有幾種類型AV,女朋友永遠無法接受。

女朋友接受唔到㗎!【藍橘子】《有幾種類型AV,女朋友永遠無法接受》

最新娛聞

廣告

【藍橘子】《有幾種類型AV,女朋友永遠無法接受》

 

雖然近年已經愈來愈多女仔,接受全宇宙男人都會睇AV呢個現實。我問過好多女仔,佢哋都好大方咁話「唔介意吖~好正常啫~」
但口裡就OK,心底卻很誠實。其實佢哋只接受某幾種題材嘅AV…
我朋友阿文,就係一名真實苦主,被佢女朋友發現佢睇AV而嬲咗佢成個月。
阿文當時同女朋友理論,話明明唔介意佢睇AV,點解又無啦啦發脾氣呢?

經過一輪討論後,阿文先覺悟,女仔係唔絕對唔容許男朋仔睇呢幾類AV。

1)香港自拍
睇日本女優無問題,因為男朋友永遠都無機會接觸到佢。但睇香港就唔得!尤其係自拍,望住另一個女仔,感覺上好似出軌一樣。

2)SM
 一般愛情動作無問題,可解作男性洩慾所需。但過於激烈嘅動作,就好似無形地控訴平時唔能夠滿足一樣。
 

3)男男
 呢個相信唔使多作解釋,阿文亦無睇過呢類影片。

女仔無辦法理解男人鍾意睇AV,明明身邊有個真人,點解要睇啲捉摸唔到嘅女人?
正如男人都唔明點解女仔咁鍾意睇韓劇,劇中Oppa喺現實世界無乜可能存在。

女仔唔明AV劇情咁膠,又「透明人」又「停頓時間」,仲有「卡牆」…
現實根本無可能發生,點解男人會咁投入呢?

 
其實就同女仔睇韓劇一樣,飛身綁鞋帶,男主角有錢靚仔打不死,仲要只對女主角死心塌地,一樣係超現實,但女仔就睇得非常投入。

 
其實各位女士唔需要太介意男人睇咩類型嘅AV,因為睇嘅同現實係兩回事,正如我鍾意血腥電影,都唔會想去殺人一樣。就算鍾意某個AV女優,都唔會因為咁而變得唔再愛妳。
 
 

下一頁:男友偷食斷正!捉姦在床 第三者竟然扮住吹氣公仔先…

關鍵詞
AV女朋友