collar 新歌

COLLAR新歌︳Ivy So 成負評浪潮「唯一生還者」:頂得住個造型師嘅摧殘

最新娛聞

廣告

女團COLLAR近日推出全新單曲《idc》,新歌推出後竟惹來不少負評連,網民矛頭直指COLLAR的造型師,狠批服裝方面出晒事,尤其是Gao(沈貞巧)和Candy(王家晴),唔少網民去到官方IG喪鬧造型師,不過COLLAR7女之中,網民指唯獨是她能不受影響…
collar 新歌 出咗新歌!
新歌喺日本街頭拍攝!(圖片來源:YouTube截圖)

Ivy So成網民唯一大讚著得好睇!「7個入面得Ivy So頂得住個造型師嘅摧殘」

COLLAR新歌推出後,每位團員的造型慘被狠批,唯獨是Ivy So(蘇雅琳)沒完影響。網民大讚就算衣服有多不好看,只要穿在Ivy So身上,她也能完美的Carry!「蘇媽又一次靠個樣頂住」、「件衫唔好睇,Btw Ivy靚女」、「7個入面得Ivy So頂得住個造型師嘅摧殘」。

collar 新歌 Ivy So呢張相獲得最多Like數!
Ivy So呢張相獲得最多Like數!(圖片來源:[email protected]
collar 新歌 網民讚Ivy So咩衫都Carry到
網民讚Ivy So咩衫都Carry到(圖片來源:YouTube截圖)
collar 新歌 對比其她成員真係差好遠。
對比其她成員真係差好遠。(圖片來源:YouTube畫面截圖)
collar 新歌
(圖片來源:YouTube畫面截圖)
collar 新歌 呢件衫都係得Ivy So先著得好睇!
呢件衫都係得Ivy So先著得好睇!(圖片來源:[email protected]

而Ivy So一直很懂得網民的喜好,常常也會在IG上大派福利,氹得網民超開心!

collar 新歌 Ivy So好鍾意單眼!
Ivy So好鍾意單眼!(圖片來源:IG@ ivyysooo)
collar 新歌 曬美腿!
曬美腿!(圖片來源:IG@ ivyysooo)
collar 新歌 網民心中女神!
網民心中女神!(圖片來源:IG@ ivyysooo)

網民狠批MV造型師 Candy嚴選最肉酸

唔少網民在COLLAR的官方IG批評,指今次MV造型非常不討好,尤其是Candy的打扮被指是眾人之中最肉酸,寫道:「乜料呀影到Candy咁樣,我X」、「炒咗個造型、攝影同IG揀相呢3個人佢啦」。

collar 新歌 好多網呢話Candy呢個造型唔OK。
好多網呢話Candy呢個造型唔OK。(圖片來源:YouTube截圖)
collar 新歌 大家又點睇!
大家又點睇!(圖片來源:[email protected]
collar 新歌 網民好大意見!
網民好大意見!(圖片來源:網民留言截圖)

Gao被批化妝化到中毒咁

另外Gao的造型同樣遭到狠批,認為型格也可以靚女,網民更指個妝搞到佢中毒咁!

collar 新歌 網民對Gao呢個妝表示唔OK!
網民對Gao呢個妝表示唔OK!(圖片來源:YouTube截圖)
collar 新歌
(圖片來源:YouTube截圖)
collar 新歌 網民留言!
網民留言!(圖片來源:網民言截圖)

網民希望ViuTV換造型師

其次還有其她團員的造型,網民亦逐一批評,更希望ViuTV能聽到他們的心聲,不要令偶像們的造型一次比一次更差!

collar 新歌 日本街頭拍攝。
日本街頭拍攝。(圖片來源:YouTube截圖)
collar 新歌 Marf嘅妝網民覺得可以化淡少少!
Marf嘅妝網民覺得可以化淡少少!(圖片來源:YouTube截圖)
collar 新歌
(圖片來源:YouTube截圖)
collar 新歌 芯齡套衫...
芯齡套衫…(圖片來源:YouTube截圖)
collar 新歌
(圖片來源:網民留言截圖)
collar 新歌
(圖片來源:網民留言截圖)

撰文:東方新地圖片來源:[email protected]