Emi Wong

Emi Wong正式宣佈與混血老公已離婚:未來將作為朋友互相支持

最新娛聞

廣告

香港健身YouTuber Emi Wong過往不時拉埋混血老公Chad一齊拍片,兩人更在片中經常邊做運動邊大曬恩愛,而去年12月更開始傳出兩人疑似離婚的消息,曾親自回應情不變。今日(18日)Emi Wong終於在IG上發文承認已離婚,她亦表示這是個艱難的決定,現時她與Chad已經分開,未來將作為朋友互相支持,她亦感激大家一直以來的愛和理解。

Emi Wong宣佈已離婚 混血老公半年唔見影

Emi Wong Emi Wong正式宣佈與混血老公已離婚
Emi Wong正式宣佈與混血老公已離婚(圖片來源:IG@emiwong_)

香港排行第一健身YouTuber Emi Wong坐擁577萬訂閱,Instagram則有68.7萬粉絲。曾以7A成績拔尖入讀港大環球商業系,被外界定為尖子。後來愛上健身,2018年辭職以YouTuber為全職,頻道的內容創作、拍攝及剪接均一手包辦,成名後更是不斷接廣告接到手軟,網站NoxInfluencer估計Emi Wong單計影片分紅,便月賺約30萬港元,十分有料!

youtuber 香港 Emi Wong在YouTube教健身。
Emi Wong在YouTube教健身。(圖片來源:YouTube@EmiWong)

Emi Wong去年聖誕拍片力證婚變傳聞

網民紛紛留言表示接受唔到,十分突然,亦大感惋惜。自去年5月起Emi Wong的IG及YouTube已經不見老公Chad的身影,兩人最後一條合拍的影片已經是去年4月26日的「青春大挑戰」,而Chad的IG亦自2021年12月後再沒有任何更新近況,因而去年開始傳出情變的猜測。但去年12月Emi Wong在聖誕節大曬與Chad的合照力證情變的傳聞,兩人又一起帶愛犬出遊,玩得非常開心,更貼出兩人在家中鏡前自拍,一黑一白穿甜蜜情侶裝擺出型爆手勢。

youtuber 香港 Emi Wong 「失蹤」多時的Chad今日聖誕節終於出現,二人在家中鏡前自拍。
「失蹤」多時的Chad今日聖誕節終於出現,二人在家中鏡前自拍。(圖片來源:IG@emiwong)
youtuber 香港 Emi Wong 最後同框影片
Emi和Chad最後同框影片(圖片來源:IG@emiwong)

半年前盛傳兩人離婚 連登神探靠一線索證未離婚

有不少Fans都發現了異樣,紛紛在Emi的IG及YouTube上留言,「Are you still together?」、「What happened to u guys 」、「Rip @chadcd_ we so worry for you」。而兩人都被傳已經離婚,所以就沒有再同框出現過。

不過有連登神探見Emi有po story玩狗影片,有Chad笑聲同拖鞋,相信佢哋冇分開,可能Chad想慢慢淡出Emi啲片,都有機會升咗職公司要求都唔出奇。

Emi Wong youtuber 香港 有連登神探見Emi有po story玩狗影片,有Chad笑聲同拖鞋,相信佢哋冇分開。
有連登神探見Emi有po story玩狗影片,有Chad笑聲同拖鞋,相信佢哋冇分開。(圖片來源:IG@emiwong)

以前大曬恩愛狂放閃

Emi Wong在影片中都不時拉埋混血老公Chad一同拍片,一齊做運動兼大曬恩愛。鏡頭前兩人都相當恩愛,並不時都會在社交上大放閃,兩人看起來關係都十分融洽。

youtuber 香港 Emi Wong
(圖片來源:YouTube@emi wong)
youtuber 香港 Emi Wong
(圖片來源:IG@chadcd_)

圖片來源:IG@emiwong_