Edan

Edan個人演唱會︱第二場狠刪大半段棟篤笑 自爆收DM被質問:好好笑呀?

最新娛聞

廣告

MIRROR成員Edan呂爵安在亞博舉行一連3場的《In The Sight of E》演唱會內容豐富,頭場又唱又跳兼有長達30分鐘的棟篤笑環節。不過卻有觀眾投訴演唱會似「嘉年華會」,棟篤笑部分太長太無聊,因此Edan在第2場演唱會即刻「認衰」狠刪大半段棟篤笑,更自爆收到DM質問,有指批評者當中包括疑似姜濤粉絲!

Edan第2場演唱會 認衰狠刪大半段棟篤笑:「堅持係啱但唔可以固執」

Edan個人演唱會首場內容豐富,邀請到《全民造星2》B3的4位成員一起玩「自抽」上演「偶像補習班」,重提自己向姜濤舉中指、提醒好兄弟不要隨便開餐廳做生意,更拿姜濤和髮型師Lydia的緋聞開玩笑等,Talk Show部分長達30分鐘。不過,有觀眾在首場結束後,投訴演唱會Talk Show部分太長、內容太無聊。Edan在第2場尾段分享心聲,坦言係自己決定刪走有關段落,爆出金句「堅持係啱但唔可以固執」,又說「Seven咗就要認」,為了有更好效果決定狠刪了大半段棟篤笑!

Edan在昨晚第二場直認「Seven咗要認」,所以狠刪棟篤笑內容。
Edan在昨晚第二場直認「Seven咗要認」,所以狠刪棟篤笑內容。(圖片來源:東方新地)
Edan 有觀眾看完首場後,狠批演唱會太似嘉年華會,Talk Show部分亦太長太無聊。
有觀眾看完首場後,狠批演唱會太似嘉年華會,Talk Show部分亦太長太無聊。(圖片來源:東方新地)

首場扮姜濤舉燈牌 自爆收DM質問「你覺得好好笑呀?」

向來出名「零偶包」的Edan,在首場演唱會中亦不忘搞笑,在過場期間播出惡搞MIRROR成員的影片,其中更扮姜濤在街頭學「姜糖」舉燈牌,認真搞鬼。不過,似乎惹來姜濤粉絲「姜糖」不滿,紛紛留言狠批Edan將隊友「擺上檯」。Edan昨晚亦在台上自爆收到DM被質問:「你哋有冇收到咩DM啊?我有啊:『你覺得好好笑呀?』、『你諗唔到嘢表演呀?』」。

edan 呂爵安 又扮姜濤喺街頭劇燈牌。
Edan首場扮姜濤喺街頭舉燈牌,又狂抽姜濤水。(圖片來源:東方新地)
Edan 惹來姜濤粉絲不滿。
惹來姜濤粉絲不滿。(圖片來源:網民留言截圖)
Edan 姜糖不滿Edan擺「隊友」上檯。
疑似姜糖不滿Edan擺「隊友」上檯。(圖片來源:網民留言截圖)

58歲吳君如重口味「姑媽」造型做嘉賓

出名人緣好的Edan,首場邀請到MIRROR隊員Jer、《膠戰》「5膠」與《全民造星2》B3隊友做嘉賓,第2場台上嘉賓陣容同樣厲害,邀請到曾經合作拍電影《闔家辣》的鄭中基和吳君如。其中58歲的吳君如更「神還原」電影中的姑媽造型,以一身粉紅色緊身衣上陣,大唱《萬水千山總是情》。唱完之後更激吻Edan,錫到Edan面容扭曲,重口味得嚟又娛樂性十足!

Edan 吳君如神還原「姑媽」造型。
吳君如神還原「姑媽」造型。(圖片來源:東方新地)
Edan 超緊身造型超吸金。
超緊身造型超吸金。(圖片來源:東方新地)
Edan 同電影造型一模一樣。
同電影造型一模一樣。(圖片來源:東方新地)
Edan 最後仲激吻Edan,錫到Edan面容扭曲
最後仲激吻Edan,錫到Edan面容扭曲(圖片來源:IG@edanlui)
Edan 吳君如在《闔家辣》中的造型。
吳君如在《闔家辣》中的造型。(圖片來源:《闔家辣》劇照)

鄭中基2度出場 有義氣唱足三首歌

至於曾在電影《闔家辣》和《死屍死時四十四》2度飾演Edan父親的鄭中基,在演唱會中2度出場表演。第1次就出場和Edan合唱《閉目養神》再獨唱《My Only One》,之後聯同吳君如再次出場,3人一起合唱《萬水千山總是情》同《闔家辣》主題曲《辣到出汁》,夠曬有義氣。

Edan 第二場演唱會邀請到鄭中基。
第二場演唱會邀請到鄭中基。(圖片來源:東方新地)
Edan 鄭中基更兩度出場。
鄭中基更兩度出場。(圖片來源:東方新地)
Edan
(圖片來源:東方新地)

撰文:東方新地圖片來源:東方新地、IG@edanlui