AMOi-AMOi

大馬首個「複製人」女團AMOi-AMOi 誓要成為S.H.E後另一女天團

最新娛聞

廣告

馬來西亞四人偶像女團 AMOi-AMOi,由選拔賽出身, 並由來自馬來西亞和台灣的網紅組成。由於之前曾翻唱內地熱爆歌曲《小蘋果》, 在網上點擊率近1100萬而在當地爆紅,但最爆的係呢四個女生無論是外貌或是衣著,都一模一樣,完全分不清邊個打邊個!唔通而家真係有複製人出現?

撰文:東方新地|圖片:AMOi-AMOi Facebook

AMOi-AMOi四女倒模外貌

AMOi-AMOi成員包括有:吳翠媚(May)、曾樂晴(Stella)、王依渟、洪少琦組成,平均年齡得20歲,組合名「AMOi-AMOi」是馬來西亞語美女的意思,唔講重以為係馬來西亞語複製人的意思… 皆因佢哋四個女仔除咗身高不同之外,個樣睇落幾乎一模一樣,唔用啲眼力睇真啲,都分唔出邊個打邊個…唔知大家又點睇呢?

AMOi-AMOi四女喜歡全裸

據知AMOi四位成員用了兩年時間培訓,之後才真正出道,剛開始訓練時雖然都唔熟悉對方,但經過每日朝夕相處之後,現在一回到宿舍就會大解放,馬上脫光光,就連內褲都不會穿上,全裸周屋走,認真開放!

AMOi-AMOi成員表示大家培養感情的方法是靠坦誠相見而得來的,但照小編所想,似乎是靠肉帛相見培養出嚟多啲咁喎~

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
馬來西亞