ERROR

MIRROR、ERROR爆笑港普訪問被廣傳 193狂講諧音粗口 阿Dee完美兜底

最新娛聞

廣告

早前MIRROR、ERROR出席電訊盈科媒體集團旗下新成立的公司MakerVille發佈會。雖然台上被杜琪峯一句「成日見到MIRROR都幾討厭」搶晒風頭,但活動後MIRROR和ERROR接受傳媒訪問就成功靠港普搶Fo,193更多次爆諧音粗口超爆笑,網民更表示聽足五次都仍然覺得好笑!

笑到ERROR隊長肥仔都忍唔住要出鏡抖抖。
笑到ERROR隊長肥仔都忍唔住要出鏡抖抖。(圖片來源:Viu1 娛樂新聞截圖)

193瘋狂爆諧音粗口

193@ERROR一向言論大膽,在鏡頭前一樣是金句頻出!日前他們在出席完MakerVille發佈會之後接受傳媒訪問以港普接受訪問,令到場面一度失控。話說傳媒問到有關「MIRROR演唱會買飛」的題目時,保錡和193即時怨聲載道,投訴身邊不停問他們詢問能否幫忙撲飛。當保錡講到自己是公司的「地底泥」時,193就立即附和,以「港普」重複爆了一句:「什麼泥?袋?」身傍的三人都聽到呆咗。

ERROR 保錡都頂唔似很退幾步。
保錡都頂唔住後退幾步。(圖片來源:Viu1 娛樂新聞截圖)

193想「抄」牌

其後到193埋怨時間,他突然怒氣沖沖以港普口音向傳媒表示一班「搲飛的朋友」是「黐X線」,並強調自己是講普通話,隊長肥仔聽完之後都忍不住擰頭狂笑,保錡更一度倒後幾步。幸好阿Dee何啟華反應夠快,笑言:「是吃到不能吃米線啦,那個感覺啦!」193續說:「我差一點都『抄』他們了,抄低他們的牌,全部Block(封鎖)」,保錡都不禁大讚「好勁呀呢個」!網民仲留言話睇足5次都笑到碌地,「搭緊巴士睇忍笑忍得巧辛苦」、「睇咗n次都仲係會笑到標眼水」、「笑到有腹肌喇」!

ERROR 講到港普又點少得MIRROR呢?
講到港普又點少得MIRROR呢?(圖片來源:Viu1 娛樂新聞截圖)

Lokman:真的不該不該

另一邊廂,MIRROR接受國語訪問時又再以一口流利的「港普」笑翻全場,同一條關於「MIRRR演唱會買飛」事宜,193就以「是吃到不能吃米線」去形容搲飛朋友,而MIRROR隊長Lokman就直指好多喇:「有些比較熟的,有些真的不熟的,有些用情感攻擊,那些就『不該(Bu Gai)不該』了!」

港普之父另有其人

雖然Lokman有「港普之父」之稱,但原來Frankie陳瑞輝的表達能力更加強!在他們早一日出席演唱會發布會,Frankie以國語作答有機會站在四面台感想時,他作答時成功令身邊11個隊友捧腹大笑:「開心呀,興奮呀,盛呀」咁啦!真係一山還有一山高呀!

真係睇片先識笑:

唔少網民笑言以後叫Frankie應付國語訪問!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:Viu1 娛樂新聞截圖資料或影片來源:YouTube@Viu1 娛樂新聞