barbie 芭比

Barbie芭比|41歲黃建東贏賴恩高斯寧被封「港版Ken」:我 ready好開工喇

最新娛聞

廣告

由瑪歌羅比(Margot Robbie)主演的真人版電影《Barbie芭比》已於昨日(20日)正式在香港上映,成功勾起不少人的童年回憶。飾演的「Ken」的男主角賴恩高斯寧(Ryan Gosling),自選角起已經多次被外界狠批長相太過老氣毀童年,其實比他更加像Ken的演員亦大有人在……
Barbie 芭比電影劇照
真人版電影《Barbie芭比》已於昨日(20日)正式在香港上映。(圖片來源:Barbie 芭比電影劇照)
barbie 芭比 42歲的賴恩高斯寧被外界指扮Ken實在太過老氣!
42歲的賴恩高斯寧被外界指扮Ken實在太過老氣!(圖片來源:《Barbie》劇照)

黃建東外形似足Ken

如果講起真人版Ken,不少香港人想到的可能就是黃建東。現年41歲的他非常貪靚經常出入美容院,有脹卜卜的蘋果肌、臥蠶和豐厚的雙唇,不過卻五官被指愈變愈膠似足「膠公仔」經常被外界拿來取笑。

barbie 芭比 陀槍師姐2021
貪靚絕對不是女人專利,黃建東亦經常出入美客院扮靚。(圖片來源:IG@derekwong726)
barbie 芭比 陀槍師姐2021
黃建東唔止想keep住自己個靚樣,佢仲好想有一排排腹肌,唔怪得被封港版Ken。(圖片來源:IG@derekwong726)

自稱「港版Ken」

不過,黃建東亦相當大方毫不介意,甚至連自己都加入恥笑陣營,更曾經公開自己與「真人Ken」巴西男阿爾維斯(Rodrigo Alves)及Ken公仔對照圖︰「我唔想做港版Ken,啲損友係咁send圖俾我。」雖然口中表示不想做港版Ken,但這卻因此成為了黃健東的代名詞,連他自己之後亦經常自稱「港版Ken」!

barbie 芭比 陀槍師姐2021
黃建東惹來朋友惡搞P圖,笑他好似Barbie男友Ken。(圖片來源:IG@derekwong726)
barbie 芭比 黃建東好享受被叫「港版Ken」!
黃建東好享受被叫「港版Ken」!(圖片來源:IG@derekwong726)
barbie 芭比 Ken的公仔咁嘅樣。
Ken的公仔咁嘅樣。(圖片來源:Amazon)

網民建議李龍基做Barbie

有網民惡搞建議Barbie女主角應該由李龍基飾演,說李龍基也是非常喜愛粉紅色,看他的頭髮就知道!

barbie 芭比 網民好有創意!
網民好有創意!(圖片來源:網上圖片)
barbie 芭比 網民好有創意!
網民好有創意!(圖片來源:網上圖片)

染金髮更加似樣

最近因電影上映,黃建東自己亦在IG自嘲「最近肥咗啲好似唔夠似Ken」,又開玩笑指已經準備好開拍港版Barbie:「我 ready好開工喇,想問吓邊位導演會 pick up 港版 Barbie呢個 project?」

barbie 芭比 染金髮之後更加似!
染金髮之後更加似!(圖片來源:IG@derekwong726)
barbie 芭比 黃建東都有去睇《Barbie芭比》。
黃建東都有去睇《Barbie芭比》。(圖片來源:IG@derekwong726)

五官大進化

黃建東過去10多年在無綫劇演過無數大配角,他於2011年選港男入行,喜歡搞笑拍片是他的特色,至於外型與樣貌,當年鋼鐵身形已變肉肉中男,五官隨年月進化,蘋果肌非常凸出,面部皮膚滑溜溜,嘴唇亦以前豐厚了不少。

barbie 芭比 陀槍師姐2021
29歲的黃建東於12年前參選港男。(圖片來源:新傳媒資料庫)
barbie 芭比 當年他的五官輪廓的確冇依家咁突出。
當年他的五官輪廓的確冇依家咁突出。(圖片來源:新傳媒資料庫)
barbie 芭比 陀槍師姐2021
黃建東的樣子近年被指有變化,輪廓變得立體。(圖片來源:IG@derekwong726)
barbie 芭比 黃建東好似Ken。
黃建東好似Ken。(圖片來源:IG@derekwong726)
barbie 芭比 低炒都唔驚。
低炒都唔驚。(圖片來源:IG@derekwong726)

與蔡嘉欣撞樣合體

黃建東早前被指與前港姐兼YouTuber蔡嘉欣撞樣,兩人之後亦大方影相並抽水表示「兄妹相認」,如果黃建東是「港版Ken」,那麼蔡嘉欣亦就是「女版Ken」了!

barbie 芭比 黃建東 撞樣 終於相認啦!
終於相認啦!(圖片來源:[email protected]
barbie 芭比 黃建東 撞樣 黃建東同樣係玩得之人!
黃建東同樣係玩得之人!(圖片來源:[email protected]
barbie 芭比 黃建東 撞樣 二人仲大跳《Flower》!
二人仲大跳《Flower》!(圖片來源:[email protected]

撰文:東方新地圖片來源:Barbie 芭比電影劇照、IG@derekwong726