Hillary

Hillary自爆與洪卓立打麻雀撻着同居:搵到個幫我吹頭嘅男人

最新娛聞

廣告

「膠戰女神」劉沛蘅(Hillary)和洪卓立公開戀情後,經常在網上放閃,Hillary日前在IG的限時動態與網民chit chat,不少網民都關心她和洪卓立的戀情,Hillary都一一大方回答,還分享了兩人的小情趣。

Hillary上月31歲生日,攬實洪卓立慶祝放閃。
Hillary上月31歲生日,攬實洪卓立慶祝放閃。(圖片來源:IG@hungcl)
Hillary與洪卓立蜜運中,常在社交網晒幸福:「臨睡前翻看一下相簿,希望今晚發個甜夢。」
Hillary與洪卓立蜜運中,常在社交網晒幸福:「臨睡前翻看一下相簿,希望今晚發個甜夢。」(圖片來源:IG@hillarylau)
洪卓立公開讚Hillary:「佢係我見過最善良最有愛心嘅女仔,我哋每一日都好開心。」
洪卓立公開讚Hillary:「佢係我見過最善良最有愛心嘅女仔,我哋每一日都好開心。」(圖片來源:IG@hillarylau)

Hillary洪卓立打麻雀撻着

Hillary和洪卓立今年3月公開戀情,洪卓立大讚女友:「佢係我見過最善良最有愛心嘅女仔,我哋每一日都好開心。」Hillary日前在IG的限時動態與網民chit chat,網民即八卦問:「你同立立點識?」Hillary大方回應:「我哋打麻雀識㗎!」網民好關心Hillary:「立立錫唔錫你?你哋一定要幸福!」她甜絲絲說:「佢唔錫我點同佢一齊呀!(拍咗10幾個鐘嘢收工返到屋企攰到癲,搵到個肯幫我吹頭嘅男人都唔錯)!」附上洪卓立為她吹頭的短片。

Hillary自爆與洪卓立的戀情萌芽於麻雀枱。
Hillary自爆與洪卓立的戀情萌芽於麻雀枱。(圖片來源:IG@hillarylau)
網民問「立立錫唔錫你?」Hillary甜絲絲說:「佢唔錫我點同佢一齊呀!」
網民問「立立錫唔錫你?」Hillary甜絲絲說:「佢唔錫我點同佢一齊呀!」(圖片來源:IG@hillarylau)

爆洪卓立貼心冧女大法

有網民想知道洪卓立對Hillary做過最貼心的一件事,Hillary公開了一張相,枱面有一杯水、一樽藥,壓着一張洪卓立親手寫的愛心便條:「親愛的⋯⋯你又打邊爐,又通頂,一定會熱氣,瞓前記得食兩粒。已準備好睡衣底褲毛巾,落妝沖完涼吹完頭搽完cream就上床攬我兩吓就瞓啦,MISS YOU 你的HH」Hillary冧爆寫道:「He’s always so sweet.」

Hillary公開洪卓立給她的貼心紙條,寫明已幫她準備睡衣內褲替換。
Hillary公開洪卓立給她的貼心紙條,寫明已幫她準備睡衣內褲替換。(圖片來源:IG@hillarylau)

Hillary小情趣感幸福

有網民問Hillary可有為洪卓立做過甚麼sweet嘢?她指自己好享受製造小情趣:「佢唔開心嘅時候,通常都會收埋自己唔想講嘢,我都唔會嘈佢,其中一次我就喺佢會行過/見到嘅地方,用我嘅方式話畀佢知我會默默支持佢,(雖然佢隔咗幾日先睇到)我哋sweet嘅嘢其實多數都係生活嘅瑣碎事,而呢啲小事/小情趣,係會令我哋段關係幸福感滿滿。」

Hillary表示會用她的方式默默支持洪卓立。
Hillary表示會用她的方式默默支持洪卓立。(圖片來源:IG@hillarylau)

網民讚越來越有夫妻相

有網民搞笑問Hillary:「有冇人話你同洪卓立好似樣?」Hillary公開一張兩人面胋面合照,留言:「好多,但我哋兩個唔覺。」Hillary已飼養多隻愛犬,網民問:「畀你揀養多一隻狗,你會揀咩品種?」她貼心寫道:「金毛!因為洪生喜歡。」有網民叫Hillary鼓勵洪卓立唱多啲歌,Hillary即po私伙舊片:「我成日鼓勵佢唱歌㗎!」很少藝人肯大方分享戀事,Hillary表示:「我覺得都係開心事呀,答到嘅我都會盡量答。」

有網民問Hillary有無人指她和洪卓立好似樣,她公開一張兩人面胋面合照,留言:「好多,但我哋兩個唔覺。」
有網民問Hillary有無人指她和洪卓立好似樣,她公開一張兩人面胋面合照,留言:「好多,但我哋兩個唔覺。」(圖片來源:IG@hillarylau)
網民問Hillary:「畀你揀養多一隻狗,你會揀咩品種?」她貼心寫道:「金毛!因為洪生喜歡。」
網民問Hillary:「畀你揀養多一隻狗,你會揀咩品種?」她貼心寫道:「金毛!因為洪生喜歡。」(圖片來源:IG@hillarylau)
有網民叫Hillary鼓勵洪卓立唱多啲歌,Hillary即po私伙舊片:「我成日鼓勵佢唱歌㗎!」
有網民叫Hillary鼓勵洪卓立唱多啲歌,Hillary即po私伙舊片:「我成日鼓勵佢唱歌㗎!」(圖片來源:IG@hillarylau)

洪卓立曾戀湯怡11年

Hillary坦言與洪卓立的戀情萌芽於麻雀枱,Hillary曾先後擔任洪卓立歌曲《數寄屋橋次郎》及《喜劇收場》的MV女主角,洪卓立今年1月於IG限時動態上載了一張Hillary抱住狗仔的照片,「男友視角」惹來外界猜測,但洪卓立否認拍拖。至3月Hillary被傳媒拍到出入洪卓立的寓所疑似同居,洪卓立始承認戀情。洪卓立曾與湯怡相戀11年,2018年分手,湯怡去年與麥秋成奉女成婚。

Hillary 洪卓立曾與湯怡相戀11年,2018年分手。
洪卓立曾與湯怡相戀11年,2018年分手。(圖片來源:YouTube@大洪小怡)
Hillary 湯怡去年與舞蹈員麥秋成去年奉女成婚。
湯怡去年與舞蹈員麥秋成去年奉女成婚。(圖片來源:IG@yuenkaka)

Hillary夜蒲經驗豐富

擁有純純兔外表的Hillary,在ViuTV節目《膠戰》經常被暗示夜蒲經驗豐富兼酒量好,有「諾士佛Lary」之稱!早前她上楊詩敏(蝦頭)和連詩雅主持的YouTube節目《絲打圍爐》,便直認夜店知識極豐富,更曾醉倒廁所要女友人幫她抹pat pat!網民亦大讚Hillary:「真係好cute好純樣,估唔到佢咁識飲酒,撒嬌真係好得意!」

擁有純純兔外表的Hillary,在《膠戰》常被暗示夜蒲經驗豐富兼酒量好,有「諾士佛Lary」之稱!
擁有純純兔外表的Hillary,在《膠戰》常被暗示夜蒲經驗豐富兼酒量好,有「諾士佛Lary」之稱!(圖片來源:IG@hillarylau)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:IG@hillarylau、IG@hungcl、IG@yuenkaka、YouTube@大洪小怡