COLLAR

全日制COLLAR學院|全員泳裝上陣 Ivy So下體現形惹網民瘋狂討論!

最新娛聞

廣告

女團COLLAR新團綜《全日制COLLAR學院》一播出即被狠批節目內容空洞、主題不清晰,其中某位團員更集集喊,搞到網民睇到眼火爆。不過來到第四集就終於平息網民怒火,7位成員全員泳裝上陣,網民仲大讚Ivy So最有睇頭!
COLLAR COLLAR全員泳裝上陣拍下水禮。
COLLAR全員泳裝上陣拍下水禮。(圖片來源:IG@ivyysooo)
COLLAR 其中Ivy So就最吸睛。
其中Ivy So就最吸睛。(圖片來源:IG@ivyysooo)

全員泳裝上陣 Ivy So疑下體現形

COLLAR新團綜《全日制COLLAR學院》開播以來負評如潮,被網民狠批內容空洞、主題不清晰。不過今次到第四集終於有爆點成功吸引網民眼球,事關COLLAR成員為了參加「下水禮」,全員換上泳裝上陣,成班女爬上爬落,又落水搞到成身濕晒,非常有睇頭。其中Ivy So穿上淺色激短泳褲,下體仲唔小心現形,引來網民瘋狂討論。

COLLAR Ivy So 第四集穿上激短泳褲上陣,搞到下體現曬形。
Ivy So 第四集穿上激短泳褲上陣,搞到下體現晒形。(圖片來源:ViuTV《全日制COLLAR學院》截圖)
COLLAR 爬住玩超落力!
爬住玩超落力!(圖片來源:ViuTV《全日制COLLAR學院》截圖)
COLLAR 網民都讚呢集好養眼。
網民都讚呢集好養眼。(圖片來源:ViuTV《全日制COLLAR學院》截圖)
COLLAR 全員都換上泳裝上陣。
全員都換上泳裝上陣。(圖片來源:ViuTV《全日制COLLAR學院》截圖)
COLLAR Marf就最密實,但Day都有露出小蠻腰。
Marf就最密實,但Day都有露出小蠻腰。(圖片來源:ViuTV《全日制COLLAR學院》截圖)

網民大讚Ivy So索爆 身旁Winka、SumLing被比下去

Ivy So泳裝造型一出,即刻惹來網民在各大討論區熱烈討論。不少網民都大讚Ivy So樣靚身材好:「好正阿」、「唔怪得我d女仔朋友咁憎ivy」、「呢啲先係正常女團要有嘅嘢」、「唔錯 幾正」等。同時亦有網民笑指冇比較冇傷害,Ivy So身旁的Winka同SumLing都瞬間被比下去:「左邊係乜怪物黎?」、「佢隔離嗰兩個真係好X樣衰」、「你左邊成個猿人爭霸戰咁」等。

COLLAR 網民笑指Winka似猿人。
網民笑指Winka似猿人。(圖片來源:ViuTV《全日制COLLAR學院》截圖)
COLLAR 網民都話Winka同SumLing被比下去。
網民都話Winka同SumLing被比下去。(圖片來源:ViuTV《全日制COLLAR學院》截圖)

Candy喊足咁多集 後悔在張敬軒演唱會失準

Candy在今次團綜差唔多集集都落淚,每次都係因為雞毛蒜皮的事情而流淚,被網民狠批她「汗腺生上眼」。來到最後兩集都繼續喊,今次就因為講起曾經有網民鬧自己「你都冇資格做張敬軒Fans,你喺人地個舞台上表演成咁」,Candy淚崩指非常後悔在偶像張敬軒演唱會中表演炒車,雖然已經時隔一年,但依然對偶像感到愧疚和內疚。Candy仲話有一排好怕表演《Call My Name》,令當日同樣表現失準的Ivy So都忍唔住一齊喊。

COLLAR Candy講起張敬軒演唱會又喊。
Candy講起張敬軒演唱會又喊。(圖片來源:ViuTV《全日制COLLAR學院》截圖)
COLLAR Ivy So都跟住喊。
Ivy So都跟住喊。(圖片來源:ViuTV《全日制COLLAR學院》截圖)

MARF回應「8變7」:所有嘢都叫我地企返起身

來到COLLAR團綜最後一集,7位成員都坐在河邊分享今次拍攝心得。MARF指覺得今次拍攝團綜,是為了讓COLLAR成員們重新出發的好機會:「我覺得都係注定嘅,呢個Trip係注定畀我哋經歷呢種「非一般的勞動」,點解要喺發生咗對我哋團體影響咁大嘅事之後,我哋大家都要重新出發嘅時候,我哋有一個咁嘅機會出去一齊相處,我哋有機會可以係咁祈福,好似所有嘢都叫我地企返起身咁。」

COLLAR Marf覺得今次團綜讓COLLAR有機會重新出發
Marf覺得今次團綜讓COLLAR有機會重新出發(圖片來源:ViuTV《全日制COLLAR學院》截圖)
COLLAR Gao都忍唔住喊。
Gao都忍唔住喊。(圖片來源:ViuTV《全日制COLLAR學院》截圖)

SUMLING爆喊剖白:年紀真係一個問題

SUMLING亦表示覺得今次旅程令自己獲益良多,並感慨自己年紀大,幸好有團員們的幫忙:「有啲要真係好需要體力同通宵,或者要通三日頂都唔會有眼袋嗰種,我就做唔到喇。我就覺得死啦,我真係好似同大家有啲距離囉,好似有嗰啲忘年戀嘅感覺。我開始接受到呢樣嘢係因為有你哋,如果我一個人我應該撐唔到,因為太辛苦喇。因為我覺得唔只係我,我覺得我哋都好辛苦。我覺得如果係我自己一個人,或者唔係我地一起去做呢件事,如果唔係因為我哋都冇芥蒂,我覺得我講啲煩惱出嚟,你哋都會幫我分擔,你哋俾咗好多Energy我。」

COLLAR SumLing慨歎自己年紀大,有時候體力跟唔上。
SumLing慨歎自己年紀大,有時候體力跟唔上。(圖片來源:ViuTV《全日制COLLAR學院》截圖)
COLLAR Sumling仲話自己年紀大,不單自己辛苦,有時候更會連累到成員們都覺得辛苦。
Sumling仲話自己年紀大,不單自己辛苦,有時候更會連累到成員們都覺得辛苦。(圖片來源:ViuTV《全日制COLLAR學院》截圖)

撰文:東方新地圖片來源:ViuTV《全日制COLLAR學院》截圖資料或影片來源:Youtube@The Show Must Go On