gem 鄧紫棋

32歲G.E.M鄧紫棋終宣布回港開騷 拒開紅館毅然選擇新場地:我在等!

最新娛聞

廣告

32歲G.E.M.鄧紫棋北上發展多時,早前特意回港擔任國際邁亞密(Inter Miami CF)與香港隊表演賽的壓軸表演嘉賓,帶來英文和西班牙歌大獲網民激讚超水準,亦令外界表示期待G.E.M.回歸香港樂壇!G.E.M.順勢在IG玩Q&A與網民互動,更透露之會返港開演唱會,甚至還講埋細節……
gem 鄧紫棋 G.E.M鄧紫棋於周日在香港大球場擔任國際邁亞密Inter Miami CF)表演賽演唱嘉賓成焦點。
G.E.M.鄧紫棋於周日在香港大球場擔任國際邁亞密(Inter Miami CF)表演賽演唱嘉賓成焦點。(圖片來源:IG@teamgem_official)

G.E.M.鄧紫棋預告2025年來港開騷!想喺啟德搞?

G.E.M.鄧紫棋自擔任國際邁亞密(Inter Miami CF)表演賽的壓軸表演嘉賓後,被唔少香港粉絲問到幾時返香港搞演唱會,G.E.M表示一定會返嚟開,不過想等啟德體育場完工。其後昨日(6日)又同網民大玩你問我答,被問到係咪要等到2025年時,G.E.M.回應希望可以再快啲,而點解揀啟德體育場而唔揀紅館,G.E.M.表示因為紅館個期太爆,而且佢個LED 20米高,如果揀紅館就要縮細成套舞台了。

gem 鄧紫棋 G.E.M鄧紫棋自擔任國際邁亞密Inter Miami CF)表演賽的壓軸表演嘉賓後,被唔少香港粉絲問到幾時返香港搞演唱會,G.E.M表示一定會返嚟開
G.E.M.鄧紫棋自擔任國際邁亞密(Inter Miami CF)表演賽的壓軸表演嘉賓後,被唔少香港粉絲問到幾時返香港搞演唱會,G.E.M.表示一定會返嚟開!(圖片來源:ig@gem0816)
gem 鄧紫棋 G.E.M鄧紫棋正在搞巡演中
G.E.M.鄧紫棋正在搞巡演中(圖片來源:ig@gem0816)

G.E.M.對上一次於香港開騷已經7年前

G.E.M.鄧紫棋是最年輕在紅館開個唱的香港女歌手,她於19歲時,在2011年5月於紅館舉行一連3場《Get Everybody Moving》世界巡迴演唱會,同年9月再在紅館加開2場紅館個唱,成為在紅館開5場個唱最年輕的女歌手。她對上一次在紅館開騷已經要數到2017年9月,當時她共舉行3場《G.E.M. Queen Of Hearts 世界巡迴演唱會》,至今已經接近7年未有回港在紅館開演唱會,令香港歌迷等到頸都長!

gem 鄧紫棋 網民表示好期待見到G.E.M.回香港開騷!
網民表示好期待見到G.E.M.回香港開騷!(圖片來源:IG@teamgem_official)

一齊睇G.E.M.玩你問我答!

網民:佢有資格啦!有台型又有實力

唔少網民對於G.E.M.鄧紫棋回歸開騷都表示支持,認為G.E.M.真係有台型又有實力,夠晒料開咁大個場:「好波 到時搶VIP飛」、「佢有資格啦」、「搵其他人都唔知有冇能力填滿個場」、「想同佢講聲加油」。不過都有網民擔心G.E.M前公司問題,唔知會唔會因版權問題,搞到G.E.M.無晒歌唱!「佢前公司出咗聲明唔畀佢喺香港唱喎」、「佢開都無得唱自己歌」,不少網民都表示擔憂。

睇返:G.E.M.鄧紫棋前公司蜂鳥音樂發版權聲明!禁止翻唱+網民:演唱會點算?

gem 鄧紫棋 G.E.M.鄧紫棋《I AM GLORIA》世巡首站廣州,一連三場
G.E.M.鄧紫棋《I AM GLORIA》世巡首站廣州,一連三場(圖片來源:ig@gem0816)

G.E.M.鄧紫棋久違回歸香港舞臺超水準表現

鄧紫棋的香港演出可謂寥寥可數,上一次她在香港的公開演出,是在去年台灣情歌天王周興哲(Eric)的紅館演唱會中擔任嘉賓。今次在G.E.M.在球賽完場後壓軸登場,雖然當時已經有不少球迷離場,但G.E.M.依然非常專業,超水準一連唱出英文歌《Amazing Grace》和《Gloria》的西班牙版本,連碧咸都站在場邊捧場。

gem 鄧紫棋 G.E.M.壓軸一連唱出兩首英文歌。
G.E.M.壓軸一連唱出兩首英文歌。(圖片來源:NowTV影片截圖)
gem 鄧紫棋 碧咸都留在場邊觀看其演出。
碧咸都留在場邊觀看其演出。(圖片來源:NowTV影片截圖)
gem 鄧紫棋 G.E.M.退場時大比心心超可愛。
G.E.M.退場時大比心心超可愛。(圖片來源:NowTV影片截圖)

睇片!

網民留言激讚:美斯冇踢波,好在你唱歌

今次G.E.M.回歸香港舞台,超水準的表現獲網民一致好評,一眾網民都紛紛在討論區留言大讚G.E.M.,並表示支持她回香港開演唱會:「回家吧」、「好耐冇喺電視見到佢啦」、「唱功、樣都贏過晒依家啲歌手」、「喺香港幾時開演唱會」、「壓軸登場就是不一樣,太震撼了」、「美斯冇踢波,好在你唱歌」、「佢唱live 個pitch 穩到,Amazing grace頭段清唱」。此外,亦有網民表示G.E.M.選擇離開香港發展是最好的選擇,當初只怪一班網民盲反,搞到G.E.M.敗走香港:「個個X走晒啲有料嘅人,搞到香港淨返啲MIRROR,咪又係你哋香港人自己做成」、「佢唔留喺香港,依個決定真係100分。我諗佢依家搵到嘅錢,係留喺香港嘅1000倍」、「佢仲喺香港就真係浪費咗佢」、「淨化一下香港樂壇,香港不配擁有好歌手」等。

gem 鄧紫棋 國際邁阿密
網民都希望G.E.M.會再開紅館演唱會。(圖片來源:IG@gem0816)
gem 鄧紫棋 此外,仲有網民影到GEM有同粉絲簽名,認為對香港人算係咁,大讚幫美斯完全咗佢無做嘅事
此外,仲有網民影到G.E.M.有同粉絲簽名,認為對香港人算係咁,大讚幫美斯完全咗佢無做嘅事(圖片來源:網上圖片)

圖片來源:ig@gem0816、NowTV影片截圖