Edan 呂爵安

Edan呂爵安高EQ霸氣回應網民狠話「睇MIRROR死全家」吸3,000 Like

最新娛聞

廣告

日前Edan(呂爵安)在個人社交網站上分享了一輯與黃德斌的合照,勾起不少觀眾對ViuTV劇集《大叔的愛》的回憶,短短兩日就已吸逾10萬Like。但另一方面卻引來網民惡意留言,直呼:「睇MIRROR,COLLAR死全家!!!一定會!!!」最後Edan竟然親自回覆,其高EQ又霸氣的反擊獲不少網民讚賞。
呂爵安
(圖片來源:IG@edanlui)
呂爵安
(圖片來源:《大叔的愛》劇照)

Edan重遇黃德斌吸10萬Like

雖然ViuTV新劇《百萬同居計劃》聲稱由《大叔的愛》原班人班開拍,但原本的男主角MIRROR成員Edan(呂爵安)因檔期問題未能參與,令粉絲大失所望。不過日前Edan就於個人社交網分享與家黃德斌的合照,並寫道「前排做嘢撞到哩位人兄,嘩!咁似同我一年前拍《大叔的愛》嗰個KK嘅!既然咁似樣,緊係即刻集返個郵先啦。I miss u ah KK」,即時勾起不少網民的回憶,紛紛留言問Edan是否會客串其中!而合照亦火速吸逾10萬Like!

呂爵安
(圖片來源:IG@edanlui)

網民:「睇MIRROR死全家」 Edan高EQ霸氣回覆

不過在10萬Like的背後,卻同時招致網民惡意留言,寫道:「睇mirror、collar死全家!!!一定會!!!」結果引來Edan親自回覆:「咁如果唔會呢」並加上一個流淚emoji。粉絲們都即時大讚Edan高EQ兼有霸氣,「串得好呀」、「我身邊好多人睇MIRROR,個個都身體健康」、爵爺型到爆炸」等等。而Edan的六個字反擊,更在三內逾3,000 網民讚好。

呂爵安
(圖片來源:IG@edanlui截圖)
呂爵安
(圖片來源:IG@edanlui截圖)
呂爵安
(圖片來源:IG@edanlui截圖)

呂爵安被踢爆不為人知黑歷史

早前Edan妹妹小如豬在網上和網友玩「你問我答」大爆阿哥的怪癖,被問可否分享呂爵安的黑圖,她誠實回答:「黑圖我把握唔到分寸,太醜會被威脅」雖然未有分享哥哥黑圖,她但分享了哥哥的「黑片」,公開發佈呂爵安吹笛走音的影片,小如豬一邊拍片一邊狂笑。後來她更大爆呂爵安在屋企的古怪行為:「真係唔明點解佢放完屁要自己索番,唔開門通風!次次開房門都好驚!」

呂爵安被妹妹細數7大優點

雖然小如豬公開哥哥呂爵安的「黑片」,但都有細數哥哥的優點:「老實講佢幾好,孝順屋企、關心照顧家人、識同人相處、有分寸、好叻搞氣氛、有上進心有擔當、平時心態好、肯聽人意見,好多嘢我自己都好需要學習,如果可以無咁煩最好。」妹妹細數哥哥七大優點,但最後都不忘嘲諷哥哥一番,非常搞笑又温韾。

呂爵安
(圖片來源:IG@luiwaiyu_1030)

「妹控」被妹妹投訴太癡身

其實呂爵安一直也是「妹控」,對妹妺寵愛有加,二人年齡上雖然相差七年,但感情一直都非常好,他也經常在社交平台上分享自己和妹妹的合照。二人一直「相愛相殺」,呂爵安經常稱妹妹為「小可愛」、「胖妹豬」,妹妹則投訴哥哥太癡身,非常搞笑。 在呂爵安24歲生日,他在社交平台上貼上自己和妹妹戴上卡通頭套的照片,並配上「希望小如豬唔好嫌棄啊哥,繼續俾阿哥黐住 (啱啱即刻話我好嘔心)」

呂爵安
(圖片來源:IG@edanlui)

妹妹曾怕影響哥哥聲譽

呂爵安妹妹眼睛大鼻直又有一副深邃雙眼皮,但外貌因為和呂爵安相似而被網民笑指妹妹是「女版Edan」。身為人氣男團成員的妹妹,妹妹自然也受網民的關注,但妹妹曾因怕自己一言一行影響哥哥形象、聲譽,而希望哥哥不要提到自己,而自己的帳號也因為曾被舉報而暫停使用。不過後來妹妹想通並大方分享哥哥的生活點滴,大爆哥哥曾經於練歌因聲帶有事,唱不到歌,糾結是否吃藥,她說:「好樂意同想令大家對佢認識更多」、「歡迎大家透過我既ig可以發掘更多爵安既新鮮事」、「可以多一個地方比大家關注爵安生活點滴其實都不壞」。

呂爵安
(圖片來源:IG@luiwaiyu_1030)

妹妹爆料反擊哥哥帖文

之前MIRROR舉行演唱會,呂爵安邀請屋企人到場支持,之後他在社交平台上上載一幅自己強吻妹妹失敗的帖文,更大爆自己沒有經妹妹的審批便出帖。翌日妹妹馬上在Instagram大爆哥哥的醜事報仇,大爆:「數學天才,俾佢教功課應該全部唔合格」、「成日放屁唔講等你慢慢聞算唔算」。呂爵安最終慘敗,在Instagram上向妹妹投降,互動非常搞笑。

Edan如何高EQ回應網民狠話?

近日有網民惡意留言「睇MIRROR死全家」,Edan嘅回應被讚高EQ又有霸氣⋯⋯詳情請看

呂爵安被妹妹細數那7大優點?

小如豬除左公開哥哥嘅「黑片」,都有細數哥哥嘅優點,又控訴哥哥太癡身⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地(部分內容轉載自SundayKISS)圖片來源:IG@edanlui、IG@luiwaiyu_1030