MIRROR

與Jer、Jeremy齊被貼街招追數 肥仔當買教訓慨嘆做生意應親身落場

最新娛聞

廣告

人氣男團MIRROR成員Jer(柳應廷)、Jeremy(李駿傑)和ERROR成員肥仔(梁業)去年合資的高級日本料理餐廳「幻Maboroshi」,於上月31日突然宣佈結業,肥仔當時更公開大呻生意難做。不過近日就有報道指3子的餐廳拖數200萬兼被人貼街招追數,引起外界極大迴響。

肥仔直言當買教訓

肥仔今日(24日)出席ViuTV劇集《反起跑線聯盟2》拜神儀式時開腔回應事件,他表示由於已交給律師處理,因此不便再多講,至於未問及是否如報道所指的「遇人不淑」,肥仔意有所指稱買了經驗和教訓,又指出學做生意最好要親身落場。他又稱,與Jer和Jeremy因事件雖然心情受影響,但卻變得更加齊心,又直言3人「有今生冇來世」。

MIRROR 朱茵 反起跑線聯盟2 肥仔
肥仔在被貼街招後首次會見傳媒,表示今次 「買了經驗和教訓」,又指學做生意最好都係要親身落場。(圖片來源: 《反起跑線聯盟2》 記招照片)

高級日式餐廳結業被爆拖數200萬

Jer、Jeremy及肥仔合資的高級日本料理餐廳於去年開業,不過近日卻突然結業,有報道指餐廳拖數超過280萬,包括210萬食材費用,以及70多萬的餐廳員工薪金和遣散費都未找數,導致有份投資經營餐廳的小股東公司倒閉欠債,兼且被財務公司追數,受影響人數高達百人。

MIRROR MIRROR成員Jer、Jeremy和ERROR成員肥仔的鐵板燒年初合資搞鐵板燒。
MIRROR成員Jer、Jeremy和ERROR成員肥仔的鐵板燒年初合資搞鐵板燒。(圖片來源:Facebook@幻Maboroshi Teppanyaki Sushi)
MIRROR 早前突然出公告宣佈結業。
早前突然出公告宣佈結業。(圖片來源:Facebook@幻Maboroshi Teppanyaki Sushi)

3子被貼街招追數

今日(20日)有傳媒報道指,Jer、Jeremy和肥仔被貼街招追數,有指3子仍未還清供應商的款項,網上再流出3張印住Jer、Jeremy和肥仔的名字及照片,兼寫住「欠債還錢」、「拖欠供應商貨款」字眼的街招。而Jer另一間有份投資的Cafe門口亦被貼上「供應商追數,欠債還錢」的字眼。3子隨後對於合資餐廳發生財務糾紛一事,回應傳媒表示正在了解事件,並稱已交由律師跟進。另有報道指出,有3子的熟人表示他們只是入世未深、遇人不淑,有份投資餐廳的股東現時都處於被動狀態,只能交給律師去處理釐清相關問題。

MIRROR 肥仔
肥仔(圖片來源:IG@fatboyip)
MIRROR Jer和Jeremy
Jer和Jeremy(圖片來源:IG@jeremy_0908)

結業餐廳由日本料理達人管理

有報道指出,結業的餐廳由一名自稱是「日本料理達人」的Jacky Ip管理,據悉對方擁有10多年管理日式餐廳的經驗,他於2014年起出任環球飲食文化集團有限公司行政總監,管理北海道牧場餐廳、牛摩日式火鍋、HOKO FARM、麺道、漁釧等日式食肆,旗下餐廳於2017年曾出售部份股權予中國綠色食品(控股)有限公司(Food Yard Dining Group),但當中部份餐廳因經營不善而在幾年前結業,他旗下的拉麵店「麺道」早前亦疑因經營不善,於今年5月底結業。至於今次捲入財務糾紛的餐廳,亦被指全與「Food Yard Dining Group」的集團有關。

MIRROR 「幻Maboroshi」由Jacky Ip紅圈者)打理。
「幻Maboroshi」由Jacky Ip(紅圈者)打理。(圖片來源:IG@ericngaicf)

Jer、Jeremy少落鋪 每次落鋪宣傳收1萬

爆料人指三子為了提高餐廳的私隱度,所以選址於人流不多的將軍澳豪宅區。三子亦知道選址太偏僻,加上交通不便,所以早就提出三子輪流到餐廳坐鎮吸引客源。不過三子中就只有肥仔勤力落鋪,其餘兩位大股東Jer和Jeremy都甚少蒲頭,開業半年只到訪餐廳兩次。

