bob追仔

被插「追仔L」Bob林盛斌親回留言 得體回應獲網友讚好

最新娛聞

廣告

一向搵到剩到乜都撈的Bob(林盛斌),年前被迫遷,由加多利山三千呎豪宅搬到九龍塘四層獨立屋,兩公婆、三女一子仲有幾個外傭住都夠晒濶落,不過,藝人日常就是忙,親自回覆網民留言的機會少之又少,尤其多棲藝人,不過疫情影響大市,不少藝人留家避疫先有得抖抖,看來阿Bob都唔例外,有fb專頁「對白cap圖王」分別po出阿Bob九龍塘巨宅和黃祥興1,400呎單位的文章,網民意見多多,出言狠批,Bob即親身回應。

撰文、圖片:東方新地

Bob林盛斌躺著也中槍

事源fb專頁「對白cap圖王」內,有一圖題為「黃祥興大屋曝光 超大遊戲空間」的發文,有網民留言:

「又係追仔L,x佢老母!同阿Bob一x樣!」

首先型佬黃祥興一家五口,太太為他誕下一女兩子,「追仔」之說似乎難以成立,繼而網民聯想到阿Bob,指他亦為「追仔L」,躺著也中槍的Bob,當然要為自己平 反!

被插「追仔L」 Bob親回留言擊退網民

Bob揚言冇追仔而且「仔女一樣錫,相信黃祥興亦然」,此言一出網民大讚Bob EQ高,又親自回覆,好過「揚名立萬」嗰啲喎!

Bob轉場再下一城

 

看來阿Bob今日唔使幫仔女搞Zoom meeting,所以他再去該專頁另一個po,題為「40歲Bob大屋搬超大屋 四層豪宅全面曝光」,有酸民問道:

有錢人有需要一日到黑話俾人知自己好有錢?

Bob再頂癮回覆:「如果你嘅意思係話緊我,咁你應該誤會咗我,首先我絕對唔係富,所以根本就冇得去炫。」然後對於網民熱烈討論其巨宅月租多少,阿Bob亦有回覆:「其實唔重要嘅,最緊要一家人生活得開開心心。」嘩好有愛呀!

關鍵詞
bob追仔