HOY TV

女神同行|林襄「極密實」襲港 遭狠批大跌watt兼冇誠意!

最新娛聞

廣告

HOY TV新節目《女神同行》將於下月首播,昨日(20日),節目內的9位人氣女神,包括林襄、林莎、壯壯、雅涵、短今、Yuri(陳怡叡)、慈妹、林可及苡萱,另一位女神上晏則身體抱恙未能出席,驚喜空降荃灣舉行見面會,聯同三位節目主持阮偉倫、林躍翰、康志維齊齊為節目造勢。9位女神仲出盡法寶冧爆現場fans,不過就有唔少人表示女神們似乎貨不對辦……

林襄林莎「極密實」 被批唔夠誠意!

9位女神旋風到港,引來不少fans早早就到場等候,場面十分墟冚!不過當中就有不少女神以超密實造型現身,雖然靚樣搭夠,但係仍然有不少人狠批女神們唔夠誠意,而且仲話佢哋貨不對辦,真人大跌watt……

HOY TV 林襄
林襄真人同IG冇咩分別,只係打扮較為密實。(圖片來源:大會提供、IG@95_mizuki)
HOY TV 林莎
林莎被評為最大出入,睇相幾乎認唔到佢。(圖片來源:大會提供、IG@superlisa821)

女神獻技大騷才華

9位女神當中,大多數都是首次訪港出席公開場合,位位都主動提出在見面會增加表演環節,認真有粉絲心。人氣寫真女神林莎教台語。私底下不時來港旅行的林莎,其實都識幾句廣東話!而以好身材見稱的壯壯和「地表最正啦啦隊女神」Yuri就清唱一展歌喉:嬌小女神慈妹、「國民老婆」苡萱教土味情話、撩人小秘招好貼地:小清新女神林可和身材高挑的短今展示可愛舞技:人氣爆燈的林襄、雅涵壓軸登場,又唱又跳表演《給你了》,甜度爆錶!

HOY TV 9位女神旋風式襲港,為下月播出的節目《女神同行》造勢。
9位女神旋風式襲港,為下月播出的節目《女神同行》造勢。(圖片來源:大會提供)
HOY TV 女神們更出盡渾身解數冧爆現場fans。
女神們更出盡渾身解數冧爆現場fans。(圖片來源:大會提供)

即睇其餘7位女神:

HOY TV 壯壯
壯壯都有啲分別,真人比IG的靚相較為圓潤。(圖片來源:大會提供、IG@ula_shen_)
HOY TV 雅涵
雅涵的分別唔大,真人同IG一樣,不過打扮就保守好多。(圖片來源:大會提供、IG@kimi850531)
HOY TV 短今
短今的出入頗大,真人冇咁精緻,不過就一樣大方。(圖片來源:大會提供、IG@sammie_923)
HOY TV Yuri陳怡叡)
Yuri(陳怡叡)都略有分別!(圖片來源:大會提供、IG@xx15995)
HOY TV 慈妹同IG相差唔多!
慈妹同IG相差唔多!(圖片來源:大會提供、[email protected]
HOY TV 林可
林可就冇咩分別!(圖片來源:大會提供、IG@dou95412)
HOY TV 苡萱
苡萱真人比起IG相少咗幾分Barbie感。(圖片來源:大會提供、IG@avawu0726)

撰文:東方新地圖片來源:大會提供、IG@95_mizuki、IG@superlisa821、IG@ula_shen_、IG@kimi850531、IG@sammie_923、IG@xx15995、[email protected]、IG@dou95412、IG@avawu0726