Mark Chan

全民造星5︱Mark Chan女友曝光!原來係樣靚身材正KOL仲曾被誤會為男人?

最新娛聞

廣告

ViuTV《全民造星5》參賽者中唱功了得的Mark Chan 30強止步,不少網民都替他感到不值。雖然Mark Chan演藝路上失意,但情路上就非常幸福,事關原來Mark Chan女朋友身份並唔簡單,唔單止係坐擁5萬IG Followers嘅KOL,仲曾經喺《最後一屆口罩小姐選舉》中躋身三甲!

Mark Chan 30強止步 KOL女友寶欣長文放閃力撐

唱功了得的Mark Chan喺《全民造星5》30強止步,唔少網民都戥佢感到不值。不過演藝路上失意嘅Mark Chan,情路上就非常得意,靚靚女友寶欣喺賽後主動公開兩人關係,仲喺IG發千字文力撐男友:

「你係我心目中嘅我最喜愛男歌手,又Charm又可愛又善良,同你大大嚿嘅外表完美地反差。呢半年一直睇住你為比賽付出200%嘅投入同努力,喺我眼中,你除咗唱歌好聽,學習能力更係超乎想像。明明冇學過跳舞,竟然可以極速跟到step,仲要跳到睇唔出係新手。明明唔識默劇同演戲,學兩學又俾你做到個神髓出嚟。明明冇rap開,試兩試又rap到成個rapper咁,明明冇做過唱歌以外嘅表演,喺舞台上嘅表現收放自如,有好大壓台感。喺短時間入面,好多嘢由唔識到識,再將佢做好。只能夠講你真係好Talented,而且每次表演都。我相信你會繼續發光發亮,好快會喺更大嘅舞台上表演自己嘅音樂,同全世界一齊Chill & Vibe。」

Mark Chan 寶欣主動公開兩人關係,發千字文力撐30千止步嘅男友Mark Chan。
寶欣主動公開兩人關係,發千字文力撐30強止步嘅男友Mark Chan。(圖片來源:IG@fungpoyan)

寶欣KOL出身《最後一屆口罩小姐選舉》中勇奪季軍

現年27歲嘅寶欣同好多90後一樣都係「Slasher」,本身係幼稚園老師嘅佢,去完澳洲working holiday返港後就搖身一變成為Slasher,身兼KOL/YouTuber/ ViuTV節目主持/專欄作家等等。2021年以代號「細細粒」參加ViuTV《最後一屆口罩小姐選舉》,憑住靚爆身材俘虜不少網民歡心,最後更躋身三甲,勇奪季軍寶座!

Mark Chan 寶欣曾經以「細細粒」代號參加《口罩小姐選舉》,最後更勇奪季軍。
寶欣曾經以「細細粒」代號參加《口罩小姐選舉》,最後更勇奪季軍。(圖片來源:IG@fungpoyan)
Mark Chan 寶欣熱愛潛水,經常上傳潛水相上IG。
寶欣熱愛潛水,經常上傳潛水相上IG。(圖片來源:IG@fungpoyan)
Mark Chan 寶欣樣靚身材好,深受網民喜愛。
寶欣樣靚身材好,深受網民喜愛。(圖片來源:IG@fungpoyan)

曾被誤會為男人 網民錯覺驚現「大抽嘢」

早前寶欣穿上鮮黃三點式出席海洋公園水上樂園的試玩活動,自拍少不免,不過其中兩幅「腿張開」的開心打卡照,就被留意到雙腿間離奇激凸,網民更貼上新聞圖片表示「同中國女田徑選手有得揮」。

Mark Chan 寶欣 天氣好好,不過網民就錯重點。
天氣好好,不過網民就錯重點。(圖片來源:IG@fungpoyan)

兩度解釋「大抽嘢」真相

寶欣見到相關熱烈討論都感到十分無奈,在自己IG解釋其實係「條泳褲買大咗一個碼」,呢個錯覺真係好大嘅誤會啊!

Mark Chan 寶欣自己回應「總之我係女人啦」
寶欣自己回應「總之我係女人啦」。(圖片來源:IG@fungpoyan)

其後寶欣再度發文澄清兼自抽說:「You竟然是個Boy!!!好抱歉瞞咗大家咁耐…噚晚收到一啲msg覺得好感動…佢哋話就算我係巴打都會繼續支持,終於可以講出嚟…鬆一口氣。哈哈哈…講笑咋!!!百分百女人嚟㗎我。」

Mark Chan 寶欣公開另一款泳衣造型,並笑言收到好多人的安慰訊息,話就算她是「巴打」都會繼續她。
寶欣公開另一款泳衣造型,並笑言收到好多人的安慰訊息,話就算她是「巴打」都會繼續支持她。(圖片來源:IG@fungpoyan)

圖片來源:IG@fungpoyan