MIRROR

MIRROR成工作紙題目Edan驚變「通輯犯」 網民狠批:咩學校出啲咁嘅功課?

最新娛聞

廣告

人氣男團MIRROR近日被發現變成工作紙題目!有網民日前在討論區開post,貼出一份疑為中學有關「二叉式檢索表」的工作紙,上面竟然出現了5位MIRROR成員:楊樂文(Lokman)、呂爵安(Edan)、李駿傑(Jeremy)、邱傲然(Tiger)及江𤒹生(Anson Kong)的照片,引起眾多網民熱議!
mirror 缺席 早前有傳MIRROR將會缺席年尾的音樂頒獎禮。
MIRROR近年人氣爆燈,近日更被發現變成工作紙題目。(圖片來源:IG@mirror.weare)

老師用MIRROR成員做工作紙題目 網民反應兩極

這份工作紙的題目,指老師認不出這5位MIRROR成員的名字,叫學生幫手利用照片中的服飾和外形,以生物學上用來鑑別動植物的常用工具 dichotomous key(二叉式檢索表),來區分他們。不過有不少網民就鬧爆出題的老師:「咩學校出啲咁嘅功課?」、「啲以為自己好跟得上潮流嘅教X,搞下呢啲無聊野以為自己好X有創意,我寧願你正正經經教書好過。」、「老師主觀覺得學生感興趣,事實上我小朋友嗰班冇一個鍾意鏡仔」等等。

MIRROR 近日有工作紙被發現以5位MIRROR成員的照片出題。
近日有工作紙被發現以5位MIRROR成員的照片出題。(圖片來源:網上圖片)

Edan黑白相被印到似「通輯犯」

有網民指這位老師製作工作紙十分馬虎,指其所用英文是中式文法,相片亦被印到十分奇怪,尤其是Edan張相:「Print黑白嗰度Edan Lui嗰張成個通輯犯咁樣」、「印黑白變到一pat pat睇唔清,不如用普通公仔好過」、「仲要啲名一啲就bold,一啲就underline,一啲就乜都冇,全部都亂嚟冇譜」、「又話唔知邊個打邊個,但個個張相下面都有名」等等,更有疑似前教師指:「10幾年前學教書時prof一定有教,工作紙出黑白圖一定要grayscale執好先印!」

MIRROR 比起其他4位成員的照片,Edan又戴帽又戴眼鏡的大頭照,被指特別似「通輯犯」。
比起其他4位成員的照片,Edan戴帽又戴眼鏡的大頭照,被指特別似「通輯犯」。(圖片來源:網上圖片)
MIRROR 戴帽又戴眼鏡的Edan,相信是正在開Live時的截圖。
戴帽又戴眼鏡的Edan,相信是正在開Live時的截圖。(圖片來源:IG@edanlui)
AK edan mirror Edan表示樂壇盛事得參與當然要參與。
Edan(圖片來源:東方新地)

有網民力撐可以引起學生興趣

不過都有不少網民力撐老師以MIRROR出題:「我覺得睇對象,Band 1、2出呢啲就抵X,但係對住啲本身完全唔聽書嘅學生,諗個有趣啲嘅方法去講解,未必係壞事,起碼等佢哋知道個key嘅玩法」、「無乜野呀!都幾好!引起學生興趣」、「又唔係表揚讚美佢地,佢地又唔係無著衫,只係簡單的形容外表,其實有咩問題?」等等。

MIRROR 其實Lokman已經剪短咗頭髮好耐,睇嚟為咗搵出有唔同髮型、服飾嘅MIRROR成員相片,呢位老師都好落足心機。
其實Lokman已經剪短咗頭髮好耐,睇嚟為咗搵出有唔同髮型、服飾嘅MIRROR成員相片,呢位老師都好落足心機。(圖片來源:IG@llokmann)
MIRROR 戴帽嘅Jeremy。
戴帽嘅Jeremy。(圖片來源:IG@jeremy_0908)
MIRROR Tiger一直keep住長髮。
Tiger一直keep住長髮。(圖片來源:IG@tiger_yny)
MIRROR AK幅相白衫白背景最清晰,因此有網民笑指該位老師應該是AK粉絲。
AK幅相白衫白背景最清晰,因此有網民笑指該位老師應該是AK粉絲。(圖片來源:IG@_kisang_)

網民寧願做阿儀工作紙

更有網民舉例指其他藝人都曾被用來出題:「即係點?用譚詠麟就ok,用12子就出問題?咁用Gigi啲歌又得唔得?到底有問題嘅學校?定係網友自己嘅偏見?」、「我中學英文書同工作紙,都有ANITA/LESLIE/DAVID BECKHAM/TWINS/STEVEN N KENNY/SHINE…嗰排HIT,大家仲同MISS/SIR英文齊齊講佢哋啲爆嘢」、「我記得小時睇教育電話,有一集播張學友首太陽星辰,成個人開心到彈起,精神晒」、「N年前見過工作紙有林峯、Bosco」等等,亦有網民貼出有阿儀和YouTuber Kenny照片的工作紙,話:「寧願做呢張!」

MIRROR 有網民貼出有阿儀和YouTuber Kenny照片的工作紙作比較。
有網民貼出有阿儀和YouTuber Kenny照片的工作紙作比較。(圖片來源:網上圖片)

撰文:東方新地圖片來源:IG@mirror.weare、IG@edanlui、IG@llokmann、IG@jeremy_0908、IG@tiger_yny、IG@_kisang_、網上圖片