edan 偷睇

Edan呂爵安用藍剔IG帳號光明正大𥄫女 素海霖興奮公開限時動態截圖

最新娛聞

廣告

26歲MIRROR成員Edan呂爵安早前在ViuTV劇集《社內相親》中,與29歲的沈殷怡上演超火辣床戲太受外界關注,獲網民笑稱其「熱血方剛」本色出晒嚟!正當劇迷睇到嘩嘩聲的時候,Edan自己都睇到嘩嘩聲,不過他看的是港產AV女優素海霖!
edan 偷睇 社內相親 床戲
Edan與沈殷怡上演超火辣床戲引起網民熱烈討論。(圖片來源:IG@gurt_wong)
edan 偷睇 呂爵安 edan 呂爵安
Edan在《大叔的愛》中的一句「我只喜歡大波妹」亦再次在網上瘋傳!(圖片來源:《大叔的愛》畫面截圖)

Edan用藍剔帳號睇AV女優

Edan於今年2月時曾經因為用IG看性感KOL而成為熱話,當時他尷尬回應稱「㩒咗入去就瀨嘢」,沒想到事隔10個月他再次犯同樣的錯,不過他今次碌IG看的正正就是港產AV女優素海霖(繪麗奈)的AV訂購圖!素海霖在IG限時動態中公開Edan看自己Story的截圖,並稱:「尋晚見到,好開心同驚嚇。」她更大讚Edan果然做人光明磊落:「果然『名』人不做暗事,用自己帳號睇。」

edan 偷睇 素海霖的IG有大量性感相。
素海霖的IG有大量性感相。(圖片來源:IG@thisisshl)
edan 偷睇 開心到網上Share!
開心到網上Share!(圖片來源:IG@thisis_shl)
edan 偷睇 Edan睇啲Story正正就是網民貨金買第6集的截圖!
Edan睇啲Story正正就是網民貨金買第6集的截圖!(圖片來源:IG@thisisshl)
edan 偷睇 素海霖的第六部作品現已推出,未知Edan是否已經收看了?
素海霖的第六部作品現已推出,未知Edan是否已經收看了?(圖片來源:IG@thisisshl)

素海霖自爆MIRROR 12子最愛Edan:我唔係睇樣

素海霖在Story提到,自己一直都非常喜歡Edan,她於今年9月上陳志雲的節目做嘉賓時,被對方問及「MIRROR 12個入邊,你最鍾意邊個?」,素海霖即指「Edan,因為佢性格好好」;志雲大師再追問:「咁覺得邊個最靚仔」,她即指「Edan,但我唔係睇樣,因為睇樣會厭,我睇性格」。

edan 偷睇 陳志雲 素海霖
(圖片來源:Instagram@plastic_family6)
edan 偷睇 素海霖自爆是Edan的粉絲。
素海霖自爆是Edan的粉絲。(圖片來源:IG@thisisshl)
edan 偷睇 素海霖有follow Edan,但Edan並沒有follow素海霖。
素海霖有follow Edan,但Edan並沒有follow素海霖。(圖片來源:IG@thisisshl、IG@edanlui)

Edan呂爵安曾被揭IG狂like性感女

今年2月,在連登討論區有一篇名為「edan真係鍾意大波妹架」的帖文,內容有照片顯示某女生IG story的觀看者記錄,在眾多用戶中驚現呂爵安本尊的IG(edanlui)。而呂爵安關注的IG story內容頗大膽,清楚看到一名身材極好的女生疑坐在床上,身穿緊致的灰色連身裙,可能挑選的尺碼較細,明顯裙子貼實肌膚,身材的線條顯而易見,女生的上圍更完全蓋不住,胸前的「事業線」清晰可見,難怪網民發現呂爵安𥄫女後,開post討論反應極大,同時有網友貼上呂爵安在《大叔的愛》的經典對白揶揄一番:「我淨係鍾意大波妹架炸!!!」

edan 偷睇 呂爵安 edan 呂爵安 呂爵安留意的story。
呂爵安留意的story。(圖片來源:[email protected]

呂爵安解釋:啲損友囉,㩒咗入去就瀨嘢!

呂爵安今日在西九出席公開活動,就此事表現超尷尬:「啲損友囉,IG send畀你㩒咗入去就瀨嘢!」問他是否follow了該大胸女的account?他說:「梗係冇啦,見到即刻㩒走呀大佬!」有網民引用Edan在《大叔的愛》「我真係鍾意大波妹」的表情截圖,Edan說:「大家開心就好啦。」

edan 偷睇 事主發現呂爵安留意佢。
事主發現呂爵安留意佢。(圖片來源:cola.smile)
edan 偷睇 呂爵安 edan Edan今日尷尬回應睇大波妹事件。
Edan今日尷尬回應睇大波妹事件。(圖片來源:東方新地)

Edan 回應「睇大波妹」事件訪問足本版!

肇事女生IG擁三萬粉絲 狂派福利圖夠吸晴

受到呂爵安關注的女生IG名為cola.smile,擁逾三萬粉絲,非常威水。她經常IG大派福利圖,在炎熱夏日穿泳衣大騷身材,已算普通料,就算平時逛街自拍也會高炒,讓蓋不住的上圍呈現粉絲眼前。平常食飯,cola.smile會把上圍部分放托在餐桌上,作風非常大膽。

查看cola.smile照片,發現她原來已有男友,曾於IG公開親蜜照,兩人這麼恩愛,看來男友也不介意女友平時大膽的作風。

edan 偷睇 呂爵安 edan 呂爵安 乳女性感相大放送。
性感相大放送。(圖片來源:[email protected]
edan 偷睇 呂爵安 edan 呂爵安
(圖片來源:[email protected]
edan 偷睇 呂爵安 edan 呂爵安
(圖片來源:[email protected]
edan 偷睇 呂爵安 edan 呂爵安 乳女已經封盤。
已經封盤。(圖片來源:[email protected]

圖片來源:IG@gurt_wong、《大叔的愛》畫面截圖、X@FALENO_official、IG@thisisshl、Instagram@plastic_family6、[email protected]、東方新地