mayanne小喇叭 森美

Mayanne小喇叭︱50歲森美大談性能「ViuTV常客」火火劉翁倒戈

最新娛聞

廣告

清談節目《Mayanne小喇叭》由新鮮出爐的「最佳女主持」麥美恩(Mayanne)擔任主持,曾展望(GM)擔任助理主持,逢周四、五晚10點半翡翠台播映。今晚(15日)第二集主題是「中佬」,請來森美、火火和劉翁擔任嘉賓。
(圖片來源:)
(圖片來源:TVB

火火繪形繪聲描述「抓龍筋」過程

森美大哥雖已年屆五十,但身形和樣貌均保養得宜,對此他開玩笑謂:「我最開心就係同BTS一齊入伍!」森美又謂對年齡沒有擔憂:「其實大部分人都係希望得到一句說話,就係『你50喇?唔似喎!』」森美之後大談「性能」問題,更踢爆火火曾試做「抓龍筋」,火火隨即繪形繪聲地描述「抓龍筋」過程,搞笑表情包盡出,非常爆笑!

講到花生指數最高的「出軌」話題,劉翁說:「我太遲去認真(對待)一段感情,差唔多30尾先有呢段感情,所以我依家仲係蜜月期,如果我出軌呢,我30歲就應該出軌喇。」之後劉翁大爆第一段婚姻出軌經歷!

「ViuTV常客」火火同埋劉翁「倒戈」

另一亮點是,請來火火和劉翁擔任嘉賓,兩位都是「ViuTV常客」。劉翁拍過 ViuTV劇集 《VR驅魔人》, 火火同七師傅拍完《瘋火與膠七》不獲好評,之後合作就銳減 ,最近比較多現身TVB綜藝。

0
火火同七師傅拍完《瘋火與膠七》不獲好評,之後合作就銳減 ,最近比較多現身TVB綜藝。(圖片來源:TVB)

圖片來源:TVB