波波

Mayanne小喇叭|波波揞名爆被前輩調戲 對方竟話:望到你心口先認得你

最新娛聞

廣告

無綫新節目《Mayanne小喇叭》首集以「身材好是現今的流量密碼」為主題,由麥美恩(Mayanne)和曾展望(GM)主持,並邀請了幾位身材火辣的嘉賓,包括堪輿學家麥玲玲、郭珮文(Juliana)和黃婧靈(波波),以及三位同樣擁有火辣身材的KOL Kamchi、雀仔和Amber,分享各自擁有傲人身材的苦煩惱,節目一開始就引起網民熱烈討論!

《Mayanne小喇叭》波波 大呻前輩憑心口認人

波波在節目中分享了自己的網名「波波」背後的故事,她透露這個名字是由網友命名,起初對此並不開心:「我有本名㗎嘛,點解要叫我波波呢?但用用吓呢個名又覺得幾好,叠字又易記!」波波更自揭因為驕人身材而引起的尷尬經歷:

「有一次拍劇開05,同Mayanne同一套劇,當時我笠頂帽落到去個鼻度。之後我去咗換衫,一出嚟就同個前輩打招呼,但佢冇理到我,我隔咗3秒之後岳高個頭,發現佢望緊我心口,佢話:『好彩認到你心口咋,如果唔係都唔認得你!』」

(圖片來源:)
波波只和Mayanne合演一部古裝劇《痞子殿下》,這部劇集在2021年拍攝,當日波波公開劇中造型時,亦曾因為上圍突出而引起網民熱議。(圖片來源:IG@krysellawong)
0
波波指她的網名是由網友所起。(圖片來源:IG@krysellawong)

Mayanne爆「前輩」線索:連我都調戲!

Mayanne好奇追問這位「前輩」到底是誰,波波說:「出名㗎!」說罷波波便對Mayanne做了個口型,Mayanne即心領神會笑謂:「嗰個連我都調戲呀,但都係劇情需要啫!」

而波波與麥美恩曾合作劇集《痞子殿下》,劇中有至少5位資深前輩男演員,到底是誰咁口花花 ?

1/ 吳岱融 (劇中飾演首振鎮鎮首裘勇)
2/ 曹永廉(劇中飾演二當家霍青山)
3/ 韋家雄(劇中飾演大薩三坊接班人榮嘯)
4/ 煒烈(劇中飾演大薩三坊老闆榮鬼不過第4集已死)
5/ 杜燕歌(劇中飾演皇帝流落首振鎮)

0
波波對Mayanne做了個口型,Mayanne即心領神會。(圖片來源:TVB
0
《痞子殿下》中Mayanne和吳岱融、曹永廉均有感情線。(圖片來源:TVB
0
到底係邊位前輩咁口花調戲波波?(圖片來源:TVB

「絕代八嬌」仲有撞樣陳欣茵

波波在《痞子殿下》中飾演「絕代八嬌」之一,其實群鶯之中仲有同樣出身自J2的陳欣茵,佢同波波在YouTuber年代已被指撞樣,企埋一齊被「前輩」撈亂,情有可原呀!

0
「絕代八嬌」由8位新小花組成,包括波波、陳欣茵、陳詩欣、李芷晴、杜穎珊、呂靜文、梁雯蔚和林可悅。
(圖片來源:TVB
0
陳欣茵由YouTuber年代已被指同波波撞樣。(圖片來源:TVB)

重提對曾志偉放電傳聞

節目中,波波又被Mayanne追問與獎門人曾志偉之間的放電傳聞,波波的回應讓曾展望都驚訝得擰歪了臉,並說:「唔好亂咁嚟!」讓節目氣氛一度達到高潮。

波波
波波於2021年在節目《後生仔傾下偈》中坐正曾志偉隔離,更有幸被點名,曾經被封為「曾志偉愛將」。(圖片來源:TVB)
波波
不過波波自拍完劇集《妳不是她》後,只在去年拍過一部《痞子無間道》,之後一直都冇新搞作。(圖片來源:《妳不是她》劇照)

麥玲玲唔覺自己好身材:只係脂肪嚟

麥玲玲師傅就坦言從未覺得自己擁有好身材,她謙虛地說:「我覺得肥嘅人,身材都係差唔多,都係脂肪嚟啫,從來都以為大家都係差唔多,到自己出嚟做嘢之後,見到人望住我講嘢,唔係望住我個頭,而係望住個心口,嗰時先覺得唔對路。」

玲玲師傅還透露自己因為生得比較豐滿和矮小,所以總是穿著喱士小背心打底,她說:「當你個人肥時又唔係好高,條頸又短,無論天氣係幾咁寒冷,我都係同大自然對抗,入面都係著背心!」

0
玲玲師傅出名身材勁,但佢話從來唔知自己身材好,係出嚟工作後係咁畀人望心口先知!(圖片來源:TVB)
0
玲玲師傅仲自爆一年四季都着小背心嘅原因。(圖片來源:新傳媒資料庫)

Juliana:自信應對身材質疑

被封為新咪神的Juliana則自嘲身材只是「過得去」,並分享了自己從肥妹仔變成新咪神的過程:「後期減咗肥之後,有人讚我身形OK,都開心嘅!」又坦言自己在減肥後,胸部也有所縮水。而對於被外界質疑「假波」,Juliana就展現出高EQ的應對方式,證明自己不僅僅有外表。

之後曾展望講到有研究指Y形及I形事業線有助分辨真假胸,屬有料之人的Juliana對此似乎不太同意,並指自己能Y、I隨時切換:「托起咪就係Y,齋唧咪就係I囉!」

0
Mayanne同Juliana呢張「世紀合照」夠晒經典。(圖片來源:TVB)
0
Juliana話自己以前係肥妹仔一名,後來減肥後獲讚身形靚。(圖片來源:TVB)
0
Juliana曾經被質疑假胸,佢大拋金句應對 Hater,好高EQ!(圖片來源:IG@julianakpm)
波波
Juliana更笑言可以I 、Y事業線任意切換。(圖片來源:IG@julianakpm)

撰文:東方新地圖片來源:IG@krysellawong、TVB、新傳媒資料庫、IG@julianakpm