ivyso 男友視角

Ivy So連環4連擊大派福利 網民睇到眼火爆:咁樣俾人抽水!

最新娛聞

廣告

現年22歲的Ivy So(蘇雅琳)係COLLAR人氣成員之一,不時喺社交平台大派福利圖,令一班Fans睇得好過癮。最近Ivy So就送上一條男友視角影片,仲要同人拖埋手仔,令Fans大叫「唔准呀」!

Ivy So聖誕連環4擊賞sweet爆男友視覺

COLLAR成員Ivy So首次進軍舞台劇-《百分百感覺 2024》 FEEL 100%,擔正做女主角。近日Ivy So為《百分百感覺 2024》做宣傳,由24號起po出連環4擊的男友視覺影片,勢要粉絲們過一個暖笠笠的聖誕!

第1擊.第一人稱戴頸巾

Ivy So飲熱飲,第一人稱幫佢戴頸巾,感覺超sweet!粉絲都留言話好正,見到都暖晒!

逐格睇:

第2擊.Ivy So搓手仔

第2條就係Ivy So搓手仔扮聖誕鹿,夠晒可愛。

逐格睇:

第3擊.Ivy So拆禮物

第3條係Ivy So怕醜拆禮物,最後仲要肉緊攬住份禮物!

逐格睇:

第4擊.Ivy So拖人手仔

最後一條就最刺激,事關Ivy So直頭拖住人手仔,仲將手放喺自己塊面度!唔少粉絲都留言話唔好俾佢哋知隻手係邊個,「唔好畀我知道隻手係邊個的」、「邊個隻手 夠膽出嚟認咗佢」、「咁樣俾人抽水,嬲死我!」

逐格睇:

百分百感覺 2024︳重現本土經典四角戀戰一觸即發

本土最強青春漫畫IP、香港經典愛情主題作品《百分百感覺》驚喜重臨,2024年將首次進軍舞台,為大家帶來Feel 100%嶄新配搭,新世代活力女神Ivy@COLLAR將會飾演的「100分」完美少女,極速俘虜吳肇軒、Locker林家熙兩位型男,顏卓靈亦會加入戰團,眾人周旋於這一場現代青春愛戀,百分百揭開當今情侶Feel So Good的戀愛新態度。

ivyso 男友視角 Ivy So 百分百感覺
(圖片來源:大會提供)

顏卓靈加入戀戰 力追Ivy@COLLAR 有激烈床戲 ?

對於首次參演舞台劇的「蘇媽」Ivy@COLLAR 即將陷入四角關係,問到兩位男主角有沒有乘機「自肥」,她指:「佢哋光明正大咁蝦我,唔畀我食嘢,食少少零食又話我肥!」吳肇軒和Locker林家熙聽罷立即跪地認錯。問到顏卓靈於今次排練期間,為何不准其他人稱她為Cherry,她解釋:「因為Ivy喺戲入面嘅角色係Cherie,同我本人撞名,所以大家可以嗌返我Jackie或者大嗌顏卓靈都得!」。女演員Vida Wu 胡偉寶亦透露將與吳肇軒有激烈床戲,笑指:「我哋都好投入喺個角色入面,導演好好,畀空間我哋兩個自己排呢場親密戲。」

ivyso 男友視角 Ivy So 百分百感覺
(圖片來源:大會提供)

《百分百感覺 2024》 愛上你的感覺故事大綱:

廣告公司工作的許樂(Locker林家熙 飾)和 Jerry(吳肇軒 飾),是同事、好友、二人更一同合租公寓,在一次工作中遇上少女 Cherie(Ivy@COLLAR飾) 。在許樂心目中 Cherie 是他等待已久的 100 分女孩。許樂出盡計謀希望抱得美人歸。但怎料竟然被 Jerry 捷足先登。Jackie(顏卓靈 飾)為保護好友 Cherie 也與三人纏上。 憑著感覺的帶領,眾人聚在一起。Cherie 想二人關係更進一步,Jerry 卻對 Cherie 若即若離。而追求失敗的許樂卻依然對 Cherie 一往情深不離不棄,作為朋友的 Jackie 也陷入自我懷疑的危機。大家努力維持「關係」,但當面對「關係」與「感覺」的抉擇,眾人如何選擇?人會轉變,那「感覺」也會變嗎?當初的那個「百份百感覺」的成份還有甚麼?

ivyso 男友視角 Ivy So
(圖片來源:ig@2024feel100)

舞台劇《百分百感覺 2024》門票現已公開發售:

2024年1月13-14, 16-21日 8PM;2024年1月14, 20-21日 3PM
$780/ $680/ $580/ $480

撰文:東方新地(部份來源轉載 New Monday)圖片來源:大會提供、ig@2024feel100資料或影片來源:原文刊於NewMonday