Mandy Lieu

Mandy Lieu 得戚晒肚 Heidi飛英箝洗米華

最新娛聞

廣告

澳門賭業猛人洗米華 (周焯華),六月在夏威夷醉攬日模松岡李那令女方一夜爆紅成話題女王,卻為此激嬲留在英國湊一對仔女的 Mandy Lieu ,有指Mandy更嬲到帶仔女離家出走,攪到洗米華頻樸飛英國交人,更出動愛的紋身,才成功令Mandy順翻條氣。而洗米華更魄力驚人,氹完 Mandy Lieu仲即刻再會合洗米嫂,日前正印Heidi現身機場,陪在另一邊入閘的洗米華大女周梓潼飛英國讀書,攞正牌踩入 Mandy Lieu 地頭,身在英國的洗米華火速歸位陪正印兼做好爸爸。

Mandy Lieu 得戚晒肚 Heidi飛英箝洗米華

事先張揚會陪大女周梓潼飛英國升學的洗米嫂Heidi,本周二凌晨,由友人陪同現身機場,準備出發去英國陪大女開學!為免引起騷動,家人一早從另一邊入閘,見到記者時,洗米嫂笑晒口,被問到是否陪大女開學,洗米嫂答了一句「係呀!」還透露會逗留幾星期,但提到洗米華是否會在當地接佢時,趕住入閘的洗米嫂就有所保留說:「唔知啊!」

 

玩足一個月

雖然 Mandy Lieu 跟松岡李那隔空分別出招,亦無損正印Heidi地位,現正身在英國的洗米華,陪完Mandy校啱時間會合飛當地的洗米嫂及家人,「華哥一早答應老婆,會陪大女一齊開學,順便喺當地玩幾日!」一齊家庭樂!15年底同Mandy世紀一拖搞到洗米嫂心淡嗌離婚,但洗米爸唔想個仔離婚「搞散頭家」, 洗米華幾經辛苦,安排Mandy留英照顧一對仔女,禁足返香港同澳門,更在公司一個晚宴上公開表示周太只得一個,先令洗米嫂回心轉意唔離婚!

 

 

安撫Mandy將松岡降呢

周旋於正印Heidi同紅顏知己Mandy之間的洗米華,本來已經夠忙,但佢六月在夏威夷出席安以軒婚宴時,又因為攬住日模松岡李那跳辣舞片流出,女方又高調在lG大晒坐私人飛機出埠,事件爆出令Mandy即刻著晒火,火速出招撃退松岡搶米,有情有義的洗米華,即刻飛英國交人!有指 Mandy Lieu 嬲到帶著一對仔女離家出走,飛到英國的洗米華亦揾佢唔到,透過朋友亦唔知Mandy下落,唯有先返香港發聲明將松岡降呢「只係異性友人」來安撫Mandy !

 

似乎對Mandy Lieu愛到入晒肉的洗米華 ,為表對女友愛意,更在左手手臂內側,紋上「I will honor and love you forever」,意思係我會永遠尊重同愛你,下款MW,明眼人一睇就知分別代表「Mandy」和「Wah」縮寫,擺明俾足面Mandy,這次愛的行動夠晒浪漫,即時令Mandy怒氣全消「華哥平時咁cool ,今次肯為Mandy紋愛的紋身,作為女人點會唔冧!」洗米華友人說!

鬥晒身材

畀Mandy Lieu出招打殘,松岡繼續話知你,風騷晒水著玩倒立,晒身材又晒秘技,身材惹火的松岡,嚟一招胸壓池邊玻璃,睇到大家熱血沸騰,即使同一班姊妹游水,松岡亦毫不吝嗇大晒湯碗胸!至於同是Model出身,Mandy唔似松岡鍾意做高難度動作演嘢,隨便一件小背心,已經夠煞!而喺臨生第一胎前,Mandy就試過po出泳衣露背相,力證自己得天獨厚!

 

 

松岡無影

至於之前,有指八月同樣會飛英國出席時裝騷的松岡李那,就忽然no show,不過,她依然扮風騷喺lG大晒喺日本銀座逍遙嘆世界食好西的照片,攻華撻Q的她,亦唔放過機會不斷狂晒噴血水著,更加出埋秘技,一時玩倒立,一是做拱橋吸睛,不過明顯勝負已定!

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!