Arho Sunny

Arho Sunny孖女友Creamy道歉搞退錢疑為復出做頭炮 網民:做賣慘show

最新娛聞

廣告

YouTuber arhoTV的Sunny與女友Creamy因為早前推出NFT後引發一連串的「關公災難」,事後佢哋有拍片道歉、澄清,並講述佢哋喺宣傳NFT期間無做好聲明同埋講解相關的風險。雖然如此,但其後再被爆出以淘寶貨賺取高利潤賺錢,令Sunny同女友Creamy一直潛水。近日二人終於上水,再次拍片道歉之餘,仲搞退款!但有網民到現場退款後,於討論區鬧爆他們。

Sunny arhotv 道歉 arhoTV
Sunny與女友Creamy終於上水,再次拍片道歉之餘,仲搞退款!(圖片來源:youtube@arhoTV)

Arho Sunny Creamy上水拍片搞退款

arhoTV的Sunny與女友Creamy於12日上水,上傳一段「公告」的影片,內容中Sunny同女友Creamy再次為早前的事件道歉以及退款,Sunny指佢哋已經經過多個月嚟的反省同埋吸收咗好多唔同的意見,明白到自己的言行不一令觀眾失望同埋不快,所以想用行動去承擔返自己的責任,以港幣原價回收返ArhoTV咁多年嚟推出過的產品,退款會由14號到20號,仲俾表格大家填預約時間。

有網民留言問NFT有冇得退,Sunny亦回覆去Discord度搞,會有專人處理,最後Sunny表示佢哋會吸取今次的教訓,將來會做得更加好。

Sunny ArhoTV 我
arhoTV曾經售賣的口罩。(圖片來源:youtube@arhoTV)

網民:以退款作為「復出頭炮」

Sunny片一出,馬上就成為熱門影片,備受討論,有網民支持亦有網民鬧,鬧的多數認為退款係於事無補同埋覺得Sunny咁耐以嚟都無冇顧及粉絲的感受,同埋似乎係想以退款作為「復出頭炮」,之後長搵長有「你地覺得退款就可以彌補你地的錯咩,我以前都支持你地,但係而家我覺得你地的風格好單一同埋商業化,講到尾你地都係想自己賺錢,你地從來冇顧及過我地呢班一路支持你地的觀眾,仲有之前NFT事件,你地係咪應該有責任去解釋比d未成年的觀眾講乜野係NFT,好多入世未深的小朋友就係一張白紙,你地咁樣會影響d細路的人生」。

網民繼續鬧:「面皮真係厚過地殼!簡直世一!幾個月你兩個已經飾演緊 面皮巨大化!我終於get 到點解仲繼續出片」、「退款只是場SHOW扮慘」、「退錢只係手段,目的好明顯啦,想起死回生,用有限錢換返長遠收入。」不過有網民就發現呢啲留言支持sunny的「網民」疑似係sunny打手,想帶風向齊齊唔退錢。

Sunny ArhoTV 我
網民不滿只退$40。(圖片來源:lihkg討論區)

$128嘅貨淨係退$40!

ArhoTV的退款於11月14日開始,近日有網民於討論區大爆ArhoTV退款金額退唔足。該網民到現場退款之前購買的口罩,並指「盒口罩我係有完整30個未開,同埋個硬盒」。但該網民表示退款的時候,ArhoTV指「冇左個外包裝,就算有盒,口罩未用過都係退$40」。原價$128口罩,因為缺少外包裝只是退$40。網民隨後表示十分不滿「退得咁x冇誠意 唔好x退啦浪費我時間」,並質問「退唔足我覺得合理,不過個紙套值$80?」。

Sunny arhotv 道歉 arhoTV 有網民留意到留言支持以及唔退錢的「網民」ac只係啱啱開
有網民留意到留言支持以及唔退錢的「網民」ac只係啱啱開(圖片來源:youtube@arhoTV)

網民抽水諷刺Design係冇得退

不少網民指「車費都唔得啦」、「真心,點解要接受?」、「如果件事係真嘅話咁佢都幾cheap,又唔係多人退,俾多$80退返足都唔肯,退啲唔退啲,咁不如唔好退」、「係賠就大方啲啦!計埋哂呢啲婆乸數。」,並諷刺道「Design 係Sunny好辛苦諗出黎,冇得退」。不過亦有網民力撐ArhoTV表示「你盒口罩連外盒都冇埋講經咩,人地係退俾你都算係咁啦」,認為貨不完整沒有退足錢是正常的。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地(內容轉載自New Monday)圖片來源:youtube@arhoTV資料或影片來源:原文刊於NewMonday