alicewong 女優

港產女優Alice Wong出道拍A片成熱話 隨即被爆3大黑歷史公然撩人開房

最新娛聞
26歲嘅Erena素海霖(日本名:繪麗奈)進軍日本做首位港產後女優,港產A片女優一直備受熱討。近日終於爆出第二位港產女優-22歲的混血兒Alice Wong!不過Alice Wong就唔係進軍日本,喺去台灣,首部作品已經推出,尺度簡直直挑素海霖,42分鐘無碼。唔少網民即對第二位港產女優大感興趣,搵出佢社交平台,原來Alice Wong的言行仲爆過素海霖,Twitter曾經玩過「捉佢爆房活動」!

alicewong 女優 Alice Wong之前影過一輯扮女優的照片
Alice Wong之前影過一輯扮女優的照片(圖片來源:Twitter@wongtze0924)

Alice Wong丨曾玩「捉佢爆房活動」

22歲的Alice Wong的Twitter除咗有滿滿的福利圖之外,言行都非常勁爆。唔知係咪每位女優都鍾意得閒玩吓「真空片」,繼素海霖拍咗一條在尖沙嘴海傍真空遊街的影片,被指效法日本潮興「不戴胸圍散步」的風氣後,Alice Wong都有架,佢Twitter就有一條真空落樓買餸片。除咗真空片之外,Alice Wong仲有活動俾粉絲玩!早前佢竟然公然喺Twitter叫粉絲喺街撞到佢的話就捉佢爆房,不過就似乎粉絲都無咁好彩撞到Alice Wong。

alicewong 女優 Alice Wong 真空落樓
真空落樓(圖片來源:Twitter@wongtze0924)

Alice Wong丨Twitter福利照尺度勁大 經常叫粉絲「贊助」

熱衷於各大社交平台嘅Alice Wong,佢開設嘅Twitter入面嘅相尺度超大,同時都有開設patreon賣相賺錢,經常叫粉絲幫襯「贊助」下佢,首部A片推出後更留言話如果睇完「唔夠喉」,patreon可以即時解決問題。

alicewong 女優 Alice Wong Alice Wong去旅行時希望粉絲可贊助一下
Alice Wong去旅行時希望粉絲可贊助一下(圖片來源:Twitter@wongtze0924)

一齊欣賞吓Alice Wong的火辣相先:

Alice Wong丨公然挑機素海霖 網民:勁搶口!

作為第一位港產女優的素海霖,雖然2人喺打唔同地區的市場,不過唔少人都自然將Alice Wong同素海霖比較,成為勁敵!Alice Wong曾經喺ig轉發過一個粉絲story,內容指「女優當然要俾啲後生女做」,似乎非常有骨!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地(部份內容轉載自New Monday)圖片來源:Twitter@wongtze0924資料或影片來源:原文刊於NewMonday