啲😂歡迎大家去youtube參透下☺️

講完,感恩感恩

撰文:東方新地圖片來源:Viu影片截圖、IG@_kisang_、IG@frankie729、IG@edanlui