Ansonlo 盧覓雪

盧覓雪電台開咪講「Anson Lo粉絲抄襲姜濤粉絲」 林海峰即笠水:神徒好危險

最新娛聞

廣告

盧覓雪向來性格率直,說話直腸直肚受到觀眾喜愛,不過自稱姜濤粉絲的她近年卻多番失言引起部份MIRROR成員的粉絲不滿!今日(28日)她與林海峰和阮子健主持商台節目《在晴朗的一天出發》時,談及免費搭電車話題之際,突然指出Anson Lo粉絲「神徒」抄襲姜濤粉絲「姜糖」,引起神徒極力不滿,在Instagram發文激動澄清資料有誤,更批評她有違專業DJ操守,寸爆表示:「如果你RAM有時會出錯,只要到IG就能輕易fact check。」
Ansonlo 盧覓雪 盧覓雪向來性格率直。
盧覓雪向來性格率直。(圖片來源:FB@盧覓雪 Michelle Loo)
Ansonlo 盧覓雪 盧覓雪是商台節目《在晴朗的一天出發》的主持之一。
盧覓雪是商台節目《在晴朗的一天出發》的主持之一。(圖片來源:FB@盧覓雪 Michelle Loo)

電台節目講免費搭電車

盧覓雪於節目中講到,政府為慶祝香港回歸26年,將於下月1日起,一連5日請全港市民搭電車:「好啦,點知5日之後盧瀚霆Anson Lo生日喎,佢啲後援、「神徒」又話要請香港人搭電車喎!咁佢就係7月7日生日。」林海峰隨後將話題帶到現時的偶像粉絲包車風氣,指出很多公司因為粉絲為偶像慶生而刺激到生意:「有條數話,上年做咗12單都賺咗1200萬,好似都差唔多點名係因為姜糖添啊,嗱,個報道係咁講啊,個報道係咁寫,第一個包唔知係邊鬼個!」

Ansonlo 盧覓雪 盧覓雪右)今日28日)主持商台節目《在晴朗的一天出發》時焫着Anson Lo粉絲。
盧覓雪(右)今日(28日)主持商台節目《在晴朗的一天出發》時焫着Anson Lo粉絲。(圖片來源:FB@叱咤903 在晴朗的一天出發)

問林海峰是否講 「Anson Lo啲粉絲抄姜濤啲粉絲」

隨後盧覓雪續指:「其實好多商業活動都有包,《梅艷芳》都有包!」林海峰再問:「其實邊個係第一個呢?」盧覓雪連番強調:「我真係唔夠膽講!我唔記得呢一壇,我邊度夠膽講?我唔夠膽講,你而家咁講咪即係講Anson Lo啲粉絲抄姜濤啲粉絲?」可能之前因抽水玩出禍得罪過「神徒」,林海峰馬上與阮子健一同帶頭盔轉移話題:「神徒好危險」、「叮叮叮叮,回廠,拉翻返嚟先!」

Ansonlo 盧覓雪 盧覓雪問:「你而家咁講咪即係講Anson Lo啲粉絲抄姜濤啲粉絲?」,林海峰馬上與阮子健一同帶頭盔轉移話題。
盧覓雪問:「你而家咁講咪即係講Anson Lo啲粉絲抄姜濤啲粉絲?」,林海峰馬上與阮子健一同帶頭盔轉移話題。(圖片來源:FB@盧覓雪 Michelle Loo)

神徒留言鬧爆

有Anson Lo的粉絲隨即在IG發文質疑盧覓雪資料有誤,皆因神徒根本沒有在偶像生日時請香港市民免費搭電車:「ALFC(後援會)其實是在Anson Lo生日當日請香港人免費乘搭小輪,而以往也不見ALFC有提及免費電車。」

Ansonlo 盧覓雪 Anson Lo的後援會只有於偶像生日當日舉行天星小輪免費乘搭日。
Anson Lo的後援會只有於偶像生日當日舉行天星小輪免費乘搭日。(圖片來源:IG@mirror.factcheck)

