jer 柳應廷

Jer柳應廷新歌《Dear Children》 藉音樂為年輕人打氣

最新娛聞

廣告

香港年輕人面對的壓力不少,有些抵受不住因而輕生,令人婉惜。柳應廷看到近年這個現象,特別聯同王雙駿、吳林峰、Oscar及ONE Orchestra製作新歌《Dear Children》,為年輕人打打氣。
jer 柳應廷 Jer推出全新單曲《Dear Children》。
Jer推出全新單曲《Dear Children》。(圖片來源:大會提供)

希望以音樂撫慰年輕人的心靈

Jer觀察到香港近期出現了令人婉惜的現象,他說:「近期好多新聞,指年輕人面對好多唔開心嘅事,有人選擇結束生命。佢哋雖然已經成年,但其實佢哋都只係內心帶住孩子氣嘅一群。我好想用《Dear Children》呢首歌提醒大家,唔係淨係得佢哋自己面對困難,呢個城市裏面不論大人小朋友,都會遇上好多生活或者工作上嘅壓力問題,選擇結束生命唔係唯一嘅出路,有時候可以聽下歌,歌曲會陪伴住大家渡過唔開心嘅時刻,面對唔開心嘅事。」Jer又談及自身經歷,過去亦曾面對無形壓力,道:「我都經歷過好多面對壓力嘅事情,最大迷茫係啱啱讀完書,要出嚟搵工,屋企人冇俾壓力,但自己覺得要搵份工作回饋返屋企,嗰個選擇係好大壓力,因為當時我夾Band,但又唔係好多收入,屋企或者社會冇直接俾壓力你,但係有一種無形嘅壓力。而家嘅社會再加埋網上嘅評論、電子普及化,令到而家嘅年輕人好易被受攻擊,佢哋面對嘅壓力,比起我哋以前一代更加大 。」

jer 柳應廷 Jer希望藉新歌為年輕人打氣。
Jer希望藉新歌為年輕人打氣。(圖片來源:大會提供)
jer 柳應廷 Jer亦分享了自己曾經迷茫的時刻。
Jer亦分享了自己曾經迷茫的時刻。(圖片來源:大會提供)

平凡日子就是最好的要求

因為將心比己,Jer跟吳林峰合寫旋律時,特別加入很多合唱的部分,好讓大家可以跟著歌曲吶喊,將壓力釋放。Jer又特別提到Oscar所寫的幾句歌詞:「期盼世界變好 / 期盼人們安好 / 期盼平凡清早,呢幾句好簡單但好有力,同時可以提醒大家,年輕人,包括我,要嘅嘢、要求嘅嘢好簡單,一個平凡日子就夠。」

jer 柳應廷 Jer今次再度與吳林峰合作。
Jer今次再度與吳林峰合作。(圖片來源:大會提供)
jer 柳應廷 Jer表示平凡的日子就已經是最好的要求。
Jer表示平凡的日子就已經是最好的要求。(圖片來源:大會提供)

再度與柳柳粉合拍MV 演出生命裏各種壓力

為了突出這個主題與想法,這次《Dear Children》的MV特別找來年齡介乎18至24歲的年輕演員及柳柳粉,以及一位小朋友參與演出,Jer道:「三位年輕人喺MV裡面面對學業、身體殘障、感情嘅唔同壓力,拎呢三個個案出嚟,係因為呢啲都係大家好容易面對嘅問題,最尾同柳柳粉大合唱,係好想同大家透過吶喊釋放,希望大家睇完會有共鳴。另外嗰位小朋友,就代表未來同希望,佢揸住攝錄機,拍低晒MV裡面所有發生嘅事,象徵未來掌握係自己嘅手裏面,取決於自己嘅心態。」

jer 柳應廷 《Dear Children》的MV再度邀請了柳柳粉參與拍攝。
《Dear Children》的MV再度邀請了柳柳粉參與拍攝。(圖片來源:大會提供)
jer 柳應廷 MV裏的年輕演員飾演了年輕人的不同壓力。
MV裏的年輕演員飾演了年輕人的不同壓力。(圖片來源:大會提供)

柳應廷《Dear Children》MV現已於Mirror YouTube Channel推出。
https://www.youtube.com/watch?v=F4Gh9vbTAk8

撰文:東方新地圖片來源:大會提供