mirror jer

MIRROR飲食王國接連重挫 AK、Jer及肥仔串燒店結業 網友稱上月早有暗示

最新娛聞

廣告

人氣男團MIRROR和ERROR唔少成員瓣數多多,有搞副業搵多啲真銀,不過近期接連觸礁!繼早前Jer(柳應廷)、Jeremy(李駿傑)和肥仔(梁業)合資的高級日本料理餐廳「幻Maboroshi」突然宣佈結業後,另再多一間MIRROR和ERROR成員有份的串燒店亦宣布結業,而且又有Jer同肥仔份!
mirror jer mirror 餐廳 肥仔有份嘅餐廳又執一間!
肥仔有份嘅餐廳又執一間!(圖片來源:IG@kagenotori_hk)
mirror jer 肥仔唔好傷心!
肥仔唔好傷心!(圖片來源:MV截圖)

OpenRice:燒鳥店已結業

OpenRice Hong Kong FB專頁今日(15日)發帖表示:「突發 AK、Jer@MIRROR +肥仔@ERROR 燒鳥店已結業」。涉事餐廳就是AK(江熚生)、Jer(柳應廷)、肥仔(梁業)尖沙咀串燒店「影之鳥」。從OpenRice網站可見,該餐廳寫了「已結業」。

mirror jer mirror 餐廳
(圖片來源:OpenRice Hong Kong網上圖片)

「影之鳥」IG證實消息網友爆料:上個月無晒佢地嘅應援

另一方面,「影之鳥」官方IG亦證實了此消息,發文表示:「感謝大家一直以來的支持,本店已於8月15日結束營業。訂座退款將會陸續安排,不便之處,敬請原諒。再次衷心感謝大家的支持。」不少網友留言:「上個月無晒佢地既應援,之後AK阿哥出既story, 都估到有事發生」、「好唔捨得」、「留下美好的回憶有緣再見」

mirror jer mirror 餐廳
(圖片來源:IG@kagenotori_hk)

網上訂座首日一度爆場

該餐廳前年12月開張,粉絲花籃曾一度排到後巷!3人號召力驚人,「影之鳥」開放網上訂座首日,一個半小時已經爆場,網上訂座更試過排到2月中,花籃多到冇位放,迫爆亞士厘道!AK、Jer和肥仔找來日籍沖繩大廚仲泊大阿Nakadomari Takuma主理食材。當時AK、Jer和肥仔早前在「影之鳥」門前合照,宣布餐廳即將開張。

mirror jer mirror 餐廳 AK、Jer和肥仔早前在「影之鳥」門前合照,宣布餐廳即將開張。
AK、Jer和肥仔早前在「影之鳥」門前合照,宣布餐廳即將金。(圖片來源:IG@ jeremylaous)

TVB藝人唔怕得罪方丈幫襯

在「影之鳥」IG可見,開張至今都有唔少藝人撐場,包括TVB藝人翟威廉、羅天宇、周志康、譚嘉儀,唔怕得罪方丈嚟幫襯,另外仲有Collar 成員Day、Ivy、Candy 同Winka都有來捧場。

mirror jer mirror 餐廳 TVB藝人翟威廉、羅天宇、周志康、譚嘉儀,唔怕得罪方丈嚟幫襯
TVB藝人翟威廉、羅天宇、周志康、譚嘉儀,唔怕得罪方丈嚟幫襯(圖片來源:IG@kagenotori_hk)
mirror jer mirror 餐廳 Collar 成員Day、Ivy、Candy 同Winka都有來捧場。
Collar 成員Day、Ivy、Candy 同Winka都有來捧場。(圖片來源:IG@kagenotori_hk)

高級日式餐廳結業被爆拖數200萬

MIRROR飲食業生意接連重挫,人氣男團MIRROR成員Jer(柳應廷)、Jeremy(李駿傑)和ERROR成員肥仔(梁業)去年合資的高級日本料理餐廳「幻Maboroshi」早前突然宣佈結業,有報道指餐廳拖數超過280萬,包括210萬食材費用,以及70多萬的餐廳員工薪金和遣散費都未找數,導致有份投資經營餐廳的小股東公司倒閉欠債,仲畀財務公司追數。

mirror jer mirror 餐廳 MIRROR MIRROR成員Jer、Jeremy和ERROR成員肥仔的鐵板燒年初合資搞鐵板燒。
MIRROR成員Jer、Jeremy和ERROR成員肥仔的鐵板燒年初合資搞鐵板燒。(圖片來源:Facebook@幻Maboroshi Teppanyaki Sushi)
mirror jer mirror 餐廳 MIRROR 早前突然出公告宣佈結業。
早前突然出公告宣佈結業。(圖片來源:Facebook@幻Maboroshi Teppanyaki Sushi)

Jer、Jeremy少落鋪 每次落鋪宣傳收1萬

爆料人指三子為了提高餐廳的私隱度,所以選址於人流不多的將軍澳豪宅區。三子亦知道選址太偏僻,加上交通不便,所以早就提出三子輪流到餐廳坐鎮吸引客源。不過三子中就只有肥仔勤力落鋪,其餘兩位大股東Jer和Jeremy都甚少蒲頭,開業半年只到訪餐廳兩次。

mirror 餐廳 MIRROR Jeremy和Jer一直少出鋪宣傳。
Jeremy和Jer一直少出鋪宣傳。(圖片來源:IG@jeremy_0908)

曾有人提出請KOL落鋪宣傳

在開會討論宣傳策略時,曾經有人提出邀請KOL落鋪宣傳,但卻被Jer否卻。據知Jer認為三子人氣高企,自己生意就自己宣傳返。從流出的對話截圖中可見,肥仔曾講明三子每個月到餐廳食一次飯宣傳,不過Jer同Jeremy每次落鋪都要收1萬元「宣傳費」,並且不會打開房門或者同客人一起食飯。

mirror jer mirror 餐廳 MIRROR 有傳Jer拒絕請KOL為鋪頭宣傳。
有傳Jer拒絕請KOL為鋪頭宣傳。(圖片來源:IG@jeremylaous)

3子私下呻遇人不淑 曾追問餐廳資金流向

不過Jer、Jeremy同肥仔方面就爆出另一版本,指3子真金白銀投資過百萬,亦曾經追問餐廳的資金流向情況,不過就一直不獲回復。心灰意冷的3人大呻覺得遇人不淑,所以就決定執埋餐廳一了百了。

mirror jer mirror 餐廳 MIRROR 不過三子的版本就同小股東有所出入。
不過三子的版本就同小股東有所出入。(圖片來源:IG@jeremy_0908)

肥仔就餐廳結業曾親作回應:生意難做呀

對於餐廳結業一事,肥仔於早前接受其他傳媒訪問時回應指「無乜嘢,師傅話我今年唔適合做餐廳,我咪唔做囉」,同時更指「生意難做呀」,不過就避免回答有關餐廳損失金額問題。至於拍檔Jer及Jermery對於餐廳結業,肥仔表示「佢哋都接受嘅」,同時宣布自己暫不會再做飲食生意,專注發展演藝事業。

mirror jer mirror 餐廳 MIRROR 肥仔早前親自為餐廳結業作回應,指生意難做,不過就避免回答有關餐廳損失金額問題。
肥仔早前親自為餐廳結業作回應,指生意難做,不過就避免回答有關餐廳損失金額問題。(圖片來源:IG@fatboyip)

撰文:東方新地圖片來源:IG@kagenotori_hk