以金句「RAM有時會出錯」寸爆盧覓雪

貼文中亦批評盧覓雪除了有口誤之外,更在沒確定事實的情況下指控神徒抄襲,實有違專業DJ操守:「如果你RAM有時會出錯,只要到IG就能輕易fact check。如果懶得按IG,你最近因拍劇經常見到Anson Lo,也可以詢問他一下。」最近盧覓雪與Anson Lo於新劇《社內相親》中有合作,並在劇中飾演女主角陳漢娜的媽媽,與Anson Lo亦有不少對手戲。

Ansonlo 盧覓雪 貼文中亦批評盧覓雪除了有口誤之外,更在沒確定事實的情況下指控神徒抄襲,實有違專業DJ操守。
貼文中亦批評盧覓雪除了有口誤之外,更在沒確定事實的情況下指控神徒抄襲,實有違專業DJ操守。(圖片來源:IG@mirror.factcheck)

神徒鬧爆唔專業

不少神徒在貼文下留言,批評盧覓雪已經不是第一次公開講Anson Lo的不實資訊,又認為她有一定數量聽眾,不應該信口開河誣捏他人:「作為傳媒人還望能檢點些。有錯因糾正,別以為說了就是真相」、「已經去信商台投訴」、「作為有咪在手的人,何必下下比較,製造對立呢?」、「佢冇factcheck 亂嗡,已經唔專業」。

Ansonlo 盧覓雪 粉絲留言鬧爆。
粉絲留言鬧爆。(圖片來源:IG@mirror.factcheck)

5月曾鬧爆部份歌迷

MIRROR成員姜濤今年5月在《CHILL CLUB頒獎典禮2023》奪得男歌手銀獎,樂隊RubberBand鼓手泥鯭(黎萬華)當天連環出po嘲諷MIRROR及各成員後引起網上罵戰,當時盧覓雪於《在晴朗的一天出發》中表達感受,表示︰「我見到另一團人去道歉,做乜嘢呀,個世界係咪一定要咁樣㗎?點解呀?批評唔可以接受嘅﹗我最鍾意批評人,日日都有批評人,咁即係點呀,日日都要道歉呀?要話以下不代表商台立場,係咪啊?黐線﹗我睇到火都嚟﹗我學嗰啲人囉,我學啲惡形惡相、網上欺凌嗰啲呀。其實我唔係佢哋歌迷,不過我都睇唔過眼,真係要出聲囉﹗都係咁樣認為囉,係咪呀,批評一個人,每個人都有佢嘅言論自由﹗」

Ansonlo 盧覓雪 泥鯭 rubberband Chill Club 奪銀獎的姜濤亦在台上逐一感謝MIRROR 11位成員。
奪銀獎的姜濤亦在台上逐一感謝MIRROR 11位成員。(圖片來源:ViuTV截圖)

盧覓雪:人多就聲大,聲大就夠惡

有主持認為而家嘅道歉同以前已經唔同。盧覓雪再補充︰「有啲道歉係『我怕咗你囉,我同你道歉囉』,即係息事寧人,費事煩落去,有手尾跟。其實有啲嘢與我無關,一個人批評一個人,我純粹係側邊見到佢批評佢,但係因為你批評一個人而遭受到一村人、一群人圍攻。你做乜批評佢呀?咁我覺得呢個現象不可取﹗人多就聲大,聲大就夠惡,係咪呀?個時代變遷咗,我明白,但係我哋呢啲老派人,睇嘢有自己嘅一套標準。我年紀大了,我愈見到呢啲嘢愈刺眼,就愈唔舒服,覺得點解要咁樣呢?我真係唔化㗎,化咗我可以肯定唔會再坐喺度﹗」

Ansonlo 盧覓雪 盧覓雪認為每個人都有佢嘅言論自由。
盧覓雪認為每個人都有佢嘅言論自由。(圖片來源:FB@叱咤903 在晴朗的一天出發)

撰文:東方新地圖片來源:FB@盧覓雪 Michelle Loo、FB@叱咤903 在晴朗的一天出發、[email protected]、ViuTV截圖、my903.com 商業電台Facebook