MIRROR Jeremy和Jer一直少出鋪宣傳。
Jeremy和Jer一直少出鋪宣傳。(圖片來源:IG@jeremy_0908)

曾有人提出請KOL落鋪宣傳

在開會討論宣傳策略時,曾經有人提出邀請KOL落鋪宣傳,但卻被Jer否卻。據知Jer認為三子人氣高企,自己生意就自己宣傳返。從流出的對話截圖中可見,肥仔曾講明三子每個月到餐廳食一次飯宣傳,不過Jer同Jeremy每次落鋪都要收1萬元「宣傳費」,並且不會打開房門或者同客人一起食飯。

MIRROR 有傳Jer拒絕請KOL為鋪頭宣傳。
有傳Jer拒絕請KOL為鋪頭宣傳。(圖片來源:IG@jeremylaous)

3子私下呻遇人不淑 曾追問餐廳資金流向

不過Jer、Jeremy同肥仔方面就爆出另一版本,指3子真金白銀投資過百萬,亦曾經追問餐廳的資金流向情況,不過就一直不獲回覆。心灰意冷的3人大呻覺得遇人不淑,所以就決定執埋餐廳一了百了。

MIRROR 不過三子的版本就同小股東有所出入。
不過三子的版本就同小股東有所出入。(圖片來源:IG@jeremy_0908)

肥仔就餐廳結業曾親作回應:生意難做呀

對於餐廳結業一事,肥仔於早前接受其他傳媒訪問時回應指「無乜嘢,師傅話我今年唔適合做餐廳,我咪唔做囉」,同時更指「生意難做呀」,不過就避免回答有關餐廳損失金額問題。至於拍檔Jer及Jermery對於餐廳結業,肥仔表示「佢哋都接受嘅」,同時宣布自己暫不會再做飲食生意,專注發展演藝事業。

MIRROR 肥仔早前親自為餐廳結業作回應,指生意難做,不過就避免回答有關餐廳損失金額問題。
肥仔早前親自為餐廳結業作回應,指生意難做,不過就避免回答有關餐廳損失金額問題。(圖片來源:IG@fatboyip)

OpenRice:燒鳥店已結業

OpenRice Hong Kong FB專頁今日(15日)發帖表示:「突發 AK、Jer@MIRROR +肥仔@ERROR 燒鳥店已結業」。涉事餐廳就是AK(江熚生)、Jer(柳應廷)、肥仔(梁業)尖沙咀串燒店「影之鳥」。從OpenRice網站可見,該餐廳寫了「已結業」。

mirror jer mirror 餐廳
(圖片來源:OpenRice Hong Kong網上圖片)

「影之鳥」IG證實消息網友爆料:上個月無晒佢地嘅應援

另一方面,「影之鳥」官方IG亦證實了此消息,發文表示:「感謝大家一直以來的支持,本店已於8月15日結束營業。訂座退款將會陸續安排,不便之處,敬請原諒。再次衷心感謝大家的支持。」不少網友留言:「上個月無晒佢地既應援,之後AK阿哥出既story, 都估到有事發生」、「好唔捨得」、「留下美好的回憶有緣再見」

mirror jer mirror 餐廳
(圖片來源:IG@kagenotori_hk)

網上訂座首日一度爆場

該餐廳前年12月開張,粉絲花籃曾一度排到後巷!3人號召力驚人,「影之鳥」開放網上訂座首日,一個半小時已經爆場,網上訂座更試過排到2月中,花籃多到冇位放,迫爆亞士厘道!AK、Jer和肥仔找來日籍沖繩大廚仲泊大阿Nakadomari Takuma主理食材。當時AK、Jer和肥仔早前在「影之鳥」門前合照,宣布餐廳即將開張。

mirror jer mirror 餐廳 AK、Jer和肥仔早前在「影之鳥」門前合照,宣布餐廳即將開張。
AK、Jer和肥仔早前在「影之鳥」門前合照,宣布餐廳即將金。(圖片來源:IG@ jeremylaous)

TVB藝人唔怕得罪方丈幫襯

在「影之鳥」IG可見,開張至今都有唔少藝人撐場,包括TVB藝人翟威廉、羅天宇、周志康、譚嘉儀,唔怕得罪方丈嚟幫襯,另外仲有Collar 成員Day、Ivy、Candy 同Winka都有來捧場。

mirror jer mirror 餐廳 TVB藝人翟威廉、羅天宇、周志康、譚嘉儀,唔怕得罪方丈嚟幫襯
TVB藝人翟威廉、羅天宇、周志康、譚嘉儀,唔怕得罪方丈嚟幫襯(圖片來源:IG@kagenotori_hk)
mirror jer mirror 餐廳 Collar 成員Day、Ivy、Candy 同Winka都有來捧場。
Collar 成員Day、Ivy、Candy 同Winka都有來捧場。(圖片來源:IG@kagenotori_hk)

網民大爆「影之鳥」5串串燒$588 網民澄清

似乎有幫襯過的網民爆料,指「影之鳥」有最低消費每人$500,book位要預繳,仲話一人串燒set,包括牛舌、椒鹽雞翼、雞頸、青椒、甘荀,共5串賣成$588,未計加一,狠批「唔執先奇!」唔少網民留言都表示驚訝「癲過食神」、「$588 5串串燒 難怪會執笠」、「水魚餐廳」、「5條有2條係菜 588yen都覺得貴」、「以為係日元」、「粉絲是割韮菜本錢」、「唔講以為加咗魚子醬」、「FatBoy自己食唔食得飽?」、「588蚊食到善良同孝順既感覺,抵啦」、「肥仔開間自己都食唔飽嘅餐廳」,不過有網民反擊澄清指$588唔止5條串燒,有壽司同刺身,第二位可以半價。

mirror jer MIRROR
(圖片來源:OpenRice「影之鳥」截圖)
mirror jer MIRROR 餐牌的確有第2位半價的標示
餐牌的確有第2位半價的標示(圖片來源:OpenRice「影之鳥」截圖)

「影之鳥」負評鏡粉大鬧4宗罪

睇返OpenRice「影之鳥」的食評,其中一個負評指自己係鏡粉,係真實食評家。首先指book位時已4大規則,1最低消費每人$500,2是book位時需要預繳費用,3是用餐時間為1.5小時,4食甜品「九龍珠」一定要預先book定。該鏡粉指book位時已感覺不安,認為餐廳太多限制,佢係嚟享受美食,感覺有啲趕客,但作為鏡粉都決定要支持吓。事主去到後表示環境非常舒適,對環境非常滿意。

不過第2個問題就係侍應服務態度就唔多掂,認為價格咁高,應該有優質的服務,結果因為侍應太忙,都無耐性去答佢問題,好似去咗茶記的感覺。

第3點,事主表示佢已經無揀貴價的食材,因為整個菜單都係偏貴,覺得串燒無太大的烹煮技巧,似乎性價比唔夠高。

最後第4點事主認為因為用餐時間只有1.5,作為一間居酒屋已經唔啱,想傾吓計,飲吓酒慢慢食串燒都唔得,整體都感覺好趕客,為去一次就夠。

mirror jer MIRROR
(圖片來源:OpenRice「影之鳥」截圖)
mirror jer MIRROR
(圖片來源:OpenRice「影之鳥」截圖)

價錢昴貴似中伏

而另一篇負評就有網民見佢哋門面幾靚所以幫襯,指自己叫咗個壽喜燒牛肉鍋,接近$600,但得5片牛肉,而且有2片仲要係黑黑地,覺得自己中咗伏,表示其他食物都係唔好食。

mirror jer MIRROR
(圖片來源:OpenRice「影之鳥」截圖)

「影之鳥」一開業即爆場 OpenRice多正評

該餐廳前年12月開張,粉絲花籃曾一度排到後巷!3人號召力驚人,「影之鳥」開放網上訂座首日,一個半小時已經爆場,網上訂座更試過排到2月中,花籃多到冇位放,迫爆亞士厘道!AK、Jer和肥仔找來日籍沖繩大廚仲泊大阿Nakadomari Takuma主理食材。當時AK、Jer和肥仔早前在「影之鳥」門前合照,宣布餐廳即將開張。睇返OpenRice「影之鳥」的食評,「影之鳥」正評多多指餐廳環境舒適,又門口放咗好多應援物,非常啱鏡粉幫襯。

mirror jer mirror 餐廳 AK、Jer和肥仔早前在「影之鳥」門前合照,宣布餐廳即將開張。
AK、Jer和肥仔早前在「影之鳥」門前合照,宣布餐廳即將金。(圖片來源:IG@ jeremylaous)
mirror jer MIRROR
(圖片來源:ig@jeremylaous)

撰文:東方新地圖片來源:Facebook@幻Maboroshi Teppanyaki Sushi